En tiedä miksi haet pienempää rattia, mutta kyllä fiilis tuossa M-ratissa on jotain aivan muuta kuin sportissa imo. Se on paksumpi ja pehmeämpi, kivemman tuntuinen käteen, sekä extramuotoilut kymmentä vaille kaksi asennossa (ei sitten kuittailuja ).
En tiedä miksi haet pienempää rattia, mutta kyllä fiilis tuossa M-ratissa on jotain aivan muuta kuin sportissa imo. Se on paksumpi ja pehmeämpi, kivemman tuntuinen käteen, sekä extramuotoilut kymmentä vaille kaksi asennossa (ei sitten kuittailuja ).
Näin se vaan menee. Kun kerran tottuu tuohon M-sport ruoriin, niin mikään muu ei istu oikein käteen. Ainut pieni miinus tulee siitä, että sitä ei ole koskaan saanut lämmitettynä toisin kuin perusrattia.
Tuo ero 0,5cm on niin vähän, ettei kannata vaihtaa. Siis jos kyseessä on samankokoinen m-ratti, hemmetin pieneltä se ainakin tuntuu.
En tiedä miksi haet pienempää rattia, mutta kyllä fiilis tuossa M-ratissa on jotain aivan muuta kuin sportissa imo. Se on paksumpi ja pehmeämpi, kivemman tuntuinen käteen, sekä extramuotoilut kymmentä vaille kaksi asennossa (ei sitten kuittailuja ).
Faceliftissä sporttiratista käy bägi ja kytkimet suoraan uudempaan M-rattiin. Olen tältä foorumilta lukenut (teropa imo kirjoitti) että M-ratti pieneni loppuaikoina, tyyliin vuonna 2003.
Mulla on kotona seka sport (37,5cm) että M-ratti (37,0cm), mutta en tiedä oman M-ratin valmistusvuotta. Sporttiratti on tehty vuonna 2000 syksyllä, otettu pois 105tkm kohdalla, vois ehkä luopua siitä...
Paljonkohan on nelipuolaisen koko? Tuo ero 0,5cm on niin vähän, ettei kannata vaihtaa. Siis jos kyseessä on samankokoinen m-ratti, hemmetin pieneltä se ainakin tuntuu.
Kiitos. Ja modelle tiedoksi, että tämä teidän boardin haku on niin jätteinen, että se todellakin "löytää" ketjun, jossa on 400 sivua vastauksia aiheen tiimoilta. Ja manuaalista löytää teknisiä tietoja, ei käyttäjäkokemuksia. Tämäkin sinun pitäisi tietää. Älä opeta isääsi naimaan.
Faceliftissä on kahta kolmipuolaista rattia, paksukehäinen m-ratti ja ohuempi sport. Onko niiden halkaisija sama? Näillä ei siis mitään tekemistä vanham m-ratin kanssa.
Faceliftissä sporttiratista käy bägi ja kytkimet suoraan uudempaan M-rattiin. Olen tältä foorumilta lukenut (teropa imo kirjoitti) että M-ratti pieneni loppuaikoina, tyyliin vuonna 2003.
Mulla on kotona seka sport (37,5cm) että M-ratti (37,0cm), mutta en tiedä oman M-ratin valmistusvuotta. Sporttiratti on tehty vuonna 2000 syksyllä, otettu pois 105tkm kohdalla, vois ehkä luopua siitä...
Last edited by 205/65-15H; 04-04-2011, 18:22.
Reason: mittaustulokset lisätty
Mitä tarkoitat "uudemmalla" ja "tavallisella kolmipuolaisella sporttiruorilla"?
Facelift E39 m-ruorissa on ainakin erilainen bägi kuin preface m-ruorissa. Itse facelift ratti kyllä käy prefaceliftiin (oliko 03/99 ?? ->).
Faceliftissä on kahta kolmipuolaista rattia, paksukehäinen m-ratti ja ohuempi sport. Onko niiden halkaisija sama? Näillä ei siis mitään tekemistä vanham m-ratin kanssa.
Eli...kun auton sammuttaa niin puhallin jää päälle ja puhaltaa minun mielestä pelkästään jalkatilaan (nyt muutaman kerran tehny sen). Sit kun auton käynnistää uudelleen ja sammuttaa niin yleensä ei ole uusinu tätä.
Että kuuluuko sen tehdä noin, kun aikasemmin (vuoden aikana) ei sitä ole tehny...vasta nyt kun on ollu kosteampaa :think
Ei vaan uskalla jättää sitä puhaltamaan jos ei vaikka lopukkaan, niin sit aamulla on akku tyhjä. Ja auto on tuo sigun kärry.
Eli...kun auton sammuttaa niin puhallin jää päälle ja puhaltaa minun mielestä pelkästään jalkatilaan (nyt muutaman kerran tehny sen). Sit kun auton käynnistää uudelleen ja sammuttaa niin yleensä ei ole uusinu tätä.
Että kuuluuko sen tehdä noin, kun aikasemmin (vuoden aikana) ei sitä ole tehny...vasta nyt kun on ollu kosteampaa :think
Ei vaan uskalla jättää sitä puhaltamaan jos ei vaikka lopukkaan, niin sit aamulla on akku tyhjä. Ja auto on tuo sigun kärry.
mikäs nyt tuli koliysiin kun sisävalot syttyy miten tykkää? kuskin ovesta ilmeisesti joku anturi mennyt pimeeksi. kun ei syty sisävalot kun aukasee kuskinoven, ja eikä myöskään sammu kun laittaa oven kiinni . ja sisävalot saattavat syttyä kesken ajon
Leave a comment: