Originally posted by BMW aloittelija
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ostamassa ja käyttökokemuksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Kannattaa joskus käydä ajamassa fullsize jenkillä, niin ei ehkä E39 tunnu enää "isolta ja kömpelöltä autolta" ja "kaupunkikulutus suurelta".Tietysti jos verrataan johonkin Ford Ka:han tai Nissan Micraan.. :think
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostKannattaa joskus käydä ajamassa fullsize jenkillä, niin ei ehkä E39 tunnu enää "isolta ja kömpelöltä autolta" ja "kaupunkikulutus suurelta".Tietysti jos verrataan johonkin Ford Ka:han tai Nissan Micraan.. :think
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
www.mpanet.fi
Comment
-
-
Originally posted by MasaTDS View Postei se tunnu e38:kaan suurelta kun ajamisen iloa koko rahan edestä...Suomalaiset parkkipaikat korkeintaan liian pieniä.
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostNo ei todellakaan.. E38 ei ole missään suhteessa liian iso auto, pitäähän sitä autolla olla vähän kokoa ja näköä!Suomalaiset parkkipaikat korkeintaan liian pieniä.
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostNiin, pitää sillä auton koolla kompensoida ne muut puutteet... :thinkE24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
www.mpanet.fi
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostToisaalta voidaan kysyä, onkohan E39 yleensä sinulle oikea/järkevä valinta... Se on iso ja varsin kömpelö auto ja kaupunkikulutus on suuri.E90 325i M-Sport -06
--------------------------
Ex: E36 325i Coupe -94
Ex: E39 523i -98
Comment
-
-
hep!
Mulla on tosiaan juuri toi e39 520iA ja asun sen kanssa aivan keskustassa kanssa. Oli sama juttu mulla, että tahto kivan bemmin mutta ei silti liian isolla koneella.. ja yllättävän helppo toi on veivaa parkkiin, eikä se kaupunkikulutus nyt niin hirveän iso ole..
mutta vaikka asuukin kaupungissa, niin kannattaa siltikin katella se 170hp versio tuosta kakslitrasesta, meinaan sillä 150hp kiukaalla ei pitkälle pötkitä.
Mutta automaattia suosittaisin sinullekkin, jos keskustassa rylläät. Itseä ei kyllä kiinnostaisi kytkimen kanssa sohlaa stadissa.
(ex e36 318iS coupe oli kyllä paras kaupunkiauto ikinä)
Comment
-
-
Originally posted by BMW aloittelija View PostMinkälaisia kultuksia E39 eri koneilla ja vuosimalleilla on? Lähinnä tuo 520 kiinnostaisi. Millainen ero manuualilla ja automaatilla?
Onko 250.000 kilometria "liikaa" esim. 2000 malliselle 520? Onko eroa vaihteistotyypillä?
Mulla ei takapenkit kaadu, joten appiukon V70 ja oman isän Superb vetokoukulla ovat kohtuullisen usein lainassa. Tavarankuljetusauto E39 ei sedanina ole.
Jos ostat 250tkm ajetun niin varaudu pitämään kohtuullisen isoa korjausbudjettia. Kuluvaa osaa menee paljon ja sen lisäksi tulee kivoja ylläreitä. Ei välttämättä kalliita, mutta sellaisia ylimääräisiä tarpeita tuhatlappuselle pari kertaa vuodessa. Eikä se auta tippaakaan vaikka ostaisit vähemmän ajetun, nää on jo niin vanhoja että vähän ajetutkin lahoilee.
Joka tapauksessa loistava auto ja vaikea on keksiä missä muussa autossa olisi samalla rahalla yhtä paljon vastinetta. Realismia kuitenkin mukaan hankintaan ja omistamiseen, niin hyvä siitä tulee...E39 520iA -02
Comment
-
-
itse olen katsellut 2003 mallista 520iA sedania. 150.000 mittarissa.
Minkälaiset rempat tuollaiseen yksilöön pitää olla tehtynyt jos meinaa ostaa uskaltaa? Tietenki on aina autokohtaista, mutta.Last edited by BMW aloittelija; 15-02-2009, 08:26.
Comment
-
-
Originally posted by Juhis View PostKannattaa joskus käydä ajamassa fullsize jenkillä, niin ei ehkä E39 tunnu enää "isolta ja kömpelöltä autolta" ja "kaupunkikulutus suurelta".
Comment
-
-
Originally posted by BMW aloittelija View Postitse olen katsellut 2003 mallista 520iA sedania. 150.000 mittarissa.
Minkälaiset rempat tuollaiseen yksilöön pitää olla tehtynyt jos meinaa ostaa uskaltaa? Tietenki on aina autokohtaista, mutta.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostEli aina pitää kokeilla jotain paljon huonompaa, jotta se oma auto tuntuu hyvältä (vaikka se ei sitä oikeasti olekaan). Entä sitten kun erehtyy kokeilemaan jotain parempaa, kuinka se muisto nollataan? Eikä sen todellakaan tarvitse olla Ford Ka tai Nissan Micra jotta E39 tuntuu sen jälkeen kaupunkiajossa isolta ja kömpelöltä laivalta.
Ei välttämättä tarvii Fullsize-jenkkiäkään todetakseen E39:n kohtuullisen ketteryyden. Käy vetäsemässä päivän tuommosella vanhakoppasella S80/V70 volvolla. Siinä vasta kömpelöä kalustoa onkin.-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment
-
-
Originally posted by BMW aloittelija View PostLähinnä vakuutuksien ja kulutuksen takia. Onko muita ehdotuksia? Helsingin keskustassa asun ja paljon täällä ajan, joten 530 ei välttämättä ole se oikea?
Onko muuten kaikissa E39 sedanissa kahdessa osassa kaatuvat selkänojat vakiona?
Mistä näkee helpoiten ja nopeiten onko yksilö suomiauto, vai tuontia?
Toisaalta mitä Helsingissä asuva edes autolla tekee?’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by GameOver View PostEi välttämättä tarvii Fullsize-jenkkiäkään todetakseen E39:n kohtuullisen ketteryyden. Käy vetäsemässä päivän tuommosella vanhakoppasella S80/V70 volvolla. Siinä vasta kömpelöä kalustoa onkin.
Kyllähän tuollaisella V70 Volvolla on suhteellisen leppoisa taittaa matka-ajoa, jos ei sen kummempia vaatimuksia ole auton suhteen. Ja ainakin D5 malli kulkee vielä yllättävän pienellä kulutuksella. Mutta laatuvaikutelma ei ole missään suhteessa läheskään samalla tasolla, kuin selvästi vanhempaa konstruktiota olevassa E39:ssa.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Comment