Semmonen ongelma että välillä ei auto starttaa 530d -01 pelkkä naksaus kuuluu startin suunnalta, mutta kun vaikka tunnin päästä koittaa niin komiasti hörähtää käymää. Mahtaako vika olla startissa vai ajonestossa ja jossain muussa sähköpurkissa?
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
onko akun navat kunnolla kiinni?Originally posted by ARDler View PostSemmonen ongelma että välillä ei auto starttaa 530d -01 pelkkä naksaus kuuluu startin suunnalta, mutta kun vaikka tunnin päästä koittaa niin komiasti hörähtää käymää. Mahtaako vika olla startissa vai ajonestossa ja jossain muussa sähköpurkissa?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Jos naksahdus kuuluu niin eikö vika todennäköisimmin startissa? Jos ajonestossa niin ei kuulu mitään ja antaa vikakoodin.
Oma kyssäri: onkohan ilmastoinnin kompura menossa kun jostain alkanut kuulua ujellusta joka menee kierrosten kanssa käsi kädessä? Ääni on siitä erikoinen ettei kuulu konehuoneessa juuri ollenkaan mutta sisälle selvästi. Lakkaa heti kun täppää ilmastoinnin pois päältä. Ei myöskään puhalla niin kylmää kuin joskus aiemmin.
Comment
-
löysin tommosen saksan ebaystä http://www.ebay.de/itm/ANLASSER-Mare...item257e593059Originally posted by ARDler View PostMistä saa halvimmalla 530d -01 startin?
mitenkäs nois on, pitääkö lähtettää vanha runko ensin ja sit saa uuden tilalle? ei kiinnostas lähettää saksaa jos runko hyvitys on 39e ja lähetys postit varmaan saman verranE38 730i -95
Comment
-
Juu kiitos tuosta. Sellasta huomasin myös että kun kaasun päästää niin silti näyttää 10-15l yleensä eli ei mene melkein koskaan sinne nollaan jossei auto ole paikoillaan. Onkohan sielä joku imuvuoto tjsp? Noh, täytyypi huomena sitä ihmetellä:think Niin ja jarrut eivät laahaa ja tuon moottorinjarrutus on kyl aika huonoa kun esim ajelin vakkari päällä 90km/h jakun otin vakkarin pois päältä niin tuntui siltä että tuo 90-80km/h väli kestäis ikuisuuden ja kierrokset pysy jossain 1500rpm kohdallaOriginally posted by _Hämis_ View PostAsiaa on ihmetelty tuolla: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=236441
Itselläni auttoi tuo kalibrointi mittaristosta.Last edited by hakala-; 27-05-2013, 21:57.F15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
Tuossahan sanotaan, että lisäävät hintaa sen pantin 39€, joka palautetaan kun palautat vanhan. Ellet palauta niin eivät hyvitä tuota 39€ vaan startille tulee hintaa 139€+toimituskulut.Originally posted by ARDler View Postlöysin tommosen saksan ebaystä http://www.ebay.de/itm/ANLASSER-Mare...item257e593059
mitenkäs nois on, pitääkö lähtettää vanha runko ensin ja sit saa uuden tilalle? ei kiinnostas lähettää saksaa jos runko hyvitys on 39e ja lähetys postit varmaan saman verrane39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Google translateOriginally posted by ARDler View Postkiitos paljon
ei tuo saksa oikeen taitu 
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Ei muistu mieleen koukun kiinnitys tapa mutta kunhan ensin aikas läträät esim. CRC Rost Off:in tms. kiinni ruostuneiden osien irroitus aineiden kanssa, niin kyllä se alkaa antautumaan.Originally posted by buubaa View PostMillähän tota irrotettavaa koukkua lähtis irrottaan kun ei oo varmaan kymmeneen vuoteen irrotettu?
Comment
-
Niin ja kysytään ny vielä se että onko sulla siihen lukkoon se avain?Originally posted by buubaa View PostMillähän tota irrotettavaa koukkua lähtis irrottaan kun ei oo varmaan kymmeneen vuoteen irrotettu?Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
Miten se on tuo e39 "angel eyes" pottimon kanssa... Pitkääkö tosiaan vaihtaa se koko kanta vai onko se pelkkä polttimo vaihdettavissa?
Ja sitten sellainen että kuinkahan sekasin tuo auto menee jos pyöräytän taakse 245/40/18 renkaat kun edessä on 235/40/18
Vanteet on muistaakseni 8,5" joka nurkassa.
Ja viimeisenä, etuiskareiden yläpäät pitäisi vaihtaa...
onko se tuo osa nro 31 33 1 091 708 vai pitääkö ottaa myös osa nro 31 33 1 090 612.
Tarkoitan siis että onko tuo 708 loppuinen se laakeri osa ja mikä se tuo 612 loppuinen on?
Linkkiä ei ole BMW tuulettimeen heittää kun luurin varassa chättäilen.VW Crafter
e90 320d
Comment
-
Kyllä sen polttimon pidikkeen saa heijastimesta irti. Polttimopidike menee heijastimen pohjasta sisään ja on kiinni pienillä sulatetuilla muovi nikaleilla. Itse raapaisin ne irti puukolla ja tämän jälkeen sopivat polttimo löytyykin mistä tahansa tarvikeliikkeestä. Sovitus on niin tiukka että kanta ja heijastin pysyvät kasassa ihan sellaisenaan.Originally posted by Jpää View PostMiten se on tuo e39 "angel eyes" pottimon kanssa... Pitkääkö tosiaan vaihtaa se koko kanta vai onko se pelkkä polttimo vaihdettavissa?

Comment
Comment