Originally posted by Clavurion
View Post
E39 Tasonsäätö
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by jaykayarel View PostJa kaikki kolme ovat noita samanlaisia? (Mun tapauksessa osa nro. 9)Last edited by Clavurion; 25-10-2016, 15:18.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Clavurion View PostXenonien korkeussäätöön oik. edessä ja takana anturi. Perän tasonsäädölle anturit takana molemmin puolin (oik. toimii molemmille järjestelmille). Edessä siis ainoastaan yksi anturi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jaykayarel View PostOnko etuakselilla tasontunnistukseen yksi anturi, vai useampi?
Tästä RealOem:n kuvasta jää nyt hieman epäselväksi, sama kuva "Xenonien tasonsäädön osille" tulee myös tuolta taka-akselin kautta haettuna.
Oma siis tuolla Sport-alustalla (eli S227A), ja etuanturi pimeänä.
Leave a comment:
-
-
Onko etuakselilla tasontunnistukseen yksi anturi, vai useampi?
Tästä RealOem:n kuvasta jää nyt hieman epäselväksi, sama kuva "Xenonien tasonsäädön osille" tulee myös tuolta taka-akselin kautta haettuna.
Oma siis tuolla Sport-alustalla (eli S227A), ja etuanturi pimeänä.
Leave a comment:
-
-
e39 Touring -01
Mikäs on yleisin vuoto kohta näissä? Itellä jos seisoo auto yön yli niin toinen nurkka putoaa muutaman millin ja kompura hurisee hetken aikaa kun ovet avaa aamulla. Muuten ei mitään haittaa mutta sytyttää välillä tasonsäätö valoa ja koodi "Control-time fault Lowering". Jos on paljon painoa takaluukussa, tasonsäätö valo ei syty ikinä.
Leave a comment:
-
-
Vikakoodeja en oo vielä kerenny lukea. Sulake kokeiltu vaihtaa. Hyppyjohto releen kantaan 30-87 napojen välillle ja solenoidia ohjattu suoraan akku virralla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostLaitetaas tännekkin kysymys tasonsäädön ohjauksesta? Mistä tai mitkä asiat vaikuttaa kompuran ohjaukseen? Kompura todettu ehjäksi, vaan ei inahakkaan ellei relettä laita hyppyjoholla ja perän saa nousemaan, kun releen paikalla hyppyjohto ja solenoidia ohjaa suoralla virralla. Perä kestää kyllä ylhäällä, eli en usko sen vuotavan,mutta mittaristossa herja ettei tasonsäätö toimi. Kokeiltu toista relettä, tosin käytetty, mutta silti uskon että vika jossain joka ohjaa relettä/kompuraa. Vieras aihe koko e39:n tasonsäätö ja ois mukava tietää sen toiminta periaatteesta ja saaha omasta autostakin toimimaan.
Parissa E39:ssä on tasonsäätö oikutellut (ylläri) ja viaksi on selvinnyt hapettunut sulake. Sulake näyttää aivan ehjältä, tarkastelee sitä miten päin vain, mutta uuden kun on laittanut ni sen jälkeen pelaa.
Eli sulakkeet jotka on siellä akun yläpuolella. Jotain 30 amppeerisia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostLaitetaas tännekkin kysymys tasonsäädön ohjauksesta? Mistä tai mitkä asiat vaikuttaa kompuran ohjaukseen? Kompura todettu ehjäksi, vaan ei inahakkaan ellei relettä laita hyppyjoholla ja perän saa nousemaan, kun releen paikalla hyppyjohto ja solenoidia ohjaa suoralla virralla. Perä kestää kyllä ylhäällä, eli en usko sen vuotavan,mutta mittaristossa herja ettei tasonsäätö toimi. Kokeiltu toista relettä, tosin käytetty, mutta silti uskon että vika jossain joka ohjaa relettä/kompuraa. Vieras aihe koko e39:n tasonsäätö ja ois mukava tietää sen toiminta periaatteesta ja saaha omasta autostakin toimimaan.
Leave a comment:
-
-
Laitetaas tännekkin kysymys tasonsäädön ohjauksesta? Mistä tai mitkä asiat vaikuttaa kompuran ohjaukseen? Kompura todettu ehjäksi, vaan ei inahakkaan ellei relettä laita hyppyjoholla ja perän saa nousemaan, kun releen paikalla hyppyjohto ja solenoidia ohjaa suoralla virralla. Perä kestää kyllä ylhäällä, eli en usko sen vuotavan,mutta mittaristossa herja ettei tasonsäätö toimi. Kokeiltu toista relettä, tosin käytetty, mutta silti uskon että vika jossain joka ohjaa relettä/kompuraa. Vieras aihe koko e39:n tasonsäätö ja ois mukava tietää sen toiminta periaatteesta ja saaha omasta autostakin toimimaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jaykayarel View PostItsellä alkaa tuo kompuran tuotto olla luultavimmin myös liian vähäistä, teoriassa toimii kyllä ja nostaa auton ylös tarvittaessa, mutta silloin tällöin ns. "luovuttaa" jonkun ajan hurinan jälkeen ja ilmoittaa näytössä "Self level susp. inactive".
Onko kompressoriin tarjolla tiiviste-/huoltosarjaa, vai pitääkö tyytyä hommaamaan uusi kompura?
Ps: Mulla olis vanhassa kompurassa uusi männänrengas!
Leave a comment:
-
-
Mikäli jotain kiinnostaa, niin minulla olisi purkuautossa(525tds touring '98) vielä paikallaan itselle ylimääräinen kompura ja muut ilmaperän osat. Toiminnasta en sen kummemmin tiedä, mutta ainakin pitkän seisonnan aikana on pitänyt paineet ja perä on pysynyt ylhäällä. Privaa jos joku tuntee tarvitsevansa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jaykayarel View PostItsellä alkaa tuo kompuran tuotto olla luultavimmin myös liian vähäistä, teoriassa toimii kyllä ja nostaa auton ylös tarvittaessa, mutta silloin tällöin ns. "luovuttaa" jonkun ajan hurinan jälkeen ja ilmoittaa näytössä "Self level susp. inactive".
Onko kompressoriin tarjolla tiiviste-/huoltosarjaa, vai pitääkö tyytyä hommaamaan uusi kompura?
Leave a comment:
-
-
Itsellä alkaa tuo kompuran tuotto olla luultavimmin myös liian vähäistä, teoriassa toimii kyllä ja nostaa auton ylös tarvittaessa, mutta silloin tällöin ns. "luovuttaa" jonkun ajan hurinan jälkeen ja ilmoittaa näytössä "Self level susp. inactive".
Onko kompressoriin tarjolla tiiviste-/huoltosarjaa, vai pitääkö tyytyä hommaamaan uusi kompura?
Leave a comment:
-
Leave a comment: