Originally posted by antti86
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
-
-
Originally posted by antti86 View PostOnko tämä moottori nyt sitä uudenpaa mallia?
Mistä nämä tuplavanokset erottaa?
M52B25__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
No niin olisi autonvaihto mielessä ja osaksi lueskelin topikkia läpi, mutta meni niin nopeasti paskanjauhamisen puolelle etten jaksa/viitsi alkaa etsimään tuolta tarkemin juttua. joten asiaan. eli kiikarissa olisi yksi 523ia sedani vuosimallia 2000. 200 000km ajettu suomiauto. mihin kannattaa kiinnittää huomita jos menee katsomaan? missäs näistä tahtoo löytyä ruostetta? entä onko jotain muuta oleellista.BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by Spiddu View Postmihin kannattaa kiinnittää huomita jos menee katsomaan? missäs näistä tahtoo löytyä ruostetta? entä onko jotain muuta oleellista.
ABS-boksi ja vesipumppu on tuollaisessa varmaan ne helpoiten hajoavat tyyppiviat tekniikasta. Alustassakin on varmaan väljää noilla kilsoilla siellä sun täällä, yleisimpinä ehkä narinahelat takana ja reaktiotangon puslat + pallonivelet edessä.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Kannattaa myös tsekata konepellin etureunan sauman ruostuminen, takaovien kosteussulkujen eheys (onko takalattiatilat märkinä tai rutajaako märästä vedestä kun painelee kädellä voimakkaasti maton alta). Tietysti vikakoodit lukea tai luetuttaa. Jos on vaihdeltu facelift valoja taakse, niin varmistaa ettei ne vuoda vettä. Pikselit kun on mössönä niin tingata niistä.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEnpä ole asiantuntija E39:n ostamisen suhteen, mutta eikös ne yleisimmät ruosteet löydy bensakorkin alta luukun sisältä, takakontin kannesta lukkopesän ja rekisterikilven valojen ympäriltä sekä mahdollisesti ovien alareunoista. Noista oviruosteista ei ole omaa kokemusta joten voin olla väärässä.
ABS-boksi ja vesipumppu on tuollaisessa varmaan ne helpoiten hajoavat tyyppiviat tekniikasta. Alustassakin on varmaan väljää noilla kilsoilla siellä sun täällä, yleisimpinä ehkä narinahelat takana ja reaktiotangon puslat + pallonivelet edessä.Originally posted by teropa View PostKannattaa myös tsekata konepellin etureunan sauman ruostuminen, takaovien kosteussulkujen eheys (onko takalattiatilat märkinä tai rutajaako märästä vedestä kun painelee kädellä voimakkaasti maton alta). Tietysti vikakoodit lukea tai luetuttaa. Jos on vaihdeltu facelift valoja taakse, niin varmistaa ettei ne vuoda vettä. Pikselit kun on mössönä niin tingata niistä.
TeroBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
No emmä kyllä 5000€ enemmän maksaisi ikinä jos erona vain kone :| Käy kattomassa oikeaa kuntoa molemmista ja arvioi sitten.2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by jyrbba69 View PostNo emmä kyllä 5000€ enemmän maksaisi ikinä jos erona vain kone :| Käy kattomassa oikeaa kuntoa molemmista ja arvioi sitten.!
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View Post-01 525iAT vai -01 540iAT?
Tietty jos olet säästäväisyysihminen ja pisaralla pitää päästä todella pitkälle, niin sitte homma harkintaan mutta siitä ei kai tässä taida olla kyse.F11 523iA Touring
E93 325i cabrio
E81 116i
Triumph Daytona 955i
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostHei poijaat, tiukka kysymys?
-01 525iAT vai -01 540iAT?
Samat kilometrit, suunnilleen samat varusteet, 540 noin 5t kalliimpi.
En ole E39 540:ä ajanut, kokemuksia E34 540:stä ja E39 525:stä.on löylyä!!!
Comment
-
-
Originally posted by jsa014 View PostHei poijaat, tiukka kysymys?
-01 525iAT vai -01 540iAT?
Samat kilometrit, suunnilleen samat varusteet, 540 noin 5t kalliimpi.
En ole E39 540:ä ajanut, kokemuksia E34 540:stä ja E39 525:stä.
Comment
-
-
Älä oikeasti ajattele edes muuta kuin tuota 525i:tä, jos oikeasti tarvitset muutamaksi vuodeksi kulkupeliä ja katsot suhteellisia jälleenmyyntiarvoja+myynnin helppoutta kolmen vuoden päähän.
Se 5000€ on tuolloin käätynyt negaatioksi+ että olet vetänyt perässäsi 99.5% ajoajastasi kuollutta painoa huomattavasti suuremmilla kuluilla. Osta harrasteauto erikseen jos tarvitset enemmän suorituskykyä kuin mitä tuo 525i oikeasti tarjoaa.
Comment
-
Comment