Originally posted by Antsah
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39: M-sport II -alustasta pykälää mukavampaan?
Collapse
X
-
Originally posted by Antsah View Posthttp://e-autoparts.pl/zawieszenie-am...c-200_201.html
Puolasta löytyy myös, tuolla on muitakin merkkejä tarjolla.
Sivut ovat vain puolaksi mutta Google-kääntäjällähän tuokin ongelma on taklattavissa.
Suosittelen!
Comment
-
-
No niin. Nyt on normi iskarit+jouset edessä, takana ei-tasonsäätö ei-sport iskarit+sport ilmapussit takana. Keula nousi reilusti ylöspäin, stance parani kummasti
Paljon en ole vielä ajanut, mutta paremmalta tuntuu. Maanantaina nelipyörä suuntaus niin sitten voi tehdä syväluotaavampaa analyysiä.
Paljonko keskiöstä kaareen on edessä vakio alustalla?
Comment
-
-
Originally posted by cba View PostMelkein uskallan olla eri mieltä, nyt on "pappa"-iskarit edessä ja minusta kyyti pehmeni selvästi. Pajalta kotiin ajellessa ne häiritsevimmät terävät iskut olivat minusta vaimeampia. Pitää nyt kuitenkin ajella muutama päivä lisää, ettei taas persdyno kuseta:think
btw. M-sport iskareissa oli heti toiminnallinen ero kun niitä käsin testaili, eli ne tarrasivat huomatavasti lujempaa ylösjoustoon kuin nuo sachs touringit.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKyllä se kovuus keulaan tuli jousista. Iskarit kaput ja silti oli kivireki. Uudet iskarit on käsin kokeillen jäykemmät kuin vanhat sportit, sport jousi todella jäykkä verrattuna normaali jouseen.
Comment
-
-
Originally posted by cba View PostKyllä minulla vaikutti pehmentävästi nuo iskarit kun vaihdoin m-sporteista vakioihin :think Varsinkin sellaisten pienten töyssyjen aiheutama epämiellyttävä kovuus pehmeni selvästi. Ei ehkä suoraan verrattavissa, mutta olen kokeillut xc90 volvoa mihin oli laitettu tarvikeiskarit ja alusta meni niillä aivan "kivikovaksi" verrattuna ehjään vakioon.
Comment
-
-
Näyttää olevan niin monta sivua E39 jousista ja iskareista että kai täällä jokin lopputulema asiaan on? Olin aikeissa uusia iskarit ja jouset '01 M-sport touringiin mutta en löytänyt etujousille varaosanumeroita. Nykyiset ovat jo hankalan lytyssä kun keula raapii vähän joka töyssyyn. Mistä ja millä hakuehdoilla noihin nyt kannattaa ottaa edullinen päivitys lähemmäs alkuperäistä ryhtiä?---
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostNäyttää olevan niin monta sivua E39 jousista ja iskareista että kai täällä jokin lopputulema asiaan on? Olin aikeissa uusia iskarit ja jouset '01 M-sport touringiin mutta en löytänyt etujousille varaosanumeroita. Nykyiset ovat jo hankalan lytyssä kun keula raapii vähän joka töyssyyn. Mistä ja millä hakuehdoilla noihin nyt kannattaa ottaa edullinen päivitys lähemmäs alkuperäistä ryhtiä?
Jousiksi Eibachit tai H&R:t, jos ei originaaleja halua. Molemmat varmasti toimivia. Itsellä Eibach Pro-Kit (-30 mm vakioalustaan) säilytti etupään korkeuden ennallaan 10 vuotta vanhaan M-Sport-alustaan verrattuna. Omaan silmään just soppeli.
Comment
-
-
Löysin tällaisen, onko 540 korkeus sama kuin muissakin? Vai löytyykö samanlaista listaa 528:sta?
Last edited by Bmw Master; 01-10-2012, 19:33.
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostHalvimmat löytämäni iskarit (Sachs Advantage, 556 834) löytyy eBaysta: http://www.ebay.de/itm/556834-Stosda...ht_2617wt_1152
Jousiksi Eibachit tai H&R:t, jos ei originaaleja halua. Molemmat varmasti toimivia. Itsellä Eibach Pro-Kit (-30 mm vakioalustaan) säilytti etupään korkeuden ennallaan 10 vuotta vanhaan M-Sport-alustaan verrattuna. Omaan silmään just soppeli.
En halua matalampaa kuin originaali M-sport joten alkuperäisjousillakin pärjäisi jos vaan tietäisi niiden osanumeron jotta voisi googlailla myyjiä..---
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostNuo iskarit ovat 1998-2000-malleihin? Vai oliko silloin mitään erillistä iskaria sporttialustalle?
En halua matalampaa kuin originaali M-sport joten alkuperäisjousillakin pärjäisi jos vaan tietäisi niiden osanumeron jotta voisi googlailla myyjiä..
Jouset saa merkkiliikkeestä runkonumerolla, ovat tehty tarkasti juuri oikeille akselipainoille, eli ei ole osanumero erikseen. Jokainen varuste vaikuttaa.
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostNuo iskarit ovat 1998-2000-malleihin? Vai oliko silloin mitään erillistä iskaria sporttialustalle?
En halua matalampaa kuin originaali M-sport joten alkuperäisjousillakin pärjäisi jos vaan tietäisi niiden osanumeron jotta voisi googlailla myyjiä..
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostLöysin tällaisen, onko 540 korkeus sama kuin muissakin? Vai löytyykö samanlaista listaa 528:sta?
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment