E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TJJ
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    No ei tietenkään onnistu ilman softaa millä saa komennettua venttiilit bleeding moodiin.
    Onko DIS edelleenkin ainoa millä tuo onnistuu jos autossa ei ole DSC:tä?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by mailman View Post
    Ja tuota abs yksikköä ei sitten oikein saa ilmattua ilman DISsiä, eli "manuaalisesti" ei oikein toimi. Taino, ehkä jos suoraan virtaa ko. yksikölle antaisi niin sitten. Mutta en suosittele...
    No ei tietenkään onnistu ilman softaa millä saa komennettua venttiilit bleeding moodiin.

    Leave a comment:


  • mailman
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Todennäköisesti poljintuntuma on pehmeä tai muuten huono jos on ilmaa jäänyt hydrauliikkayksikköön.
    Ja tuota abs yksikköä ei sitten oikein saa ilmattua ilman DISsiä, eli "manuaalisesti" ei oikein toimi. Taino, ehkä jos suoraan virtaa ko. yksikölle antaisi niin sitten. Mutta en suosittele...

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Todennäköisesti poljintuntuma on pehmeä tai muuten huono jos on ilmaa jäänyt hydrauliikkayksikköön.
    Kysymykseni heräsi tuosta minun e46:n ongelmasta jossa on tuota pulssimaista jarrujen nykimistä. Aloin vain epäileen, että kyllähän tuo on saattanut päästä kuivana käymään kun on jarrusatuloita ja letkuja vaihdeltu.

    Last edited by Antsah; 07-04-2011, 14:32.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Antsah View Post
    OT: Koskeeko tämä testerillä ilmaus e46:sta jos on päästetty kaikki pois? Sytyttääkö vikavalon jos on päässyt ilmaa yksikköön?
    Todennäköisesti poljintuntuma on pehmeä tai muuten huono jos on ilmaa jäänyt hydrauliikkayksikköön.

    Leave a comment:


  • Antsah
    replied
    Originally posted by mailman View Post
    Vain jos päästät nesteet _oikeasti kokonaan pois_. Eli älä ihan tyhjäksi valuta, niin pääset helpommalla.

    nimim. lähiaikoina pitemmän kaavan kautta joutunut rassaan
    OT: Koskeeko tämä testerillä ilmaus e46:sta jos on päästetty kaikki pois? Sytyttääkö vikavalon jos on päässyt ilmaa yksikköön?
    Last edited by Antsah; 07-04-2011, 14:04.

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Originally posted by mailman View Post
    Vain jos päästät nesteet _oikeasti kokonaan pois_. Eli älä ihan tyhjäksi valuta, niin pääset helpommalla.

    nimim. lähiaikoina pitemmän kaavan kautta joutunut rassaan
    Noh tuo oli väärin ilmastu iteltä, vaihan kaikki jarruletkut vaan. Osa nesteistä samalla

    Leave a comment:


  • mailman
    replied
    Originally posted by jukkae View Post
    Eihän tollasesas E39 prefaceliftissä tartte abs-yksikön venttiilejä testerillä räplätä jos vaihtaa jarrunesteet ja ilmaa?
    Vain jos päästät nesteet _oikeasti kokonaan pois_. Eli älä ihan tyhjäksi valuta, niin pääset helpommalla.

    nimim. lähiaikoina pitemmän kaavan kautta joutunut rassaan

    Leave a comment:


  • jukkae
    replied
    Eihän tollasesas E39 prefaceliftissä tartte abs-yksikön venttiilejä testerillä räplätä jos vaihtaa jarrunesteet ja ilmaa?

    Leave a comment:


  • rocroc
    replied
    Ilmastoinnin kenno, miten helpoiten irti

    Auto on 3/98 e39 farkku 523 ja ilmarin kenno on hapertunut tuulettimen kohdalta, ei pysy kaasut sisällä, eli vaihtoon menee.

    Puskuri irti sekä rupeli, mutta mitä muuta joudun purkamaan? Ja mitä muuta huomioitavaa tuossa hommassa on? Järjestelmä on (lähes) tyhjä jo valmiiksi, onko muuta kuin uusi kenno paikalleen uusilla O-renkailla ja täyttö?

    Leave a comment:


  • TKGL
    replied
    Originally posted by peltone View Post
    OT jatkuu: Ei hitto, huomasin vasta nyt, että tuossa haussa on valinta Show Threads/ Show Posts. Ei ihme, että en ole ikinä löytänyt sillä mitään

    Leave a comment:


  • peltone
    replied
    Onhan se haku niin vaikee.

    Leave a comment:


  • Juize
    replied
    Originally posted by sno pro View Post
    Mitenkäs e39:stä saa hattuhyllyn irti?
    Originally posted by Juize View Post
    Originally posted by Ovlov View Post
    Tuossa tehdään pikkusen turhaakin työtä. Ei tarvitse esimerkiksi noita takaritilöitä irrotella. Lähtee kivasti seuraavan videon ohjeillakin.

    http://www.youtube.com/watch?v=Dk_zK...feature=relmfu
    Kuten mainitsin "vinkkejä katsella". Kukaan ei pakota kaikkea kirjaimellisesti tekemään.

    Leave a comment:


  • Ovlov
    replied
    Originally posted by sno pro View Post
    Mitenkäs e39:stä saa hattuhyllyn irti?
    Originally posted by Juize View Post

    Tuossa tehdään pikkusen turhaakin työtä. Ei tarvitse esimerkiksi noita takaritilöitä irrotella. Lähtee kivasti seuraavan videon ohjeillakin.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by tigu View Post
    Mistä löytyisi muunnospalikat että prefaceliftin sumuvalonliittimet sopisi m5 sumuvaloihin?Käsittääkseni tuollaisia on olemassa:think
    Merkkiliike tai KL-Varaosat. Itse hommasin KL-varaosien kautta. Tulee siis sopivat liittimet niihin M5 sumareihin ja piuhan pätkät.

    Leave a comment:

Working...
X