Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vanoksen, lambdan, MAFin ja perän vaikutus kiihtyvyyteen?
Collapse
X
-
Itse tuli nyt logia otettua testolla, en vain saa mihinkään ohjelmaan ympättyä graafiseen muotoon noita, Megalogviewer näyttää vain sahalaitaa, ihan kuin päivitysnopeus olisi 3 sek välein.
-
-
Originally posted by TJJ View PostEn ole tuollaista huomannut. Se tuntuu aina vaativan lämpimän moottorin, sammutuksen joksikin aikaa ja sitten tuurilla voi olla tehoja (tai sitten planeettojen linjautumisen jolloin hurjat tehot voi mennä päälle esim. moottoritieajon jälkeisissä liikennevaloissa). Ja ne "tehot" nimenomaan tarkoittaa merkittävästi suurempaa vääntöä/väännön tunnetta 2000 kierroksesta ylöspäin.
Eikös sinulla ole M52-moottori? Siinä taitaa olla omat ongelmansa ja satunnaiset hurjat tehot on enemmänkin M52TU- ja M54-moottoreiden vakio-ominaisuus?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jax_KiBez View PostMites TTJ, onko sulla semmosta ton huipputehon kanssa että tällein kesällä kun "kylmänä" lähtee niin parin minuutin käynnin jälkeen kiihdytys on kovilla tehoilla, itselläni vähän sellaista vaikusta. Mutta onnistuu yleensä vain tuon yhden kiihdytyksen verran.
Eikös sinulla ole M52-moottori? Siinä taitaa olla omat ongelmansa ja satunnaiset hurjat tehot on enemmänkin M52TU- ja M54-moottoreiden vakio-ominaisuus?
Leave a comment:
-
-
Tuo oliskin ihanteellinen jos sulla on aika säännönmukaista, niin sais login tuolta hurjalta kiihdytykseltä ja sitten sen jälkeiseltä nuhapumppukiihdytykseltä..
Leave a comment:
-
-
Mites TTJ, onko sulla semmosta ton huipputehon kanssa että tällein kesällä kun "kylmänä" lähtee niin parin minuutin käynnin jälkeen kiihdytys on kovilla tehoilla, itselläni vähän sellaista vaikusta. Mutta onnistuu yleensä vain tuon yhden kiihdytyksen verran.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostEi kyllä kovin helposti. Sensijaan jos target arvoja ei saavuteta ollenkaan (esim väärä ajoitus) tulee aika helposti.Originally posted by Bmw Master View PostMulla oli vanos tiivisteet ihan kaput, ei pysynyt kunnolla käynnissä kylmänä. Silti testi näytti ok.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pheno View Postkyllä, kyllä... Onko kokemusta kuinka helposti tästä napsahtaa vikakoodia? Ja mitkä kriteerit pitää täyttyä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pheno View PostOk, eli onko tuo stabiilisuus siis sama kuin nokka-akselien 'target' ja 'actual' arvojen erotus ?Jos kaikki on vimpan päälle niin erotus tulee aina olla lähellä nollaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View Post"Tiiveys", jos nyt tuota termiä halutaan käyttää on sama asia kun stabiilisuus eli paljonko säätö heittelee jos nokka ajetaan märättyyn asentoon.
Se on yksi asia mitä mitataan. Toinen on säädön nopeus eli kuinka ripeästi saa säädettyä asennosta toiseen. Esim M52TU/M54 tapauksessa nopeus pitää olla kumpaankin suuntaan alle 1000ms ja stabiilisuus eli tiivisteiden vuoto alle +-5 astetta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View Post"Tiiveys", jos nyt tuota termiä halutaan käyttää on sama asia kun stabiilisuus eli paljonko säätö heittelee jos nokka ajetaan märättyyn asentoon.
Se on yksi asia mitä mitataan. Toinen on säädön nopeus eli kuinka ripeästi saa säädettyä asennosta toiseen. Esim M52TU/M54 tapauksessa nopeus pitää olla kumpaankin suuntaan alle 1000ms ja stabiilisuus eli tiivisteiden vuoto alle +-5 astetta.
Leave a comment:
-
-
"Tiiveys", jos nyt tuota termiä halutaan käyttää on sama asia kun stabiilisuus eli paljonko säätö heittelee jos nokka ajetaan märättyyn asentoon.
Se on yksi asia mitä mitataan. Toinen on säädön nopeus eli kuinka ripeästi saa säädettyä asennosta toiseen. Esim M52TU/M54 tapauksessa nopeus pitää olla kumpaankin suuntaan alle 1000ms ja stabiilisuus eli tiivisteiden vuoto alle +-5 astetta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: