Originally posted by 205/65-15H
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näin se vaan menee. Kun kerran tottuu tuohon M-sport ruoriin, niin mikään muu ei istu oikein käteen. Ainut pieni miinus tulee siitä, että sitä ei ole koskaan saanut lämmitettynä toisin kuin perusrattia.Originally posted by 205/65-15H View PostEn tiedä miksi haet pienempää rattia, mutta kyllä fiilis tuossa M-ratissa on jotain aivan muuta kuin sportissa imo. Se on paksumpi ja pehmeämpi, kivemman tuntuinen käteen, sekä extramuotoilut kymmentä vaille kaksi asennossa (ei sitten kuittailuja
).
Leave a comment:
-
En tiedä miksi haet pienempää rattia, mutta kyllä fiilis tuossa M-ratissa on jotain aivan muuta kuin sportissa imo. Se on paksumpi ja pehmeämpi, kivemman tuntuinen käteen, sekä extramuotoilut kymmentä vaille kaksi asennossa (ei sitten kuittailujaOriginally posted by Bmw Master View PostTuo ero 0,5cm on niin vähän, ettei kannata vaihtaa. Siis jos kyseessä on samankokoinen m-ratti, hemmetin pieneltä se ainakin tuntuu.
).
Leave a comment:
-
Paljonkohan on nelipuolaisen koko? Tuo ero 0,5cm on niin vähän, ettei kannata vaihtaa. Siis jos kyseessä on samankokoinen m-ratti, hemmetin pieneltä se ainakin tuntuu.Originally posted by 205/65-15H View PostFaceliftissä sporttiratista käy bägi ja kytkimet suoraan uudempaan M-rattiin. Olen tältä foorumilta lukenut (teropa imo kirjoitti) että M-ratti pieneni loppuaikoina, tyyliin vuonna 2003.
Mulla on kotona seka sport (37,5cm) että M-ratti (37,0cm), mutta en tiedä oman M-ratin valmistusvuotta. Sporttiratti on tehty vuonna 2000 syksyllä, otettu pois 105tkm kohdalla, vois ehkä luopua siitä...
Originally posted by Aceishigh View PostÄlä opeta isääsi naimaan.
Leave a comment:
-
Kiitos. Ja modelle tiedoksi, että tämä teidän boardin haku on niin jätteinen, että se todellakin "löytää" ketjun, jossa on 400 sivua vastauksia aiheen tiimoilta. Ja manuaalista löytää teknisiä tietoja, ei käyttäjäkokemuksia. Tämäkin sinun pitäisi tietää. Älä opeta isääsi naimaan.Originally posted by Juize View PostBKR6EQUP jos 8/98 -->.Tuolta tilattuna hintakaan ei ole niin paha. http://www.sparkplugs.co.uk/
Leave a comment:
-
Onko teillä minkälaisia kokemuksia digisovittimista 16:9 naviin? Suosittelisitteko jotakin mallia?
Leave a comment:
-
Faceliftissä sporttiratista käy bägi ja kytkimet suoraan uudempaan M-rattiin. Olen tältä foorumilta lukenut (teropa imo kirjoitti) että M-ratti pieneni loppuaikoina, tyyliin vuonna 2003.Originally posted by Bmw Master View PostFaceliftissä on kahta kolmipuolaista rattia, paksukehäinen m-ratti ja ohuempi sport. Onko niiden halkaisija sama? Näillä ei siis mitään tekemistä vanham m-ratin kanssa.
Mulla on kotona seka sport (37,5cm) että M-ratti (37,0cm), mutta en tiedä oman M-ratin valmistusvuotta. Sporttiratti on tehty vuonna 2000 syksyllä, otettu pois 105tkm kohdalla, vois ehkä luopua siitä...
Leave a comment:
-
Faceliftissä on kahta kolmipuolaista rattia, paksukehäinen m-ratti ja ohuempi sport. Onko niiden halkaisija sama? Näillä ei siis mitään tekemistä vanham m-ratin kanssa.Originally posted by mailman View PostMitä tarkoitat "uudemmalla" ja "tavallisella kolmipuolaisella sporttiruorilla"?
Facelift E39 m-ruorissa on ainakin erilainen bägi kuin preface m-ruorissa. Itse facelift ratti kyllä käy prefaceliftiin (oliko 03/99 ?? ->).
Leave a comment:
-
Näinhän se on sit vissiin tehtävä...Originally posted by Supa View PostPuhaltimen pääteaste, eli ns. siili vaihtoon.
Leave a comment:
-
Puhaltimen pääteaste, eli ns. siili vaihtoon.Originally posted by ApriliaMan View PostEli...kun auton sammuttaa niin puhallin jää päälle ja puhaltaa minun mielestä pelkästään jalkatilaan (nyt muutaman kerran tehny sen). Sit kun auton käynnistää uudelleen ja sammuttaa niin yleensä ei ole uusinu tätä.
Että kuuluuko sen tehdä noin, kun aikasemmin (vuoden aikana) ei sitä ole tehny...vasta nyt kun on ollu kosteampaa :think
Ei vaan uskalla jättää sitä puhaltamaan jos ei vaikka lopukkaan, niin sit aamulla on akku tyhjä. Ja auto on tuo sigun kärry.
Leave a comment:
-
Ominaisuus vai vika?
Eli...kun auton sammuttaa niin puhallin jää päälle ja puhaltaa minun mielestä pelkästään jalkatilaan (nyt muutaman kerran tehny sen). Sit kun auton käynnistää uudelleen ja sammuttaa niin yleensä ei ole uusinu tätä.
Että kuuluuko sen tehdä noin, kun aikasemmin (vuoden aikana) ei sitä ole tehny...vasta nyt kun on ollu kosteampaa :think
Ei vaan uskalla jättää sitä puhaltamaan jos ei vaikka lopukkaan, niin sit aamulla on akku tyhjä. Ja auto on tuo sigun kärry.
Leave a comment:
-
Mitä tarkoitat "uudemmalla" ja "tavallisella kolmipuolaisella sporttiruorilla"?Originally posted by Bmw Master View PostOnko uudempi m-ratti pienempi kuin tavallinen kolmipuolainen sporttiratti? Onko niissä sama bagi?
Facelift E39 m-ruorissa on ainakin erilainen bägi kuin preface m-ruorissa. Itse facelift ratti kyllä käy prefaceliftiin (oliko 03/99 ?? ->).
Leave a comment:
-
Onko uudempi m-ratti pienempi kuin tavallinen kolmipuolainen sporttiratti? Onko niissä sama bagi?
Leave a comment:
-
BKR6EQUP jos 8/98 -->.Tuolta tilattuna hintakaan ei ole niin paha. http://www.sparkplugs.co.uk/Originally posted by Aceishigh View PostEi jaksa selata 400 sivua läpi, mitä tulppia suosittelette käytettäväksi BMW 523i E39?
Inspection 2 edessä.Last edited by Juize; 03-04-2011, 16:39.
Leave a comment:
-
Virtalukon pohja:think http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=102695Originally posted by _Rontti View Postmikäs nyt tuli koliysiin kun sisävalot syttyy miten tykkää? kuskin ovesta ilmeisesti joku anturi mennyt pimeeksi. kun ei syty sisävalot kun aukasee kuskinoven, ja eikä myöskään sammu kun laittaa oven kiinni . ja sisävalot saattavat syttyä kesken ajon
Leave a comment:
Leave a comment: