Originally posted by pav
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 528iA Tour INPAn livedatan omituiset(?) lukemat
Collapse
X
-
Originally posted by TJJ View PostOnkohan se sittenkään noin, INPA näyttää tuossa erilaiset asteikot kuin M52TU koneissa ja punainen väri taitaa kuulua itse palkin rakenteeseen. Tosin eikös lambda integrator ole korkea eli imuvuotoa taitaa olla.
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostMinä en ainakaan ole nähnyt yhtään autoa, jossa vanoksen NW edge adaptation outlet olisi lähelläkään nollaa. Kaikissa on ollut luokkaa 6, joten olisiko tuo ihan normaalia? Omassakin tuota ensin ihmettelin, mutta kun juuri huolletuissa tuo oli yhtä iso niin en pidä sitä epänormaalina. Pitäisiköhän autolla ajaa tietyllä kierrosluvulla, että tuo menisi nollan lähelle? Ei ole tullut kokeiltua.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMutta sinulla on erilainen moottori. Pitäisi varmaankin vertailla vain samantyyppisten moottoreiden arvoja.
No poistutaan takavasemmalle ja tehdään M54 oma ketju
Ja onko noissa Moottoreissa nyt kovinkaan suurta eroa :thinkLast edited by _nixu_; 22-07-2010, 13:33.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View Postkomeat lukemat olet saanut.. tänään statistiikka kasvoi yhdellä m54b25 pannulla tuloksella 57.xl/h
tekisi kovasti mieli tilata uusi maffi ja katsoa mitä sillä saisi taululle.. onko sulla vanha maffi vielä tallella? Jos kokeilisit sillä millaiset lukemat sillä saisi? Saisi sitten itsekin jonkun "syyn" tilata uuden maffin jos vanhalla maffilla saisit huonommat lukemat...
Laturi-ohjaustehostin-vesipumppu remmi meni poikki ja ilmastoinnin hihna kärsi edellisen iskusta. Remmin katkeaminen olisi ollut vältettävissä, viikonlopulla huomasin konehuoneessa jotain ylimääräisiä langanpätkiä ja tänään "onnettomuuden" jälkeen huomasin konehuoneen olevan täynnä noita langanpätkiä.
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostJa onko noissa Moottoreissa nyt kovinkaan suurta eroa :think
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostKummallista :think Itse olen saanut muitakin arvoja kuin luokkaa 6, mutta en ole päässyt tarkistamaan samaa autoa koskaan tiivisteiden vaihdon jälkeen. Ehkäpä se siis tosiaan on perusasennon adaptaatio.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by _nixu_ View PostJa just kun oli juttua että jatkossa kaikki nämä samaan ketjuun.
No poistutaan takavasemmalle ja tehdään M54 oma ketju
Ja onko noissa Moottoreissa nyt kovinkaan suurta eroa :thinkF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by Matula View PostTänään sain omalla M54B25 koneella 63.x l/h lukeman juuri ennen rajoitinta
Omalla rotiskolla olen kokeillut tuon miljuuna kertaa ja 54l isompaa lukemaa tuosta ei saa vaikka polkis kinttunsa tulipellistä läpi. Moottorina m52b28tuF11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by pav View PostTietääkseni tuo punainen ei ole hyvä juttu... eli ovat raja-arvojen ulkopuolella :think
Sit en tiedä onko uudemmissa INPA -versioissa tullut vähän lisää "karkkia" noihin palkkeihin, mulla INPA MS 43.0 v. 1.16
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostMillaisia arvoja olet saanut NW edge adaptation outlet:sta tyhjäkäynnillä? Onko näissä isolla lukemalla olevissa sittenkin jotain vikaa? Ihmetyttää vain nuo TJJ:n arvot, kun on huollettu Vanos, mutta silti outlet arvo noin korkealla.
Mulla on NW edge adaptation-outlet @ 4.50 ja orkkikset ovat, tosin ei oireile yhtään vielä. Vaihtoon nuo menevät silti.
Comment
-
-
Originally posted by Dani View Post..vai niin että mitä matalempi lukema sitä "heikompi" vanos (vuotavampi mäntä).
Mulla on NW edge adaptation-outlet @ 4.50 ja orkkikset ovat, tosin ei oireile yhtään vielä. Vaihtoon nuo menevät silti.
Originally posted by TJJ View PostMutta minulla on myös sama 6,05 arvo vaikka vanoksen tiivisteet on taannoin vaihdettu. Mitäs tämä merkitsee? Mitä osia voin seuraavaksi vaihtaa...?
http://img411.imageshack.us/img411/3830/vanos2.pngOriginally posted by fraatti View PostTänään tuli erääseen m54b25 pannuun vaihdettua tiivisteet ja nuo arvot pysyivät tiivisteiden vaihdon jälkeen aivan samoissa.. adaptaatiot nollasin välissä.. imussa tuo oli -1 ja pakopuolella 5
mulla on sellainen kutina tuosta arvosta että tuo vain kuvaa nokkaakselin perusasennon suhdetta kampiakseliin.. eli tuohon vaikuttaa missä asennossa nokat ovat suhteessa kampiakseliin.. laahaimien kuluminen, ketjun venyminen yms muuttaa tuota.. ts ei mitään tekemistä tiivisteiden kunnon kanssa..Originally posted by Cell View PostKummallista :think Itse olen saanut muitakin arvoja kuin luokkaa 6, mutta en ole päässyt tarkistamaan samaa autoa koskaan tiivisteiden vaihdon jälkeen. Ehkäpä se siis tosiaan on perusasennon adaptaatio.Last edited by fraatti; 22-07-2010, 19:52.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
vahingossa jätin jotain kopioimatta edelliseen postaukseen. editoin sen sinne..
Originally posted by Dani View PostOnko tuo siis faktaa vai mutua?Last edited by fraatti; 22-07-2010, 19:56.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment