Eli entinen omistaja luultavasti laittanu, se alkaa natisemaan kun kelit lämpenee. Joku varmaan täällä osaa sanoa että miten sen saa pois, ukki sano sellasen vinkin että jäähdytinnesteellä kuulemma pyyhkii listat En ota vastuuta jos ei ookkaan hyvä
No jopas jopas! Oiskohan asia noin selkeä. Pitää vähä tutkailla
Toimii! Vaikkakin kyse on kohtuu olemattomasta viasta niin suuri kiitos tuosta ohjeesta, alko jo hävettää esitellä "uutta" autoo muille kun joka kerta mankka pamahtaa täysille ja faaderit&balanssit on vituillaan "Nää vanhemmat bemarit on muute tosi laad... NRJ HITS MUSIC ONLY"
Ite oon sammuttanu raation ennen ku käännän virrat pois Ärsyttävää, mutta mukavampaa, ku istua aamulla paskat housussa autossa
E: Niin siis mulla ei auta noi balanssit ja faaderit tohon volumeen
Ostin auton vastottain, en oo laitellu mitään mihinkään
Eli entinen omistaja luultavasti laittanu, se alkaa natisemaan kun kelit lämpenee. Joku varmaan täällä osaa sanoa että miten sen saa pois, ukki sano sellasen vinkin että jäähdytinnesteellä kuulemma pyyhkii listat En ota vastuuta jos ei ookkaan hyvä
Ootko kokeillu semmosta että säädät balancen/faderin yhen pykälän oikeaan tai vasempaan? Jos sulla on semmosta vikaa ollu että heittää jommalle kummalle puolelle ja volat täysille käynnistäessä. Se ainaki siihe auttaa, ja mikä tärkeintä niin ei kustannuksia!
Toimii! Vaikkakin kyse on kohtuu olemattomasta viasta niin suuri kiitos tuosta ohjeesta, alko jo hävettää esitellä "uutta" autoo muille kun joka kerta mankka pamahtaa täysille ja faaderit&balanssit on vituillaan "Nää vanhemmat bemarit on muute tosi laad... NRJ HITS MUSIC ONLY"
Pitäis tehdä omaan kulkineeseen huolto ja jarrunesteet pitäis vaihtaa, onkos tuossa mitään erikoista? Joskus ihan kun olisin lueskellu et pitäis olla testerissä kiinni ilmaus vaiheessa?
Ei tarvi ellet päästä järjestelmään ylimääräistä ilmaa, tällöin kyllä.
Alipainevehkeellä helppo vaihtaa nesteet, alottaa takarenkaista luonnollisesti ja imee niin paljon että tulee uudet nesteet läpi.
Pitäis tehdä omaan kulkineeseen huolto ja jarrunesteet pitäis vaihtaa, onkos tuossa mitään erikoista? Joskus ihan kun olisin lueskellu et pitäis olla testerissä kiinni ilmaus vaiheessa?
Taas palatakseni tuohon Business RDS mankkaan, löytyykö mistään korjausohjeita tuohon Fader/Balance sekä volyymi ongelmaan?
Ootko kokeillu semmosta että säädät balancen/faderin yhen pykälän oikeaan tai vasempaan? Jos sulla on semmosta vikaa ollu että heittää jommalle kummalle puolelle ja volat täysille käynnistäessä. Se ainaki siihe auttaa, ja mikä tärkeintä niin ei kustannuksia!
no niin tänä aamuna töihin tullessani (1.2km) noin puolivälissä huomasin lämpömittarin olevan aivan tapissaan! eilen siis vielä ilalla toimi! kävin noin 4tunnin kuluttua kokeilemassa autoa uudelleen käyntiin ja noin 20 sekuntia auto kävi ja heti tapissan lämmöt eli nousi ilmeisesti lämmöt maksimiin kun virta-avaimesta käänsin! elikkä ilmeisesti tuo on anturi vikako? vai mikä muu voi aiheuttaa vastaavaa
Mulla teki samaa ja helpottu kun vaihtoi termostaatin. Ainakin 9/97 535 on termostaatin kanssa samassa anturi.
Leave a comment: