Ei niistä paska ajettava välttämättä tule, mutta kestä ne ei vitun mitää Kolinaa ja kilinää tiedossa... Ainakin JOM-merkkiä ei voi suositella, muuta kun mopoautoon... jos siihenkään.
Itse juuri tänää tilasin eteen TA-technixit säädettävät tolpat, vaikka tiedän, että eivät vältämmättä kauvaa kestä, mutta omapa on asiani
Heh, JOM ja Ta-technix on täysin sama tuote. Eri nimi.
Chevrolet Express van
Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
E36 325i group F
Jep, noin se menee elokuvissa. Sitten kun olet muutaman tunnin piessyt sitä napaa irti liukuvasaralla, niin alkaa tulla mieleen joku muu tekniikka.
Challenge accepted Eli käyn hommaamassa kaverin raskaskonepajalta sellasen vasaran, että saa revittyä kampiakselin perämurikan kautta pihalle.
Unohtui muuten kokonaan se meidän tapaaminen tuolla partyillä. Syytän alkoholin tuomaa päihtymystilaa.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Tuleeko koliysistä ihan paska ajettava noilla hinnat alkaen coileilla? Etuiskarit ihan loppu, niin mietin tommoista vaihtoehtoa...
Mullon FK Silverline tossa koliysissä ja iha oon tyytyväine ollu. Kalliimpi ku JOM/TA-technics mutta epäilisin myös laadukkaammaks. Joten suosittelen kattelemaan vähän hinnakkaampia "halpiksia"
Mullon FK Silverline tossa koliysissä ja iha oon tyytyväine ollu. Kalliimpi ku JOM/TA-technics mutta epäilisin myös laadukkaammaks. Joten suosittelen kattelemaan vähän hinnakkaampia "halpiksia"
mää lasken fk myös näihin halppiksiin
Täytyy kattoa nyt millä tuo romu lopullisesti pilataan...
Harkitsin noiden Jom:ien tolppiin uusia patruunoit,kun noi sais purettua ja kysyinkin jo fiksukselta, että saako mahdollisesti patruunoita ja Kyb:jä saisi ja hinta haarukka 100-180€ kappale. Ongelmahan on se, että kukaan ei tiedä minkalaiseksi alusta muuttuisi:think
Onko jollain tuollasesta operaatiosta kokemusta?
Kellään kokemusta tuosta AP Sportfahrwerke Coilover alustasarjasta 39 alla? :think
Noista en tiedä, mutta kaverilla oli Gts merkkiset säädettävät e39 alla ja oli tyytyväinen niihin, kun ensi hänellä oli vain madallusjouset ja ero niihin oli että auto alkoi joustamaankin. Olisi myytävänäkin noi gts:t jos jotain kiinnostaa? Ajettu joku 10-20tkm.
Harkitsin noiden Jom:ien tolppiin uusia patruunoit,kun noi sais purettua ja kysyinkin jo fiksukselta, että saako mahdollisesti patruunoita ja Kyb:jä saisi ja hinta haarukka 100-180€ kappale. Ongelmahan on se, että kukaan ei tiedä minkalaiseksi alusta muuttuisi:think
Onko jollain tuollasesta operaatiosta kokemusta?
Mikset laita normaali iskarit+madallusjouset, halpaa ja helppoa?
Mikset laita normaali iskarit+madallusjouset, halpaa ja helppoa?
Kyllähän mietiin tuotakin vaiht.ehtoa, mutta laitan vain eteen uudet, kun takana on vielä tolpat kunnossa. En tiedä olisiko madallusjousia saanut jostain pelkästään eteen? Jotenkin vain aina tykännyt noista säädettävistä.
Kyllähän mietiin tuotakin vaiht.ehtoa, mutta laitan vain eteen uudet, kun takana on vielä tolpat kunnossa. En tiedä olisiko madallusjousia saanut jostain pelkästään eteen? Jotenkin vain aina tykännyt noista säädettävistä.
Sun tarinointa kun lukee niin ihmetyttää mitä hyvää niissä on, camberit aina metsässä jne
Comment