E39 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by 205/65-15H View Post
    En tiedä miksi haet pienempää rattia, mutta kyllä fiilis tuossa M-ratissa on jotain aivan muuta kuin sportissa imo. Se on paksumpi ja pehmeämpi, kivemman tuntuinen käteen, sekä extramuotoilut kymmentä vaille kaksi asennossa (ei sitten kuittailuja ).
    Haen isompaa, pienen m-sportin tilalle

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by 205/65-15H View Post
    En tiedä miksi haet pienempää rattia, mutta kyllä fiilis tuossa M-ratissa on jotain aivan muuta kuin sportissa imo. Se on paksumpi ja pehmeämpi, kivemman tuntuinen käteen, sekä extramuotoilut kymmentä vaille kaksi asennossa (ei sitten kuittailuja ).
    Näin se vaan menee. Kun kerran tottuu tuohon M-sport ruoriin, niin mikään muu ei istu oikein käteen. Ainut pieni miinus tulee siitä, että sitä ei ole koskaan saanut lämmitettynä toisin kuin perusrattia.

    Leave a comment:


  • 205/65-15H
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Tuo ero 0,5cm on niin vähän, ettei kannata vaihtaa. Siis jos kyseessä on samankokoinen m-ratti, hemmetin pieneltä se ainakin tuntuu.
    En tiedä miksi haet pienempää rattia, mutta kyllä fiilis tuossa M-ratissa on jotain aivan muuta kuin sportissa imo. Se on paksumpi ja pehmeämpi, kivemman tuntuinen käteen, sekä extramuotoilut kymmentä vaille kaksi asennossa (ei sitten kuittailuja ).

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by 205/65-15H View Post
    Faceliftissä sporttiratista käy bägi ja kytkimet suoraan uudempaan M-rattiin. Olen tältä foorumilta lukenut (teropa imo kirjoitti) että M-ratti pieneni loppuaikoina, tyyliin vuonna 2003.

    Mulla on kotona seka sport (37,5cm) että M-ratti (37,0cm), mutta en tiedä oman M-ratin valmistusvuotta. Sporttiratti on tehty vuonna 2000 syksyllä, otettu pois 105tkm kohdalla, vois ehkä luopua siitä...
    Paljonkohan on nelipuolaisen koko? Tuo ero 0,5cm on niin vähän, ettei kannata vaihtaa. Siis jos kyseessä on samankokoinen m-ratti, hemmetin pieneltä se ainakin tuntuu.

    Originally posted by Aceishigh View Post
    Älä opeta isääsi naimaan.

    Leave a comment:


  • Aceishigh
    replied
    Originally posted by Juize View Post
    BKR6EQUP jos 8/98 -->.Tuolta tilattuna hintakaan ei ole niin paha. http://www.sparkplugs.co.uk/
    Kiitos. Ja modelle tiedoksi, että tämä teidän boardin haku on niin jätteinen, että se todellakin "löytää" ketjun, jossa on 400 sivua vastauksia aiheen tiimoilta. Ja manuaalista löytää teknisiä tietoja, ei käyttäjäkokemuksia. Tämäkin sinun pitäisi tietää. Älä opeta isääsi naimaan.

    Leave a comment:


  • tuumas
    replied
    Onko teillä minkälaisia kokemuksia digisovittimista 16:9 naviin? Suosittelisitteko jotakin mallia?

    Leave a comment:


  • 205/65-15H
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Faceliftissä on kahta kolmipuolaista rattia, paksukehäinen m-ratti ja ohuempi sport. Onko niiden halkaisija sama? Näillä ei siis mitään tekemistä vanham m-ratin kanssa.
    Faceliftissä sporttiratista käy bägi ja kytkimet suoraan uudempaan M-rattiin. Olen tältä foorumilta lukenut (teropa imo kirjoitti) että M-ratti pieneni loppuaikoina, tyyliin vuonna 2003.

    Mulla on kotona seka sport (37,5cm) että M-ratti (37,0cm), mutta en tiedä oman M-ratin valmistusvuotta. Sporttiratti on tehty vuonna 2000 syksyllä, otettu pois 105tkm kohdalla, vois ehkä luopua siitä...
    Last edited by 205/65-15H; 04-04-2011, 18:22. Reason: mittaustulokset lisätty

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by mailman View Post
    Mitä tarkoitat "uudemmalla" ja "tavallisella kolmipuolaisella sporttiruorilla"?

    Facelift E39 m-ruorissa on ainakin erilainen bägi kuin preface m-ruorissa. Itse facelift ratti kyllä käy prefaceliftiin (oliko 03/99 ?? ->).
    Faceliftissä on kahta kolmipuolaista rattia, paksukehäinen m-ratti ja ohuempi sport. Onko niiden halkaisija sama? Näillä ei siis mitään tekemistä vanham m-ratin kanssa.

    Leave a comment:


  • ApriliaMan
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Puhaltimen pääteaste, eli ns. siili vaihtoon.
    Näinhän se on sit vissiin tehtävä...

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by ApriliaMan View Post
    Eli...kun auton sammuttaa niin puhallin jää päälle ja puhaltaa minun mielestä pelkästään jalkatilaan (nyt muutaman kerran tehny sen). Sit kun auton käynnistää uudelleen ja sammuttaa niin yleensä ei ole uusinu tätä.

    Että kuuluuko sen tehdä noin, kun aikasemmin (vuoden aikana) ei sitä ole tehny...vasta nyt kun on ollu kosteampaa :think

    Ei vaan uskalla jättää sitä puhaltamaan jos ei vaikka lopukkaan, niin sit aamulla on akku tyhjä. Ja auto on tuo sigun kärry.
    Puhaltimen pääteaste, eli ns. siili vaihtoon.

    Leave a comment:


  • ApriliaMan
    replied
    Ominaisuus vai vika?

    Eli...kun auton sammuttaa niin puhallin jää päälle ja puhaltaa minun mielestä pelkästään jalkatilaan (nyt muutaman kerran tehny sen). Sit kun auton käynnistää uudelleen ja sammuttaa niin yleensä ei ole uusinu tätä.

    Että kuuluuko sen tehdä noin, kun aikasemmin (vuoden aikana) ei sitä ole tehny...vasta nyt kun on ollu kosteampaa :think

    Ei vaan uskalla jättää sitä puhaltamaan jos ei vaikka lopukkaan, niin sit aamulla on akku tyhjä. Ja auto on tuo sigun kärry.

    Leave a comment:


  • mailman
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Onko uudempi m-ratti pienempi kuin tavallinen kolmipuolainen sporttiratti? Onko niissä sama bagi?
    Mitä tarkoitat "uudemmalla" ja "tavallisella kolmipuolaisella sporttiruorilla"?

    Facelift E39 m-ruorissa on ainakin erilainen bägi kuin preface m-ruorissa. Itse facelift ratti kyllä käy prefaceliftiin (oliko 03/99 ?? ->).

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Onko uudempi m-ratti pienempi kuin tavallinen kolmipuolainen sporttiratti? Onko niissä sama bagi?

    Leave a comment:


  • Juize
    replied
    Originally posted by Aceishigh View Post
    Ei jaksa selata 400 sivua läpi, mitä tulppia suosittelette käytettäväksi BMW 523i E39?

    Inspection 2 edessä.
    BKR6EQUP jos 8/98 -->.Tuolta tilattuna hintakaan ei ole niin paha. http://www.sparkplugs.co.uk/
    Last edited by Juize; 03-04-2011, 15:39.

    Leave a comment:


  • mijuko
    replied
    Originally posted by _Rontti View Post
    mikäs nyt tuli koliysiin kun sisävalot syttyy miten tykkää? kuskin ovesta ilmeisesti joku anturi mennyt pimeeksi. kun ei syty sisävalot kun aukasee kuskinoven, ja eikä myöskään sammu kun laittaa oven kiinni . ja sisävalot saattavat syttyä kesken ajon
    Virtalukon pohja:think http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=102695

    Leave a comment:

Working...
X