Tämä taitaa johtua pelkästään siitä, että teidän autoissa on ASC:n vaijerit alkaa olla kuluneita ja löysällä.
Omassa autossa ASC:n käytös muuttui todella pehmeäksi, kun vaijerin vaihtoi+sääti oikeaan kireyteen.
Onhan tässä jo pari olutta alla mutta kun quottasit kahdesti meikäläiset niin voit ihan vaan puhua yksikössä...
Pitääkin ihmetellä tuo vaijeri - voiko sen viturallaan olon todeta muutoin kuin vaihtamalla?
"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Uudet mersut on jotain ihan käsittämätöntä.. Eihän noista saa luistonestoa pois ollenkaan..
Enpä menisi kehumaan Volvojen luistonestojakaan. Toimivat niin hitaasti, että jo kesäkelillä esim. sateella auto kerkeää jauhaa tyhjää ja puskea mihin sattuu ennenkuin luistonesto puuttuu peliin. Talvella tietysti tämä ominaisuus vielä korostuu. BMW:tä on usein moitittu liikaa rajoittavasta luistonestosta, mutta mielestäni tämä on ääritilanteiden kannalta paljon parempi asia, kuin edellä kuvaamani Volvon luistonesto. Mitä hyötyä tehoja tai sutimista on rajoittaa enää siinä vaiheessa, jos auto on jo lähtenyt lapasesta?
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
...luistonesto välkyttää kokoajan ainakin hakkapeliitta 4:silla ja jos sen ottaa pois nii henki lähtee varmasti jo ekassa mutkassa. En oo kyllä ainakaan vielä kokeillut mutta uskon että e39 olisi parempi ajaa lumella ja jäällä jos tosiaan takakontissa ois vaikka muutama kymmenen kilon hiekkasäkkejä esim. Kunnon lumikelillä esim. motaria ajettaessa saa oikeesti ajaa kieli keskellä suuta kun lähtee vaihtamaan kaistaa kunnon sohjossa.
Mun vanhassa seiskassa oli pinnatut 235/17 nastikset ja lukkoperä. Hautajaismatkalla (ei omat) tuli ohitettu bussi kiireessä ja vastaantulevien kaistalle siirtymisen jälkeen auton sai oikastu neljännestä miniatyyrivastaheitosta sen verran suoraan, että pysty painamaan lapun lattiaan ja pääsi ohi. Tuosta sun jutusta, jollei se ole provo, tulee mieleen vaan että oikea autovalinta vois olla jotain Micran tyylistä?
tullut nyt viikon sisään ajettua 200km tuolla isäukon "uudella" -97 523ia bemulla ja täytyy sanoa että tuon meikäläisen e200d mesen jälkeen tuntuu mikä tahansa ajo turvalliselta. eihän tuota saa luistonesto päällä edes sivuluisuun ja lähtee valoista hienosti. ainoa mäki mihin olen saanut tämän jäämään kiinni on meidän kotipihan mäki joka on hieman hyrkempi kuin tampereella lukonmäki.. sekin varmaan siitä syystä kun joutuu kiipeemään 10km/h tuota mäkeä ylös ja alla on pelkkää höttölunta.
Eihän niistä saa. Justiin tällä viikolla sai taas kauhukokemuksia 2 mersusta. Ei tuu kyllä ajamisesta yhtään mitään.
Näin on.. pari vuotta töissä ajellu uusilla vitoilla ja sprinttereillä.. Muutaman kerran pelkästään luistoneston takia on ollut kaide lähellä. Esim tosta KehäI kun laskeudutaan tuusulanväylälle alas vasemmalle kääntyvään ramppiin.. Lähti perä pieneen luisuun ja samantien löi auto jarrua peliin.. Vaarallista..
Bmw f11 530d -14 m-sport Bmw e39 M5 -00 VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i Bmw e60 525i -04 Ex.Bmw e34 525i -92 Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96
Näin on.. pari vuotta töissä ajellu uusilla vitoilla ja sprinttereillä.. Muutaman kerran pelkästään luistoneston takia on ollut kaide lähellä. Esim tosta KehäI kun laskeudutaan tuusulanväylälle alas vasemmalle kääntyvään ramppiin.. Lähti perä pieneen luisuun ja samantien löi auto jarrua peliin.. Vaarallista..
No toinen tämän viikon mersuista oli vito. Tuntuu ainaki että siinä menee monta sekuntia ennen ku veto on takasi ja perän ei tarvi kyllä paljoa irrota. Pikkusenkaan pahasemmat renkaat alla nii ei tuu ajamisesta kertakaikkiaan mitään.
Originally posted by EGoman
on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
Eihän niistä saa. Justiin tällä viikolla sai taas kauhukokemuksia 2 mersusta. Ei tuu kyllä ajamisesta yhtään mitään.
Saahan niistä kun tietää niksit...
Totta on se, että esim. ESP jää ärsyttävästi "väijymään" taustalle, jos pelkästään nappulasta on ottavinaan sen pois. Auton saa ns. Huoltovalikon kautta "dynomodeen" (tai ESP Roller test / Rig. test, miten se missäkin mallissa kerrotaan), jollonka saat kaiki kokonaan pois. Ainoa miinus siinä on se, että absitkin katoaa.
Googlettamalla sen tuossa jokin aika sitten itekin löysin. Mersuilusta tuli kertaheitolla hauskempaa, lukuunottamatta kankeaa ohjausta (S203).
Sorry OT
-25 Toyota Proace City Verso
-23 Nissan Leaf
...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…
Comment