Originally posted by janke
View Post
E39 vannekoko > sekoittaako stepin?
Collapse
X
-
Originally posted by janke View PostMielestäni jotain kummaa tapahtui ainakin minun auton vaihteissa, kun vaihtui noi talvi mösät..... Kai sitten jotain luulosairautta.
Voi löytyä jostain aiemmin kirjoittamastasikin,mutta en jaksa selailla.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostIhan mielenkiinnosta:Minkä merkkiset ja malliset kumit?Milloin valmistettu ja paljonko on kulutuspintaa?Entä rengaspaineet?
Voi löytyä jostain aiemmin kirjoittamastasikin,mutta en jaksa selailla.
Edit: Tasaisesti ovat kuluneet.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostKova olet väittämään, se on tullut kyllä vuosien saatossa selväksi. Valitettavasti se ei vielä todista asiantuntevuudestasi yhtään mitään.
Kyllä luetun ymmärtämisen syvin ongelma on valitettavasti yksinomaan siellä päässä. Katsoppas nyt oikein tarkaan ja ajatuksella hyvä tahvo mikä tässä olikaan perusväittämä, jospa se aukeaisi sinullekin ennenkuin enemmän nolaat itseäsi vannekokoeroista messuamalla. Palataan asiaan sitten kun ymmärrät mistä tässä oikeasti oli kysymys. Ihan aikuisten oikeasti, tai vaarin aikaisesti, miten vaan haluat.
Ja tiedoksi sinulle hyvä 'puolipullo', edes isojen kirjainten käyttäminen paasaamisen seassa ei muuta väittämiä sen enemmän todeksi vaikka kuinka niin haluasit muiden uskovan. Päin vastoin, nettipiireissä se tulkitaan lapselliseksi huutamiseksi.
En suinkaan yritä kääntää mieltäsi, koska tiedän sen olevan ajan hukkaa. Ilmoitan vaan, että esittämäsi kanta ei ole raamatullinen totuus vaikka sellasina ne kovasti haluaisit esittää.
Toistan taas uudestaan, että minun puolesta voidaan kyllä jo palata takaisin otsikon aihepiiriin.
Siis mihin, jotta minun pitäisi muuttaa kantaani ja "asiantuntevuuteni" tulisi tässä perustelluksi?
Lisäksi, siinä kohtaa kun keskustelu kääntyy kritisoinniksi minun persoonaani tai/ja esitystapaani kohtaan, jää asiallinen argumentointi ja edes niteeksi oman näkemyksen perustelut kokonaan unholaan, kuten nyt taas kerran.
Ymmärrän hyvin että sinua esitystapani taas kiukuttaa, mutta edelleen peräänkuulutan nimenomaan sitä aiheessa pysymistä(sinähän siitä luistat kommeintoiden persoonaani, et aihetta).
Eli, aiheeseen palatakseni ja kommentit siis vain tästä, ei mm.esitystavastani, väitän että nykyisin siirtyminen e39:ssä 17" kokoluokan talvirenkaisiin on pelkästään ns.winwin "tilanne", piste!
Oikeasti ei ole yhtäkään seikkaa joka huononisi suhteessa 15" vannekokoon, mikäli 17" vannekoon hieman korkeampaa hintaa ei lasketa siksi.
Kaikki ajo-ominaisuuksiin, tekniseen suorituskykyyn, mukavuuteen vaikuttavat seikat paranevat tuon 17" talvivannekoon myötä e39:ssä,
eikä sitä mutuilut eikä minun persoonaani kritisoivat kommentit muuta miksikään.
Kun kokeilet, näet puhuinko tästäkin asiasta oikeasti BS.ää?
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View Post
Tuo ilmiö aiheuttaa tunnottoman ajokokemuksen etkä aina pysty erottamaan onko tie liukas vai onko kyseessä vain auton oma heiluminen tien urissa.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostE39 touring jossa omapaino 1820kg. Alla uudenveroiset Nokian R kitkat 225/55-16, painetta 2,8-3bar. Tuntuu kuin aina olisi liukasta, jarruttamalla tai kaasuttamalla selviää. Joskus todella liukasta, joskus melkein kesäkelin pito. Näillä keleillä moottoritiellä jännittää jopa loivat mutkat kun tuntuu liukkaalta. Onko nuo vaan liian korkeat ja löysät painavan auton alle? Entinen e39 sedan painoi 1540kg ja sillä pärjäsi ihan hyvin talvella 205/65-15 kitkoilla. Ensi viikolla koitan veivata alle jäykemmät Ässä nastarenkaat samassa koossa. Jos ei auta, niinvaihdan kesä 17" vanteet talvikäyttöön ja kesäksi 16".
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostOnko sinulla iskarit kunnossa? Etkös sinä korottanut alustaa? Minulla nuo 15" renkaat muuttui vähemmän pelottaviksi kun laitoin madallusjouset, joten sinulla tilanne vaan huononi. Moottoritien mutkien jännittäminen kuulostaa todella tutulta. Täytyy huomenna testata vieläkö ne jännittää. Nyt tietty tuleekin jo liikaa turvallisuuden ja pidon tunnetta ja lopputulos on auto ojassa/kaiteessa...
Olikos jossain e39 talviajo topic, jos menisi sinne valittamaan.?
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOlikos jossain e39 talviajo topic, jos menisi sinne valittamaan.?
Comment
-
-
Originally posted by Havis View PostKova olet väittämään, se on tullut kyllä vuosien saatossa selväksi. Valitettavasti se ei vielä todista asiantuntevuudestasi yhtään mitään.
Kyllä luetun ymmärtämisen syvin ongelma on valitettavasti yksinomaan siellä päässä. Katsoppas nyt oikein tarkaan ja ajatuksella hyvä tahvo mikä tässä olikaan perusväittämä, jospa se aukeaisi sinullekin ennenkuin enemmän nolaat itseäsi vannekokoeroista messuamalla. Palataan asiaan sitten kun ymmärrät mistä tässä oikeasti oli kysymys. Ihan aikuisten oikeasti, tai vaarin aikaisesti, miten vaan haluat.
Ja tiedoksi sinulle hyvä 'puolipullo', edes isojen kirjainten käyttäminen paasaamisen seassa ei muuta väittämiä sen enemmän todeksi vaikka kuinka niin haluasit muiden uskovan. Päin vastoin, nettipiireissä se tulkitaan lapselliseksi huutamiseksi.
En suinkaan yritä kääntää mieltäsi, koska tiedän sen olevan ajan hukkaa. Ilmoitan vaan, että esittämäsi kanta ei ole raamatullinen totuus vaikka sellasina ne kovasti haluaisit esittää.
Toistan taas uudestaan, että minun puolesta voidaan kyllä jo palata takaisin otsikon aihepiiriin.
On kyllä sinunkin kirjoitus sellaista tekstiä mistä ei ole kenellekään mitään hyötyä. Turhaa huutelua, missä ei tunnu edes olevan kokemusta pohjalla. Hemillä sentään on kokemusta asioista mitä puhuu, vaikka jotain voi tyyli ärsyttääkin... Ainakin minun silmissä itse nolaat itsesi noilla puheilla, kun tulet väliin huutelemaan "tyhjästä"
Comment
-
-
Ei ole e39 kyseessä mutta kuitenkin stepillä oleva e38. Uskaltaakohan laittaa seuraavanlaista rengasyhdistelmää?
Takaset on uudet 295/30 21" ja nyt sit katsastuksessa inssi totes et toinen etunenkin on liian kulunut. Mutta yllätys yllätys nykyinen 255/35 21" on ilmeisestikin poistuva rengaskoko enkä oo onnistunut löytämään paria inhimilliseen(alle 200e/kpl) hintaan. Ajattelin jos vaihtais pykälää matalempiin, eli etusiksi tulis 255/30 21". Ja sitten kun taas takaset on vaihtokunnossa niin laittais seuraavat 25 profiililla. Mut nyt sit olis ainakin yhden kesän seuraavanlainen yhdistelmä:
295/30 21" halk. 71cm, ympärysmitta 222,9cm
255/30 21" halk. 68,6cm, ympärysmitta 215,4cm. nopeuserotus -3km/h.
:think
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostEi ole e39 kyseessä mutta kuitenkin stepillä oleva e38. Uskaltaakohan laittaa seuraavanlaista rengasyhdistelmää?
Takaset on uudet 295/30 21" ja nyt sit katsastuksessa inssi totes et toinen etunenkin on liian kulunut. Mutta yllätys yllätys nykyinen 255/35 21" on ilmeisestikin poistuva rengaskoko enkä oo onnistunut löytämään paria inhimilliseen(alle 200e/kpl) hintaan. Ajattelin jos vaihtais pykälää matalempiin, eli etusiksi tulis 255/30 21". Ja sitten kun taas takaset on vaihtokunnossa niin laittais seuraavat 25 profiililla. Mut nyt sit olis ainakin yhden kesän seuraavanlainen yhdistelmä:
295/30 21" halk. 71cm, ympärysmitta 222,9cm
255/30 21" halk. 68,6cm, ympärysmitta 215,4cm. nopeuserotus -3km/h.
:think
kokeilemalla selviää ja jos temppuilee niin takakumit myyntiin? :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOnko se laatikko tosiaan niin halpa sulake että lähtee vielä arpomaan? :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postei se laatikko siitä mihinkään hajoa, ei vaan halua vaihtaa isompaa pykälää kiihdyttäessä tai vaihtohetket menee muuten vaan oudoksi :think
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Post255/30-21 olisi kyllä juuri oikean kokoinen. mutta jos kyseessä tuo 740i -00 niin saattaa kyllä laatikko temppuilla. vm. 98 ei pitäis tajuta vielä mitään :think
kokeilemalla selviää ja jos temppuilee niin takakumit myyntiin? :think
Comment
-
Comment