
E39 Tasonsäätö
Collapse
X
-
Tyhmä kysymys, mutta kuinka yleisiä noi tasonsäädöt on sedaneissa ja mistä tietää onko omassa sellainen?
-
-
Kertokaapas kuinka paljon suunnilleen perän ohjelmointi (madallus) kustantaa?
Leave a comment:
-
-
Vastaava projekti pitäisi alkaa tekemään. Älkää laittako sitä jäänestoa niihin putkiin jos ei oikeasti ole ihan pakko. Se sulattaa aika hyvin nuo rakeet ja sen jälkeen ongelmat vasta alkavat kun se paska alkaa liikkua putkistossa ja tukkii joka paikan. Vaihtakaa vain rakeet niin homman pitäisi toimia. Ainakin raskaan kaluston kanssa jäänestoa ei suositella käytettäväksi järjestelmissä jossa on kuivain.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Messerschmitt View PostSiinä vielä yksi kuva kompressorista. Tämä näkyy, kun ottaa vararenkaan veke.Kotelo siis suojaa kompressoria.
Itsekkin pitäisi ruveta tuohon savottaan, kun pirssi maannut Laakkosella kolmatta päivää. Kuivaimen silicageelit vaihtaa uudet löytyy onneksi ja toivottavasti näillä pääsis ko. peräongelmista pois.
Tiedoksi uusi kompressori maksaa marmoritiskillä 735€ käytettynä autoromuttomoilta saattaa saada 250-300€
Olisiko jollain jäänyt/varastossa ko. kompuraa.... ???? Ei tarvitsisi välttämättä purkaa ja vaihtaa rakeita....Laita privaa...
Jep siis tässä näitä kuvia. Hommaan meni n.4-5/h. Ja onnistuu ihan noin "puisto remonttina" kun talliakaan ei ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Messerschmitt View PostJep! Tuli sitten Torstaina tehtyä tuo projekti!
Täytyy kaivaa kamerasta kuvat esim. huomiseksi ja laittaa sit tänne.
Hommaan meni noin 4-5/h. Kuivatin myös rakeet uunissa ja sitten kokosin takas. Homma pelittää ja säästyyhän tuossa huomattava summa, kun itse tekee. mitään ei tarvise rikkoa. Tosin tuota lauhdutinta ei ole tarkoitettu korjattavaksi. Ainoastaan uusittavaksi. Aika tyhmää sillä jos siihen olisi alunperin suunniteltu ventiili josta voisi poistaa ylimääräisen kosteuden niin tuokin kestäisi pidempään...
Leave a comment:
-
-
vieläkun laittaa lisäksi paineilmajarrujen jäänestoa sinne putkistoihin niin johan pelittää
Leave a comment:
-
-
Originally posted by markok View PostSinooperista kävin itse hakemassa. 9.90 maksoi 450 gramman purkki. Vieläkun saisi vähän vinkkiä rakeiden vaihtoon? Onko kaikki osat avattavissa kierre liitoksin vai onko jotain klipsejä tai joutuuko turvautumaan sahaan ja puukkoon?
Jep! Tuli sitten Torstaina tehtyä tuo projekti!
Täytyy kaivaa kamerasta kuvat esim. huomiseksi ja laittaa sit tänne.
Hommaan meni noin 4-5/h. Kuivatin myös rakeet uunissa ja sitten kokosin takas. Homma pelittää ja säästyyhän tuossa huomattava summa, kun itse tekee. mitään ei tarvise rikkoa. Tosin tuota lauhdutinta ei ole tarkoitettu korjattavaksi. Ainoastaan uusittavaksi. Aika tyhmää sillä jos siihen olisi alunperin suunniteltu ventiili josta voisi poistaa ylimääräisen kosteuden niin tuokin kestäisi pidempään...
Leave a comment:
-
-
itse kuivattelin uunissa viimetalvena nuo rakeet ja kyllä ne kaikki sai purettua ilman sahailuja tai muuta särkemistä.:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ansseli View PostMistä noita silica rakeita saa:think
Leave a comment:
-
-
Ikuinen tasonsäätö ongelma....
Siinä vielä yksi kuva kompressorista. Tämä näkyy, kun ottaa vararenkaan veke.Kotelo siis suojaa kompressoria.
Itsekkin pitäisi ruveta tuohon savottaan, kun pirssi maannut Laakkosella kolmatta päivää. Kuivaimen silicageelit vaihtaa uudet löytyy onneksi ja toivottavasti näillä pääsis ko. peräongelmista pois.
Tiedoksi uusi kompressori maksaa marmoritiskillä 735€ käytettynä autoromuttomoilta saattaa saada 250-300€
Olisiko jollain jäänyt/varastossa ko. kompuraa.... ???? Ei tarvitsisi välttämättä purkaa ja vaihtaa rakeita....Laita privaa...Last edited by Messerschmitt; 17-02-2009, 21:37.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by markok View PostMissä kohti tuossa ensimmäisessä kuvassa on tuo kuivainpatruuna? En oikein hahmottanut sitä. Pitääkö kompura irrottaa autosta, että siihen pääsee käsiksi? Onko kuivain suunniteltu avattavaksi eli onnistuu ilman kikkoja?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Tapi View Post
Leave a comment:
-
Leave a comment: