Originally posted by Messerschmitt
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Tasonsäätö
Collapse
X
-
Originally posted by Messerschmitt View PostSiinä vielä yksi kuva kompressorista. Tämä näkyy, kun ottaa vararenkaan veke.Kotelo siis suojaa kompressoria.
Itsekkin pitäisi ruveta tuohon savottaan, kun pirssi maannut Laakkosella kolmatta päivää. Kuivaimen silicageelit vaihtaa uudet löytyy onneksi ja toivottavasti näillä pääsis ko. peräongelmista pois.
Tiedoksi uusi kompressori maksaa marmoritiskillä 735€ käytettynä autoromuttomoilta saattaa saada 250-300€
Olisiko jollain jäänyt/varastossa ko. kompuraa.... ???? Ei tarvitsisi välttämättä purkaa ja vaihtaa rakeita....Laita privaa...
Jep siis tässä näitä kuvia. Hommaan meni n.4-5/h. Ja onnistuu ihan noin "puisto remonttina" kun talliakaan ei ole.
Comment
-
-
Vastaava projekti pitäisi alkaa tekemään. Älkää laittako sitä jäänestoa niihin putkiin jos ei oikeasti ole ihan pakko. Se sulattaa aika hyvin nuo rakeet ja sen jälkeen ongelmat vasta alkavat kun se paska alkaa liikkua putkistossa ja tukkii joka paikan. Vaihtakaa vain rakeet niin homman pitäisi toimia. Ainakin raskaan kaluston kanssa jäänestoa ei suositella käytettäväksi järjestelmissä jossa on kuivain.
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostKertokaapas kuinka paljon suunnilleen perän ohjelmointi (madallus) kustantaa?
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostJos ilma pääsee suhisemalla pihalle kompuran luota, veikkaan punaista ja sinistä paineilmaletkua/liitosta joita pitkin oikea ja vasen palje täyttyvät/tyhjenevät. Näitä ennen ovat venttiilit, jotka ohjaavat paineen palkeisiin tai palkeiden paineen kompuran imupuolelle. Venttiileitä ennen on muutama musta letku ja kuivainboksi (muovia) yhdistettynä muutamaan muuhunkin toimilaitteeseen. Itse kompressori on metallipaketti.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostPääseeköhän noita tasonsäädön venttiileitä mitenkään putsaamaan ja herkistelemään? Jotenkin tuntuu, että omassa e39:ssä vika olisi noissa venttiileissä. Normaalisti tason säätö toimii ihan oikein, mutta välillä esim. tunkkauksen jälkeen saattaa perä pudota alas kun on ajanut vähän matkaa. Kompura lähtee käyntiin ja käy aikansa, mutta mitään ei tapahdu. Jonkun ajan päästä kun käynnistää kompuran uudestaan niin perä nousee ylös kuin ei mitään vikaa olisi ollutkaan. Tämä vaatii ihan satunnaisen määrän kompuran käynnistyksiä ennenkuin taas toimii ja vuodoista kertovaa suhinaa ei kuulu mistään. Perä ei myöskään ole koskaan tippunut yksinään alas vaan aina on vaatinut tasonsäädän toimintaa ennen tippumista.---
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostMissä päin asustat? Joku foorumilainen tekee ton varmaan pientä vaivanpalkkaa vastaan.
Löytyisikö Keski-Uudeltamaalta ketään, keltä käy tuo perän madallus? Kerava/Järvenpää/Tuusula -akselilta esim? Pistäkääpä privaan, jos loppuviikosta onnistuisi...’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostOnhan noita tehty .. mitäs vinkkiä siihen nyt tarttee, ei muutakuin piuha kiinni ja säätöä.
’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostNo pistätkö sitten säätäen tähänkin?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment