Originally posted by mika83
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
-
Originally posted by Fastpiksu View PostTuo onkin vähän hassu ajatus, ettei tarvitse vaihtaa. Se öljy ei siellä tasauspyörästössä ainakaan parane, jos niillä on jo yli 10 vuotta ja ~300tkm päästelty..
Anyway, omiini olen vaihtanut kerran omistukseni aikana.
Comment
-
Hei. Olen Harri ja minulla on E39 BMW. 530d on valmistettu 3/2000. Nyt tuo BMW:n varustelistaus antaa 142kw tehoksi ja otteessa on 135kw. Kaiken järjen mukaan pitäisi olla 135kw. Autosta on paha mennä sanomaan onko facelift vai ei. Valot ja vilkut on vaihdeltu valmistumisen jälkeen. Onko noissa koneissa jotain ulkoista tuntomerkkiä tms niin sais varmuuden. Varmaanhan se on 135kw mutta kiinnostais varmistaa :thinkE39 ja E91
Comment
-
Kysäsempä nyt vielä erikseen tästä omasta, eli tiputtelee öljyä, tippuu ainankin moottorin alasuojamuovin päälle ja sieltä oletettavasti lentää sitten ympäri pohjaa tavaraa ajonaikana viiman mukana.
Mistä tutkimaan seuraavaksi? Huohotin? Öljynsuodattimen jalka? Mistä vielä voisi tiputtaa? Vm 2001 520IA 2.2 koneella.2010 Skoda Octavia Combi
EX 2006 Skoda Octavia RS
EX 2001 E39 520IA
Ex E30 320I
Comment
-
Originally posted by Harri G View PostHei. Olen Harri ja minulla on E39 BMW. 530d on valmistettu 3/2000. Nyt tuo BMW:n varustelistaus antaa 142kw tehoksi ja otteessa on 135kw. Kaiken järjen mukaan pitäisi olla 135kw. Autosta on paha mennä sanomaan onko facelift vai ei. Valot ja vilkut on vaihdeltu valmistumisen jälkeen. Onko noissa koneissa jotain ulkoista tuntomerkkiä tms niin sais varmuuden. Varmaanhan se on 135kw mutta kiinnostais varmistaa :thinkVW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
Originally posted by spock View PostKysäsempä nyt vielä erikseen tästä omasta, eli tiputtelee öljyä, tippuu ainankin moottorin alasuojamuovin päälle ja sieltä oletettavasti lentää sitten ympäri pohjaa tavaraa ajonaikana viiman mukana.
Mistä tutkimaan seuraavaksi? Huohotin? Öljynsuodattimen jalka? Mistä vielä voisi tiputtaa? Vm 2001 520IA 2.2 koneella.
Originally posted by korhone_ View Post8/2000 vaihtuu 135kW -> 142kWE39 ja E91
Comment
-
Originally posted by Harri G View PostNo kaippa tämän tiesinkin. Mietin vaan miksi se BMW:n "virallinen" saitti kertoo mitä sattuun valmistenumerolla :think
Liekkö laiskuuttaan ovat laittaneet tietoihin 142kW ku ovat tienneet että tulee myöhemmin sinä vuonna softapäivitys. Kattelin tossa äkkiseltään läpi 10kpl x/2000 valmistuneita, kaikki 142kW EPC:n mukaan ja kaikki x/1999 valmistuneet 135kW.
VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
Kuinkas nopeasti tuon 540i:n (M62TU) pitäisi lämmetä? Vaihdon pari kuukautta sitten termarin (Behr) ja tuntuu silti lämpenevän aika hitaasti. Aamulla kun lähtee liikkeelle niin 9km ajon jälkeen lämmöt on vasta n.95C. Tuosta matkasta 90% on 80km/h ja 100km/h rajoituksilla. Valmiiksi viallinen termari?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Originally posted by spock View PostKysäsempä nyt vielä erikseen tästä omasta, eli tiputtelee öljyä, tippuu ainankin moottorin alasuojamuovin päälle ja sieltä oletettavasti lentää sitten ympäri pohjaa tavaraa ajonaikana viiman mukana.
Mistä tutkimaan seuraavaksi? Huohotin? Öljynsuodattimen jalka? Mistä vielä voisi tiputtaa? Vm 2001 520IA 2.2 koneella.
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostHei. Olen Harri ja minulla on E39 BMW. 530d on valmistettu 3/2000. Nyt tuo BMW:n varustelistaus antaa 142kw tehoksi ja otteessa on 135kw. Kaiken järjen mukaan pitäisi olla 135kw. Autosta on paha mennä sanomaan onko facelift vai ei. Valot ja vilkut on vaihdeltu valmistumisen jälkeen. Onko noissa koneissa jotain ulkoista tuntomerkkiä tms niin sais varmuuden. Varmaanhan se on 135kw mutta kiinnostais varmistaa :think’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
Originally posted by Bmw Master View PostMillaiset klemmarit pitäisi ohjaustehostajan letkuihin laittaa ettei vuoda?
Comment
-
Comment