Originally posted by Sampsaa
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Laita vaan se Weba kuntoon, niin toimii auton omillakin ohjauksilla. Ei se uus kello poista webaston vikoja.
-
Itsellä oli sama vika kolmisen vuotta ja kun alkoi takaluukusta kadota muutkin toiminnot, niin aloin korjaamaan johtosarjaa. Vaihdoin kaikki johdot saranan ylitse ja vieläkään nappi ei toiminut. Kokeilin myös hyppylangalla napin liittimestä navat yhteet ja sekään ei tehnyt mitään. Lopulta löysin pienen patin keskeltä johtoa lasin reunan muovien alta ja patti oli täynnä vihreää töhnää. Pura se takaluukun verhoilu pois ja napin liitin irti ja yhdistä navat hyppyjohdolla. Jos toimii siten, niin mikrokytkimessä vika, jos ei niin katkos johdoissa jossain. Mikrokytkimeksi kelpaa varmasti mikä vaan, minkä paikoilleen saa sinne, jos ei halua uutta orkkisosaa ostaa.Originally posted by Turbo-Extra View Postkellään tietoo/kokemusta? haulla en löytänyt tuohon avausnappiin liittyviä vikoja juuri ollenkaan, kaikkee muuta vikaa kylläkin..
Leave a comment:
-
kellään tietoo/kokemusta? haulla en löytänyt tuohon avausnappiin liittyviä vikoja juuri ollenkaan, kaikkee muuta vikaa kylläkin..Originally posted by Turbo-Extra View PostBmw:hen on nyt syksyn aikan iskenyt tuollainen vika että takakontti ei aukea takana olevasta avausnapista. Kaukosäätimestä ja sisällä olevasta napista aukeaa normaalisti.Kontin kanteen menevät piuhat tsekattu ylivientisuojan kohdalta ja ne on ehjät. Saako sen napin miten irrotettua? Auto on 97vm 525tds tourinki.. Kiitoksia etukäteen
Leave a comment:
-
Joo no mulla piti kyllä olla myynti-ilmo noista mutta olisko ajan saatossa poistunut syystä tai toisesta.. Moottorin ja vaihteiston tukikumit pitäis kuitenkin löytyä ja kyllähän nuo tarvittaessa johonkin matkustaakinOriginally posted by Bomb5 View PostNixu: Olis voinu kiinnostaakkin ne orkkiskumit, mutta oon nyt aika kaukana Keravasta. Ehkä vaan laitan nuo Febit, ellei joku vielä kerkeä haukkumaan niitä... Lisää tuomioita?

Eihän nuo orkkikiset olleet edes pahan kalliit aikoinaan..
Leave a comment:
-
Joo, no mulla tuntuu hieman värinä tyhjäkäynnillä näillä veltoilla orkkiskumeillakin.Originally posted by Hebbu ///M3 View PostJa moottorin kumityynyistä, ainaki 528 tuntuu värinä tyhjäkäynnillä hieman näillä umpikumisilla.
Ei siinä, ei mua tuo pieni värinä tai moottorin mahdollinen äänen lisäytyminenkään vs. originaalit haittaa, kunhan moottori vaan pysyy paikallaan. Onko ne sun kumit Febit, vai jotkut muut umpikumiset?
Nixu: Olis voinu kiinnostaakkin ne orkkiskumit, mutta oon nyt aika kaukana Keravasta. Ehkä vaan laitan nuo Febit, ellei joku vielä kerkeä haukkumaan niitä... Lisää tuomioita?
Leave a comment:
-
Vissiin salli ajonesto viimmesen starttauksen eilen, koodi dde sync error tulee niin onkohan tuossa sitten ecun vai ews päässä se ropleema? Mistähän se estää polttoaineen syötön kun siirtopumppu surisee ja sammutus piuhaan tulee virtaa, muttei silti hyppyvirralla käynnisty, pyörii kyllä.
Liekkö mikä hinta nykyjään tuolle ews laatikolle, 09 näytti 74e olleen nii nyt varmaan tuplat...
vm98 tdsa.
Ja moottorin kumityynyistä, ainaki 528 tuntuu värinä tyhjäkäynnillä hieman näillä umpikumisilla.
Leave a comment:
-
Olis muuten ollu jouten uudet oem kumit tuolla jossain varaston perälläOriginally posted by Bomb5 View PostOnko kokemuksia Febin moottorin tukikumeista bemareissa? Nämä ovat ilmeisesti täysin kumia, ei nestevaimennusta, kumeissa lukee Febi Germany. Tuli hommattua nämä jonkin aikaa sitten muiden varaosien kanssa saksasta ja tarkoitus olisi vaihtaa alle parin päivän päästä, kun siihen on mahdollisuus. Kiinnostaisi tietää, minkä verran tärinä tai äänet muuttuvat nestevaimennettuihin verrattuna ja kestävätkö Febit alla?
Jos ei noita arvaa laittaa niin laita privaa jos tarvitset
Leave a comment:
-
Onko kokemuksia Febin moottorin tukikumeista bemareissa? Nämä ovat ilmeisesti täysin kumia, ei nestevaimennusta, kumeissa lukee Febi Germany. Tuli hommattua nämä jonkin aikaa sitten muiden varaosien kanssa saksasta ja tarkoitus olisi vaihtaa alle parin päivän päästä, kun siihen on mahdollisuus. Kiinnostaisi tietää, minkä verran tärinä tai äänet muuttuvat nestevaimennettuihin verrattuna ja kestävätkö Febit alla?
Leave a comment:
-
takakontin avausongelma.
Bmw:hen on nyt syksyn aikan iskenyt tuollainen vika että takakontti ei aukea takana olevasta avausnapista. Kaukosäätimestä ja sisällä olevasta napista aukeaa normaalisti.Kontin kanteen menevät piuhat tsekattu ylivientisuojan kohdalta ja ne on ehjät. Saako sen napin miten irrotettua? Auto on 97vm 525tds tourinki.. Kiitoksia etukäteen
Leave a comment:
-
Kyllä kylmänä vaihtaa vitosen, mutta turbiini ei lukitu ennenkuin on lämmennyt tarpeeksi.Originally posted by janke View PostMulla sama homma kylmänä, eli saa ajaa muutaman kilometrin ennen kuin vaihtaa vitosen. Lienee olevan ominaisuus.
Leave a comment:
Leave a comment: