Originally posted by Cell
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 528iA Tour INPAn livedatan omituiset(?) lukemat
Collapse
X
-
Originally posted by TJJ View PostTuossa on minun rough-arvot. 4. sylinteri on kai hiukan ongelmallinen.
http://img517.imageshack.us/img517/3215/rough.png
Originally posted by TJJ View PostMutta minulla on myös sama 6,05 arvo vaikka vanoksen tiivisteet on taannoin vaihdettu. Mitäs tämä merkitsee? Mitä osia voin seuraavaksi vaihtaa...?
http://img411.imageshack.us/img411/3830/vanos2.pngBMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostTäytyy jossain vaiheessa avata tuo vanha suodatin ja tutkia miltä se näyttää.
Comment
-
-
Onkos E46:ssa tuo suodatin about samassa paikassa kuin E39:ssä, eli noin kuskin penkin alapuolella?
Voisi varmaan itekin omasta vaihtaa, 230tkm ajettu enkä tiedä onko ikinä vaihdettu.
Vanhassa E39:ssä kävi vajaassa 300tkm ajettuna niin, että vastus tuossa suodattimessa nousi niin kovaksi että poltti bensapumpun liitännät pumpun päältä.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMutta minulla on myös sama 6,05 arvo vaikka vanoksen tiivisteet on taannoin vaihdettu. Mitäs tämä merkitsee? Mitä osia voin seuraavaksi vaihtaa...?
http://img411.imageshack.us/img411/3830/vanos2.png
mulla on sellainen kutina tuosta arvosta että tuo vain kuvaa nokkaakselin perusasennon suhdetta kampiakseliin.. eli tuohon vaikuttaa missä asennossa nokat ovat suhteessa kampiakseliin.. laahaimien kuluminen, ketjun venyminen yms muuttaa tuota.. ts ei mitään tekemistä tiivisteiden kunnon kanssa..Last edited by fraatti; 21-07-2010, 21:58.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostNyt tuli maksimiarvoksi 60,2, kakkosvaihteella lievä ylämäki.
tekisi kovasti mieli tilata uusi maffi ja katsoa mitä sillä saisi taululle.. onko sulla vanha maffi vielä tallella? Jos kokeilisit sillä millaiset lukemat sillä saisi? Saisi sitten itsekin jonkun "syyn" tilata uuden maffin jos vanhalla maffilla saisit huonommat lukemat...F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostSulla näyttää olevan vielä isommat arvot kuin minulla. Näille ei taida mitään ohjearvoa olla minkä sisällä pitäisi olla...F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by pav View PostKatselin eilen oman 323i -98 livedataa ja huomasin että nuo patrol adaption multiplikativ arvot oli hiukan koholla, noin +3 ja +5. Eikös nämä ole "Short Term Fuel Trim", eli vaikuta noilla suuremmilla kierroksilla?
tuosta voisi päätellä että virtauksien parantuessa ruitta mukautuu ja huomaa että soppaa tarvitaan lisää jotta homma pelaa... ja samassa jos nuo on plussalla tulee myös lisää heposia..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostOsaako joku kertoa mitä näistä kannattaa nollata, ja onko se mitenkään turvallista ja onko hyötyä?E91 325d (04/2008)
Ex: E46 330iAT (10/2000)
Comment
-
-
Originally posted by Dani View PostOsaako joku kertoa mitä näistä kannattaa nollata, ja onko se mitenkään turvallista ja onko hyötyä?
moottorin ohjaus oppii koneen "puhtaalta pöydältä" ja loppujen lupuksi palaa siihen tilaan missä oli ennen nollausta.. eli jotain osia ole vaihdettu samalla..F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by unskelotti View PostMultahan nollattiin eilen nuo kaikki, ja tosiaan eilisellä himamatkalla ja tänään 250 km landelle ajaneena kone rallattaa ilman minkäänlaisia kummallisia oireita.
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View Postvoi nollata jos haluaa, kunhan ei tee sitä kone käynnissä..
moottorin ohjaus oppii koneen "puhtaalta pöydältä" ja loppujen lupuksi palaa siihen tilaan missä oli ennen nollausta.. eli jotain osia ole vaihdettu samalla..
Miltäs nuo arvot näin muuten näyttävät?
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostMinä en ainakaan ole nähnyt yhtään autoa, jossa vanoksen NW edge adaptation outlet olisi lähelläkään nollaa. Kaikissa on ollut luokkaa 6, joten olisiko tuo ihan normaalia? Omassakin tuota ensin ihmettelin, mutta kun juuri huolletuissa tuo oli yhtä iso niin en pidä sitä epänormaalina. Pitäisiköhän autolla ajaa tietyllä kierrosluvulla, että tuo menisi nollan lähelle? Ei ole tullut kokeiltua.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment