Originally posted by Hautsi
View Post
E39 Tasonsäätö
Collapse
X
-
-
-
siihen pitäs olla ohjeet foorumilla, ite googlasin "tasonsäätö inpa" mutta inpa kiinni autoon ja sieltä löytyy kyllä helposti.
Leave a comment:
-
-
Kertokaas lisää, eli mikä se tämä INPA on, ja miten tämä sääto tapahtuu?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hautsi View PostSaako tuota madallettua jollain poppakonsteilla, vai pitääkö poistaa koko toiminto vaihtamalla iskarit jousineen?
Parikin senttiä riittäis.
Leave a comment:
-
-
Eilein kuivailin emännän toukasta rakeet. Oli melkoisesti kosteutta joka välissä. No rakeet uuniin pariksi tunniksi ja kuivia oli. Purku ja kasaus aika simppeliä. .Ainut mikä vei aikaa niin oli tuo kuivattaminen. Kannattaa myös kuivata se äänieriste ja rakeiden kotelo. Sielläkin oli välissä kosteutta ihan kiitettävästi.
Kasaus takas. Mutta vieläkin meinaa perä olla yläasennossa ja vikavalo palaa mittaristossa. Pitää lueskella koodit joska ne kertois missä vielä olis vika.
Leave a comment:
-
-
Onko kuvassa näkyvä venttiili "nuoli" varmasti oikein päin, kuva on napattu foorumilta, omastani käänsin toisin päin ja vóila tasonsäätö rupesi pelaamaan, meni ilmeisesti väärinpäin kootessani kuivainta. Kuvassa leveämpi puoli ylöspäin ja tappi alaspäin, ei hän tuolla jousella ole virkaa jos venttiili on jousen sisällä tappi alaspäin, ei saa tiiviiksi, jousen pitää painaa venttiiliä ei venttiilin jousta. Pitkään etsin vikaa miksi paineet ei nouse, kompura kierrätti samaa ilmaa eikä päästänyt venttiileille ollenkaan mutta nyt toimii. Onko selitetty ymmärrettävästi.
Leave a comment:
-
-
Purin kompuran ohjeiden mukaisesti ja kuivasin rakeet. Koko paketti aivan märkänä kosteudesta. Kuivatin koko rontin ja kompuran osat. Nyt toimii täydellisesti. Kiitokset vinkeistä!
Leave a comment:
-
-
Nyt v*ittu menee järki ton "laatu" (523i ilmaperä) auton kanssa!! Nyt siitä jääty ilmeisesti sitten perä, kyllähän se nyt kerkeskin olemaan ajossa jo melkein viikon edellisen korjaamo keikan jälkeen!onko joku tehny seinäjoen suunnalla tota rakeiden kuivaus operaatiota menestyksekkäästi, jos jotakuta kiinnostaa niin saa kyllä korvauksen menetetystä ajasta,En jaksa nyt alkaa sitäkin tähän saumaan ressaamaan!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ridermtb79 View PostMulla taas auton perä nousi kun oli ollut tyhjäkäynnillä hetken noin 5-10 min ja sen jälkeen ajoin 1km verran juna-asemalle(vittu että vitutti muuten mennä ruuhkajunalla töihin auton sijasta)Mutta taas päivän päätteeksi kun tulin töistä oli perä low riderina. Joten olisikohan vaan jäässä..???
Leave a comment:
-
-
Mulla taas auton perä nousi kun oli ollut tyhjäkäynnillä hetken noin 5-10 min ja sen jälkeen ajoin 1km verran juna-asemalle(vittu että vitutti muuten mennä ruuhkajunalla töihin auton sijasta)Mutta taas päivän päätteeksi kun tulin töistä oli perä low riderina. Joten olisikohan vaan jäässä..???
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Ramzez View PostKiitoksia avusta, rakeet on nyt kuivattu.
Ei ollut vaikea operaatio. Hieman teetti ylimääräistä työtä kun kuivasin myös sen äänieristeen joka on siinä kompuraa suojaavassa metallikannessa. Se oli hieman nihkeä, niin pistin sen saunan lauteille kuivumaan pariksi tunniksi. Rakeet kuivasin uunissa. Ja ainakin inpalla sain perän taas liikkumaan, että luulisi tuon nyt toimivan. Näkee sitten myöhemmin ajossa, toimiko kyseinen korjaus.
Ja kyseessä oli siis 530d 04/00 sedan (jossa ilmapalkeet ja iskarit ovat yhtä pakettia).
Leave a comment:
-
Leave a comment: