Nyt on M54-imusarja vaihdettu, moottorin adaptiot nollattu ja lyhyt testiajo suoritettu. Auto sentään vielä liikkuu, joten ilmeisesti en unohtanut mitään... Pikaisesti kokeiltuna tuo l/h arvo ei muuttunut mihinkään, täytyy huomenna testailla enemmän.
Mutta en tiedä mihin turbo-tilaan automaattilaatikko nyt päätti mennä. Se vaihtaa todella herkästi pienempään vaihteeseen D-asennossa ja auto tuntuukin vastaavan kaasuun paljon paremmin kuin ennen. Autosta oli koko päivän sähköt pois, mutta nollautuuko joku laatikon arvo tuolla tavalla (ja jos nollautuu, niin mikä? laatikon adaptiothan on eri asia eikä niitä edes pitäisi nollata) vai muuttuiko tuo nyt pysyvästi tuollaiseksi? Ei tuo ennen vaihtanut sport-asennossakaan noin.
Tuossa patron adaption arvot, lambda intergator on nyt 0.95:
Aikaisemmat arvothan oli:
Mutta en tiedä mihin turbo-tilaan automaattilaatikko nyt päätti mennä. Se vaihtaa todella herkästi pienempään vaihteeseen D-asennossa ja auto tuntuukin vastaavan kaasuun paljon paremmin kuin ennen. Autosta oli koko päivän sähköt pois, mutta nollautuuko joku laatikon arvo tuolla tavalla (ja jos nollautuu, niin mikä? laatikon adaptiothan on eri asia eikä niitä edes pitäisi nollata) vai muuttuiko tuo nyt pysyvästi tuollaiseksi? Ei tuo ennen vaihtanut sport-asennossakaan noin.
Tuossa patron adaption arvot, lambda intergator on nyt 0.95:
Aikaisemmat arvothan oli:
Comment