Itse raportoin tarkoin miten kestävät kulutusta.Pistin sen merkille että tovin sai pyöritellä palloniveliä että rupes tuntuu liukkaalta.Joteski tuntuu että ei nuita ihan heti paskaksi saa vaikka tekis mitä.Ite epäilen nopeisiin "väljistymisiin" asennusvirhettä.....Aika sen näyttää.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Meyle tukivarret yms. Laatu?
Collapse
X
-
mä tein tämmösen käsittelyn kepeille viime kesänä eikä vielä ole porsinut
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Noissa nivelien jälkikäsittelyissä on vain se huono puoli, ettei valmistajan takuun säilyminen ole mitenkään varmaa. Itseasiassa taitaa juurikin loppua jo pelkän rasvan lisäykseen, saati sitten suojakumin irroitusta/rasvan vaihtoa. Toki edellämainitut asiat varmasti vähentävät koko takuukäsittelyn tarvetta.
Jube: Meyle myöntää noille sen 4 v takuun, ei autoteile55. Miksi ottaisin takuutarpeen eteentullessa yhteyttä välikäteen?Autokalusto: 320d f30
Comment
-
-
Originally posted by enins View PostJube: Meyle myöntää noille sen 4 v takuun, ei autoteile55. Miksi ottaisin takuutarpeen eteentullessa yhteyttä välikäteen?Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmä tein tämmösen käsittelyn kepeille viime kesänä eikä vielä ole porsinut
http://159.255.233.199/nivelkäsittely/
Itellä pitäis valmistella koiranluut asennusvalmiiksi.E61 523i Touring -09
Comment
-
-
Originally posted by enins View PostNoissa nivelien jälkikäsittelyissä on vain se huono puoli, ettei valmistajan takuun säilyminen ole mitenkään varmaa. Itseasiassa taitaa juurikin loppua jo pelkän rasvan lisäykseen, saati sitten suojakumin irroitusta/rasvan vaihtoa. Toki edellämainitut asiat varmasti vähentävät koko takuukäsittelyn tarvetta.
Jube: Meyle myöntää noille sen 4 v takuun, ei autoteile55. Miksi ottaisin takuutarpeen eteentullessa yhteyttä välikäteen?
Originally posted by ismopetteri View PostMitäs rasvaa noihin laitoit sisälle? Pyyhitkö vanhat rasvat pois ensin vai oliko jotkut tosiaan noin kuivat?
Itellä pitäis valmistella koiranluut asennusvalmiiksi.
Osassa varsia oli hyvin ja osassa huonommin rasvaa.. joukossa oli myös varsia joissa "rasva" muistutti enemmän kumia Pyyhin vanhan rasvan pois..F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmä tein tämmösen käsittelyn kepeille viime kesänä eikä vielä ole porsinut
http://159.255.233.199/nivelkäsittely/Last edited by Bomb5; 05-05-2012, 13:32.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bomb5 View PostMielenkiintoista. Onkos joku kurkannut Lemfördereiden kumien alle, miten ne on rasvattu näihin verrattuna ja kannattaako niihinkin lisätä rasvaa? Onko siitä haittaa, jos lisää erityyppistä rasvaa ns. varmistuksena? :thinkLast edited by Antsah; 05-05-2012, 15:22.
Comment
-
-
Laitoin pari viikkoa sitten reklamaatiota autoteile iselerille saksaan, yllättäen mitään ei ole vastattu.
Mihinkäs suomessa otetaan yhteyttä?e70 X5 3.0sd -08
f30 320i xdrive -16
e30 325i Cabriolet -88 M52b28
e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
e30 316 -88 2,2TIC M10
e21 323i -81 ruostekasa...
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View PostTuskin siitä haittaa on. Suurin riski on siinä, että saako sen kumin pannat takaisin sillain, että ne on tiiviisti kiinni. Oiskohan tähän jotain hyvää työkalua?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Last edited by Antsah; 05-05-2012, 19:43.
Comment
-
-
Originally posted by pheno View Postpikkusen vielä kysellään tyhmiä, eli mikä se pallonivelen kestävyyden kannalta oleellisin asia on ? Täällä on sanottu, että orggis-lemförderissä on kunnolla voitelevaa vaseliinia,tms. suojakumin sisällä, mutta kai siinä valmistusprosessissa jotain muutakin eroa täytyy olla ?
Sekin on mietityttänyt, että kun Lemförder kerran on orkkisosien valmistaja, niin ovatko siellä laatuvaatimukset edelleen yhtä korkeat kuin silloin kun e39:jä on saanut uutena kaupasta. Eli ajaako 2012 hankituilla Lemförder-alustaosilla ne samat kilometrit kuin uuden auton orkkisalustalla.540iA -00 M-sport
Vikakoodilukua ja virtamittauksia pihtimittareilla 20mA..400A. Myös tallentavat jännite- ja virtamittaukset.
Comment
-
-
Originally posted by merbau View PostEli ajaako 2012 hankituilla Lemförder-alustaosilla ne samat kilometrit kuin uuden auton orkkisalustalla.
Comment
-
-
Originally posted by merbau View PostSekin on mietityttänyt, että kun Lemförder kerran on orkkisosien valmistaja, niin ovatko siellä laatuvaatimukset edelleen yhtä korkeat kuin silloin kun e39:jä on saanut uutena kaupasta. Eli ajaako 2012 hankituilla Lemförder-alustaosilla ne samat kilometrit kuin uuden auton orkkisalustalla.
Vaikka valmistaja on sama niin ei se tarkoita automaattisesti että kaikkissa heidän valmistamassaan tavarassa on samat laatuvaatimukset...
Muutenkin aika moni asia niin materiaali, hinta kuin laatuvaatimus rintamalla on muuttunut 10-15v aikana :think
Originally posted by peto2 View PostJos se on valmistajan takuu niin takuuasiat voi hoitaa myös suomessa, liikkeissä jotka myy Meyleä. :think
Periaatteen tasolla asia voi toki olla juuri kuten mainitsit...Last edited by Jube; 05-05-2012, 22:13.Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostTuurista riippuen voi ajaa mutta pääsääntöisesti ei aja!
Vaikka valmistaja on sama niin ei se tarkoita automaattisesti että kaikkissa heidän valmistamassaan tavarassa on samat laatuvaatimukset...
Muutenkin aika moni asia niin materiaali, hinta kuin laatuvaatimus rintamalla on muuttunut 10-15v aikana :think
Tämän haluaisin käytännössä nähdä kun nakkaat väsähtäneet tukivarret paikallisen varaosaliike P. Ärnäsen tiskiin ja sanot että tilain eBaysta nämä ja pitäisi saada takuuseen uudet että miten olis?
Periaatteen tasolla asia voi toki olla juuri kuten mainitsit...
Eihän lemförderinkään osissa taida esim reaktiotangon puslat olla silti sen pidempään kestäviäLast edited by Antsah; 05-05-2012, 23:35.
Comment
-
Comment