Originally posted by TJJ
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mihin tuo johdon toinen pää menee? Siellä imusarjan lähellä on jakorasia jonne monet johdot menee ja ainakin yksi liitin. Ei kai tuota ole revitty irti sieltä?Originally posted by Jh5xx View PostJoo eipä näy johtojen päitä eikä pinnejä!Sehän se tässä kiinnostaa kun en edes löytänyt räjähdyskuvista kyseistä osaa???
Leave a comment:
-
Pitää vielä varmistaa että mikäs auto malli on kyseessä?Originally posted by Jh5xx View PostJoo eipä näy johtojen päitä eikä pinnejä!Sehän se tässä kiinnostaa kun en edes löytänyt räjähdyskuvista kyseistä osaa???
Edit: Olihan se malli tuolla ekassa postauksessa.Last edited by janke; 22-09-2012, 20:31.
Leave a comment:
-
Olisi pitänyt uskoa, 15cm kajarista oli säikeet näkyvissä... Joskus jäänyt hattuhyllyn asennuksessa väliin, oli vain turvyön kelan takana piilossa. Harmi kun tuli huomattua vasta kun koko keskikonsoli oli jo purettuna.Originally posted by _nixu_ View PostEikö ne yleensä mene oikoseen takaiskareita vaihdettaessa :think
Jää johdot johonkin väliin tms. Näin ihan täältä luetun perusteella
Johdotkin oli molemmasta päästä saman väriset, kun ei sokeana katso radioadapterin johtojen värejä...
Leave a comment:
-
Siellä on silikonitiiviste välissä joten se ei liu'u oikein kuivaa vasten...Originally posted by kaol View PostMun E39:ssä on sama juttu, mutta toisen klipseistä saa lukittumaan, kun painaa liitintä tiukasti pohjaan n.10 sek.
Ilmeisesti liittimen tiiviste on hieman liian paksu ja tästä johtuen pohjaan painaminen on vaikeaa...
Vähän jotain liukastetta väliin niin holahtaa kuin isä äitiin.
Leave a comment:
-
Mun E39:ssä on sama juttu, mutta toisen klipseistä saa lukittumaan, kunhan jaksaa painaa liitintä tiukasti pohjaan n.10 sek.Originally posted by Late69 View PostMikä hemmetti siinä on etten saa valojen korkeudensäätömoottoriin piuhaa kiinni.
Orkkis Hellan umpio ja alkuperäiset piuhat. Ihan ku siellä olis välissä jotain, mutta mitään ei näy. Eikä ole pinnitkään vinossa.
Se liitin ei vaan mene niin pohjaan, että se klipsi menis kiinni.
Tää nyt oli lähinnä avautuminen turhautumisesta, koska tuskin kukaan tuohon mitään vastausta keksii. Se vaan ei mene. Piste.
Aivan täydellinen mysteeri.
Ärsyttää ja **tuttaa.
Ilmeisesti liittimen tiiviste on hieman liian paksu ja tästä johtuen pohjaan painaminen on vaikeaa...
Last edited by kaol; 22-09-2012, 00:02.
Leave a comment:
-
Sain johtoja seuraamalla sen rajattua keskikonsoliin, tupakansytyttäjän ja käsijarrun suojalevyn väliin tai niiden lähelle.Originally posted by _nixu_ View PostEikö ne yleensä mene oikoseen takaiskareita vaihdettaessa :think
Jää johdot johonkin väliin tms. Näin ihan täältä luetun perusteella
No se on vaan purettava keskikonsoli vielä pois... helpompi vain kun tietäisi mitä etsii, lähinnä kun toisesta päästä johdot on eri väreissä kuin toisesta päästä. Johan sai hattuhyllyn, penkit, kynnyslistat, pilariverhoukset, kojelaudan alaosan, hanskalokeron, mankan sekä ilmastoinninpaneelin hiluineen irroittaa
Leave a comment:
-
Eikö ne yleensä mene oikoseen takaiskareita vaihdettaessa :thinkOriginally posted by Zoui View PostThanks, voi jättää ne tutkimatta. Ovet kun on vaihdettu ja sähköt siirretty, siellä olisi muuten potentiaalinen oikosulunpaikka.
Jää johdot johonkin väliin tms. Näin ihan täältä luetun perusteella
Leave a comment:
-
Thanks, voi jättää ne tutkimatta. Ovet kun on vaihdettu ja sähköt siirretty, siellä olisi muuten potentiaalinen oikosulunpaikka.Originally posted by janke View PostMuihin en osaa vastata, muuta kuin noihin takaovien kajareihin, eli siellä ei ole kajareita perus business versiossa.
Leave a comment:
Leave a comment: