Viime talvena E39 520i manuaali Michelinin X-ice norteilla kulki kyllä niinku piti ja sinne minne halus. Joskus tuli pari tehottomuudesta johtunutta pikatilannetta, muttei sen kummempia. Etenemiskyky ei ollu kylläkään mairitteleva.
Noh 520 meni sitten mammalle ja tilalle tuli 523iAT, jossa Nangkangin kitkat (!)
. Eroa käyttäytymisellä oli ku vuorokaudenajoilla. Rengastus teki muuten hyvästä autosta kammottavan ajettavan. Lumella mentiin vielä kohtuullisesti, mutta vähänkään tiiviimmällä pinnalla ei järjen häivää. Etenemiskykykin putosi kolmasosaan tuosta em. autosta. Kovemmilla pakkasilla liukkaalla motarilla riitti jo jarrupolkimen ajattelu, niin rupes suurin piirtein rutina kuulumaan.
Noihin eroihin syypäänä ovat vain ja ainoastaan renkaat. Toista kertaa ei kinkkitalvirenkaita tule. Kitkat saa tulla kylläkin, mutta Contit tai Nokialaiset.
E34 525 Touring lukolla ja nastoilla on tähän mennessä käytökseltään paras talviauto, mitä tähän mennessä ajellut. (kun unohdetaan ne ajosuorituksen häirintäjärjestelmät)
Noh 520 meni sitten mammalle ja tilalle tuli 523iAT, jossa Nangkangin kitkat (!)

Noihin eroihin syypäänä ovat vain ja ainoastaan renkaat. Toista kertaa ei kinkkitalvirenkaita tule. Kitkat saa tulla kylläkin, mutta Contit tai Nokialaiset.
E34 525 Touring lukolla ja nastoilla on tähän mennessä käytökseltään paras talviauto, mitä tähän mennessä ajellut. (kun unohdetaan ne ajosuorituksen häirintäjärjestelmät)
Comment