Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xpro
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2012
    • 250
    • varkaus

    Originally posted by Bmw Master View Post
    Kaikki renkaat oikean kokoiset?
    kyllä pitäisi olla.. .joka nurkassa samaa kokoa olevat 16" kumit..

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      Originally posted by janke View Post
      Mulla sama homma kylmänä, eli saa ajaa muutaman kilometrin ennen kuin vaihtaa vitosen. Lienee olevan ominaisuus.
      Kyllä kylmänä vaihtaa vitosen, mutta turbiini ei lukitu ennenkuin on lämmennyt tarpeeksi.

      Comment

      • Turbo-Extra
        Bimmer Rookie
        • Jun 2012
        • 42
        • Vantaa

        takakontin avausongelma.

        Bmw:hen on nyt syksyn aikan iskenyt tuollainen vika että takakontti ei aukea takana olevasta avausnapista. Kaukosäätimestä ja sisällä olevasta napista aukeaa normaalisti.Kontin kanteen menevät piuhat tsekattu ylivientisuojan kohdalta ja ne on ehjät. Saako sen napin miten irrotettua? Auto on 97vm 525tds tourinki.. Kiitoksia etukäteen

        Comment

        • Bomb5
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2011
          • 726
          • Kivijärvi

          Onko kokemuksia Febin moottorin tukikumeista bemareissa? Nämä ovat ilmeisesti täysin kumia, ei nestevaimennusta, kumeissa lukee Febi Germany. Tuli hommattua nämä jonkin aikaa sitten muiden varaosien kanssa saksasta ja tarkoitus olisi vaihtaa alle parin päivän päästä, kun siihen on mahdollisuus. Kiinnostaisi tietää, minkä verran tärinä tai äänet muuttuvat nestevaimennettuihin verrattuna ja kestävätkö Febit alla?
          E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

          Comment

          • _nixu_
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 8974
            • Kellokoski

            Originally posted by Bomb5 View Post
            Onko kokemuksia Febin moottorin tukikumeista bemareissa? Nämä ovat ilmeisesti täysin kumia, ei nestevaimennusta, kumeissa lukee Febi Germany. Tuli hommattua nämä jonkin aikaa sitten muiden varaosien kanssa saksasta ja tarkoitus olisi vaihtaa alle parin päivän päästä, kun siihen on mahdollisuus. Kiinnostaisi tietää, minkä verran tärinä tai äänet muuttuvat nestevaimennettuihin verrattuna ja kestävätkö Febit alla?
            Olis muuten ollu jouten uudet oem kumit tuolla jossain varaston perällä

            Jos ei noita arvaa laittaa niin laita privaa jos tarvitset
            E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

            Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

            Comment

            • Hebbu ///M3
              Bimmer Enthusiast
              • May 2003
              • 1625
              • Dallas

              Vissiin salli ajonesto viimmesen starttauksen eilen, koodi dde sync error tulee niin onkohan tuossa sitten ecun vai ews päässä se ropleema? Mistähän se estää polttoaineen syötön kun siirtopumppu surisee ja sammutus piuhaan tulee virtaa, muttei silti hyppyvirralla käynnisty, pyörii kyllä.

              Liekkö mikä hinta nykyjään tuolle ews laatikolle, 09 näytti 74e olleen nii nyt varmaan tuplat...

              vm98 tdsa.

              Ja moottorin kumityynyistä, ainaki 528 tuntuu värinä tyhjäkäynnillä hieman näillä umpikumisilla.
              Sotkamo Connection

              Comment

              • exautisti
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2007
                • 1267
                • oulu

                Mitä fyysistä eroa on 240hp vs 235hp 535 moottoreissa?
                -99 punane passatti

                https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

                Tuikun softat
                Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
                BMW Maahantuonti ammattitaidolla
                Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
                Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

                www.mcars.fi

                Kysy 041-5056506

                https://www.facebook.com/MCarsOulu/

                INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

                Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

                Comment

                • Bomb5
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2011
                  • 726
                  • Kivijärvi

                  Originally posted by Hebbu ///M3 View Post
                  Ja moottorin kumityynyistä, ainaki 528 tuntuu värinä tyhjäkäynnillä hieman näillä umpikumisilla.
                  Joo, no mulla tuntuu hieman värinä tyhjäkäynnillä näillä veltoilla orkkiskumeillakin. Ei siinä, ei mua tuo pieni värinä tai moottorin mahdollinen äänen lisäytyminenkään vs. originaalit haittaa, kunhan moottori vaan pysyy paikallaan. Onko ne sun kumit Febit, vai jotkut muut umpikumiset?

                  Nixu: Olis voinu kiinnostaakkin ne orkkiskumit, mutta oon nyt aika kaukana Keravasta. Ehkä vaan laitan nuo Febit, ellei joku vielä kerkeä haukkumaan niitä... Lisää tuomioita?
                  E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

                  Comment

                  • _nixu_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2006
                    • 8974
                    • Kellokoski

                    Originally posted by Bomb5 View Post
                    Nixu: Olis voinu kiinnostaakkin ne orkkiskumit, mutta oon nyt aika kaukana Keravasta. Ehkä vaan laitan nuo Febit, ellei joku vielä kerkeä haukkumaan niitä... Lisää tuomioita?
                    Joo no mulla piti kyllä olla myynti-ilmo noista mutta olisko ajan saatossa poistunut syystä tai toisesta.. Moottorin ja vaihteiston tukikumit pitäis kuitenkin löytyä ja kyllähän nuo tarvittaessa johonkin matkustaakin

                    Eihän nuo orkkikiset olleet edes pahan kalliit aikoinaan..
                    E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                    Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                    Comment

                    • Turbo-Extra
                      Bimmer Rookie
                      • Jun 2012
                      • 42
                      • Vantaa

                      Originally posted by Turbo-Extra View Post
                      Bmw:hen on nyt syksyn aikan iskenyt tuollainen vika että takakontti ei aukea takana olevasta avausnapista. Kaukosäätimestä ja sisällä olevasta napista aukeaa normaalisti.Kontin kanteen menevät piuhat tsekattu ylivientisuojan kohdalta ja ne on ehjät. Saako sen napin miten irrotettua? Auto on 97vm 525tds tourinki.. Kiitoksia etukäteen
                      kellään tietoo/kokemusta? haulla en löytänyt tuohon avausnappiin liittyviä vikoja juuri ollenkaan, kaikkee muuta vikaa kylläkin..

                      Comment

                      • kaol
                        Bimmer Enthusiast
                        • Oct 2003
                        • 5007
                        • Ilmajoki

                        Editillä tyhjäksi.
                        Last edited by kaol; 30-09-2012, 21:41.
                        Kokeilemalla se selviää...

                        Comment

                        • tecro
                          BTCF Member
                          • Dec 2009
                          • 185
                          • Suomi

                          Originally posted by exautisti View Post
                          Mitä fyysistä eroa on 240hp vs 235hp 535 moottoreissa?
                          tehokkaammassa on vanos ja uudempi moottorinohjaus..
                          Gelbe Blinker, H7-Licht und 17" Reifen YEAH!

                          Comment

                          • peto2
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2007
                            • 8270
                            • Järvikylä (Nakkila)

                            Originally posted by tecro View Post
                            tehokkaammassa on vanos ja uudempi moottorinohjaus..
                            vanoskone on lohkoa myöten eri :think
                            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                            ex:
                            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                            Nakkaa privaa jos tarvetta.

                            Comment

                            • Samppae39
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2009
                              • 1657
                              • Vähäkyrö

                              Originally posted by Turbo-Extra View Post
                              kellään tietoo/kokemusta? haulla en löytänyt tuohon avausnappiin liittyviä vikoja juuri ollenkaan, kaikkee muuta vikaa kylläkin..
                              Itsellä oli sama vika kolmisen vuotta ja kun alkoi takaluukusta kadota muutkin toiminnot, niin aloin korjaamaan johtosarjaa. Vaihdoin kaikki johdot saranan ylitse ja vieläkään nappi ei toiminut. Kokeilin myös hyppylangalla napin liittimestä navat yhteet ja sekään ei tehnyt mitään. Lopulta löysin pienen patin keskeltä johtoa lasin reunan muovien alta ja patti oli täynnä vihreää töhnää. Pura se takaluukun verhoilu pois ja napin liitin irti ja yhdistä navat hyppyjohdolla. Jos toimii siten, niin mikrokytkimessä vika, jos ei niin katkos johdoissa jossain. Mikrokytkimeksi kelpaa varmasti mikä vaan, minkä paikoilleen saa sinne, jos ei halua uutta orkkisosaa ostaa.

                              Comment

                              • Samppae39
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2009
                                • 1657
                                • Vähäkyrö

                                Originally posted by Sampsaa View Post
                                Webasto päätti taas vaihteeksi olla toimimatta. Ajattelin että jos tilaisi saksasta normaalin webaston säätimen. Onko kenelläkään kokemuksia tuollaisen asennuksesta että pitääkö johdot viedä webastolle asti vai saako lähempääkin suoran yhteyden webastoon?
                                Laita vaan se Weba kuntoon, niin toimii auton omillakin ohjauksilla. Ei se uus kello poista webaston vikoja.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎