E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jh5xx
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Mihin tuo johdon toinen pää menee? Siellä imusarjan lähellä on jakorasia jonne monet johdot menee ja ainakin yksi liitin. Ei kai tuota ole revitty irti sieltä?
    Joo jakorasialla se menee!

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Jh5xx Löytyykös autostasi kiertovesipumppu :think

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Jh5xx View Post
    Joo eipä näy johtojen päitä eikä pinnejä!Sehän se tässä kiinnostaa kun en edes löytänyt räjähdyskuvista kyseistä osaa???
    Mihin tuo johdon toinen pää menee? Siellä imusarjan lähellä on jakorasia jonne monet johdot menee ja ainakin yksi liitin. Ei kai tuota ole revitty irti sieltä?

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Jh5xx View Post
    Joo eipä näy johtojen päitä eikä pinnejä!Sehän se tässä kiinnostaa kun en edes löytänyt räjähdyskuvista kyseistä osaa???
    Pitää vielä varmistaa että mikäs auto malli on kyseessä?

    Edit: Olihan se malli tuolla ekassa postauksessa.
    Last edited by janke; 22-09-2012, 20:31.

    Leave a comment:


  • Jh5xx
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Onko varmasti tulpattu? Että ei näy johtojen päitä tai pinnejä siinä tulpassa?

    Joo eipä näy johtojen päitä eikä pinnejä!Sehän se tässä kiinnostaa kun en edes löytänyt räjähdyskuvista kyseistä osaa???

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Jh5xx View Post
    Kertokaahan viisaammat kun en löytänyt tietoa mihinkä kyseinen imusarjan alla oleva tulpattu liitin kuuluu?
    Onko varmasti tulpattu? Että ei näy johtojen päitä tai pinnejä siinä tulpassa?

    Leave a comment:


  • Jh5xx
    replied
    E39 Liitin

    Kertokaahan viisaammat kun en löytänyt tietoa mihinkä kyseinen M54 525:sen imusarjan alla oleva tulpattu liitin kuuluu?
    Attached Files
    Last edited by Jh5xx; 22-09-2012, 19:47.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Jari11 View Post
    Voisiko joku kertoa sedanin ja touringin etutolppien eroavaisuudet?
    Missä asian yhteydessä:think

    Leave a comment:


  • Jari11
    replied
    Voisiko joku kertoa sedanin ja touringin etutolppien eroavaisuudet?

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Eikö ne yleensä mene oikoseen takaiskareita vaihdettaessa :think
    Jää johdot johonkin väliin tms. Näin ihan täältä luetun perusteella
    Olisi pitänyt uskoa, 15cm kajarista oli säikeet näkyvissä... Joskus jäänyt hattuhyllyn asennuksessa väliin, oli vain turvyön kelan takana piilossa. Harmi kun tuli huomattua vasta kun koko keskikonsoli oli jo purettuna.

    Johdotkin oli molemmasta päästä saman väriset, kun ei sokeana katso radioadapterin johtojen värejä...

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by kaol View Post
    Mun E39:ssä on sama juttu, mutta toisen klipseistä saa lukittumaan, kun painaa liitintä tiukasti pohjaan n.10 sek. Ilmeisesti liittimen tiiviste on hieman liian paksu ja tästä johtuen pohjaan painaminen on vaikeaa...
    Siellä on silikonitiiviste välissä joten se ei liu'u oikein kuivaa vasten...
    Vähän jotain liukastetta väliin niin holahtaa kuin isä äitiin.

    Leave a comment:


  • kaol
    replied
    Originally posted by Late69 View Post
    Mikä hemmetti siinä on etten saa valojen korkeudensäätömoottoriin piuhaa kiinni.
    Orkkis Hellan umpio ja alkuperäiset piuhat. Ihan ku siellä olis välissä jotain, mutta mitään ei näy. Eikä ole pinnitkään vinossa.
    Se liitin ei vaan mene niin pohjaan, että se klipsi menis kiinni.

    Tää nyt oli lähinnä avautuminen turhautumisesta, koska tuskin kukaan tuohon mitään vastausta keksii. Se vaan ei mene. Piste.

    Aivan täydellinen mysteeri. Ärsyttää ja **tuttaa.
    Mun E39:ssä on sama juttu, mutta toisen klipseistä saa lukittumaan, kunhan jaksaa painaa liitintä tiukasti pohjaan n.10 sek. Ilmeisesti liittimen tiiviste on hieman liian paksu ja tästä johtuen pohjaan painaminen on vaikeaa...
    Last edited by kaol; 22-09-2012, 00:02.

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Eikö ne yleensä mene oikoseen takaiskareita vaihdettaessa :think
    Jää johdot johonkin väliin tms. Näin ihan täältä luetun perusteella
    Sain johtoja seuraamalla sen rajattua keskikonsoliin, tupakansytyttäjän ja käsijarrun suojalevyn väliin tai niiden lähelle.

    No se on vaan purettava keskikonsoli vielä pois... helpompi vain kun tietäisi mitä etsii, lähinnä kun toisesta päästä johdot on eri väreissä kuin toisesta päästä. Johan sai hattuhyllyn, penkit, kynnyslistat, pilariverhoukset, kojelaudan alaosan, hanskalokeron, mankan sekä ilmastoinninpaneelin hiluineen irroittaa

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Thanks, voi jättää ne tutkimatta. Ovet kun on vaihdettu ja sähköt siirretty, siellä olisi muuten potentiaalinen oikosulunpaikka.
    Eikö ne yleensä mene oikoseen takaiskareita vaihdettaessa :think
    Jää johdot johonkin väliin tms. Näin ihan täältä luetun perusteella

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Muihin en osaa vastata, muuta kuin noihin takaovien kajareihin, eli siellä ei ole kajareita perus business versiossa.
    Thanks, voi jättää ne tutkimatta. Ovet kun on vaihdettu ja sähköt siirretty, siellä olisi muuten potentiaalinen oikosulunpaikka.

    Leave a comment:

Working...
X