Originally posted by ARDler
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuulilasin pyyhkimien varren päissä on vähän ruostetta. Miten olette fixanneet niitä? Nähtävästi varren sisällä oleva metallinen peltilevy ruostuttaa vartta. Nyt kun mennään Good Rain-sulilla niin ne on sieltä poistettu ja varmaankin rungottomilla mennään myös tulevaisuudessa.e39 M54B22 manual
Polestar2 LRDM -21
Ioniq5 AWD -22 (vaimon kiesi)
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostOlethan kattonu ohjaustehostimen säiliön letkulähdöt. Neste valuu letkun alapintaa pitkin päätyen pohjamuovin päälle ja leviää sieltä joka paikkaan. Tyyppivika.
Edit: Joo nyt kun tarkemmin muistelen, se tehostimensäiliö onkin ihan öljyssä päältäpäin2010 Skoda Octavia Combi
EX 2006 Skoda Octavia RS
EX 2001 E39 520IA
Ex E30 320I
Comment
-
Originally posted by spock View PostTuota en ole tarkistanutkaan, olisiko räjäytykuvaa tms tuosta jossain?
Edit: Joo nyt kun tarkemmin muistelen, se tehostimensäiliö onkin ihan öljyssä päältäpäin
Comment
-
Onko Boschin ja Bremin sytytyspuolilla mitään eroa? Yksi puola rikki omasta 540 (M62TU) ja motonet näköjään myy Bosch/Bremi puolaa. Autossa on paikallaan nyt Bremin sytytyspuolat.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Originally posted by Heguli 31 View PostSilloin sen korkin tiiviste vuotaa enemmin tai vähemmin.Tsekkaa ne letkut siitä säiliön alta.Ei siihen mitään räjäytyskuvaa tarvi.2010 Skoda Octavia Combi
EX 2006 Skoda Octavia RS
EX 2001 E39 520IA
Ex E30 320I
Comment
-
Auto nykii satasen vauhdissa tasakaasulla pientä nypytystä. Ei vaihda vaihdetta vaan nypyttää hieman, jonka kuulee lähinnä äänestä ja kulutusmittarin toiminnasta.
Vikakoodin luku nro 1 : (inpa + autocom. luettu obd JA diagnostiikkapistokkeista)
lambdat bank 1 ja bank 2
katalysaattorien toiminta virheellinen
Autoa tutkittiin moottoritilasta ja huomasin kampiakselin asentotunnistimen päässä olevan jonkinlaisen virityksen. Liittimet yhdessä, mutta johdot vain asentotunnitimelta imusarjan kohdalle. Liittimet auki ja hyppylanka vedetty naarasliittimen pinneistä ristiin. "hyppylangat" pois ja alkuperäiseen johtosarjaan kiinni.
Vikakoodin luku nro 2 : (inpalla obd:sta)
Thermostat map cooling tms.
Käynnissä / käynnistyksessä ei eroa vaikka asentotunnistin irti / kiinni. Ajattelin tuon nyt sitten vaihtaa ensimmäisenä. Vai onko muita ideoita?
e39 540ia -00 (valmistunut lokakuu -99) M62 4.4 v8
vaihtoehtoina olisi ;
Puls generator crankshaft, original Hella - 13627839138, 13 62 7 839 138, 7839138, 13627839138 - Sopii malleihin: E39
Nokka-akselin asentotunnistin - 12147539166, 12 14 7 539 166, 7539166, 12147539166 - Sopii malleihin: E39 E38 X5 (E53) Z8
Mitä laitetaan? Ylimmän ajattelin sinne työntää, mutta auto kun ei ole lähimailla niin en pääse kuvista vertaamaan.
Onko tietoa?Vapaalla F07 530D GT
Työkalu - Scania R650 nextgen
Comment
-
Originally posted by Nik-las View PostAuto nykii satasen vauhdissa tasakaasulla pientä nypytystä. Ei vaihda vaihdetta vaan nypyttää hieman, jonka kuulee lähinnä äänestä ja kulutusmittarin toiminnasta.
Vikakoodin luku nro 1 : (inpa + autocom. luettu obd JA diagnostiikkapistokkeista)
lambdat bank 1 ja bank 2
katalysaattorien toiminta virheellinen
Autoa tutkittiin moottoritilasta ja huomasin kampiakselin asentotunnistimen päässä olevan jonkinlaisen virityksen. Liittimet yhdessä, mutta johdot vain asentotunnitimelta imusarjan kohdalle. Liittimet auki ja hyppylanka vedetty naarasliittimen pinneistä ristiin. "hyppylangat" pois ja alkuperäiseen johtosarjaan kiinni.
Vikakoodin luku nro 2 : (inpalla obd:sta)
Thermostat map cooling tms.
Käynnissä / käynnistyksessä ei eroa vaikka asentotunnistin irti / kiinni. Ajattelin tuon nyt sitten vaihtaa ensimmäisenä. Vai onko muita ideoita?
e39 540ia -00 (valmistunut lokakuu -99) M62 4.4 v8
vaihtoehtoina olisi ;
Puls generator crankshaft, original Hella - 13627839138, 13 62 7 839 138, 7839138, 13627839138 - Sopii malleihin: E39
Nokka-akselin asentotunnistin - 12147539166, 12 14 7 539 166, 7539166, 12147539166 - Sopii malleihin: E39 E38 X5 (E53) Z8
Mitä laitetaan? Ylimmän ajattelin sinne työntää, mutta auto kun ei ole lähimailla niin en pääse kuvista vertaamaan.
Onko tietoa?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Originally posted by BreeZi View PostKatoppas huohottimen separaattoria. Kokeileppas myös juutuubista hakusanalla bmw chewbacca ja kuuntele onko ääni vastaava.
Mutta kiitosta vielä kerran, tästä on hyvä jatkaa
Comment
-
Originally posted by zeneg View PostE39 523i Touring, valmistettu 12/97.
Kasettisoittimen näyttö ei pidä kellon aikaa. Kun laitat kellonajan oikein ja tallennat sen, niin seuraavalla käynnistyksellä näyttää pelkkää viivaa ja taas joutuu laittamaan kellon ajan. Mikä mättää?
Comment
-
Originally posted by mika83 View Postkiitosta vinkistä, kyllähän siellä "chewie" ääntelehti, tosin noissa tuubi pätkissä se ääni tuli myös öljykorkin takaa, omassani alkoi kuulumaan vasta kun nostin öljynmittatikun, kuullosti myös siltä aivan kun järjestelmässä olisi ilmaa, johtuuko tämä ääni tuosta öljyn separaattorista? kysymykset voivat vaikuttaa nuijilta:p mutta mielellään tekisin homman itse kunhan vain pääsen konehuoneessa oikeaan osoitteseen vian mahdollisesta lähteestä.
Mutta kiitosta vielä kerran, tästä on hyvä jatkaa
Samalla vaivalla vaihtaa nuo kaikki imupuolen kumiputket. Eipähän tarvitse sitten enää noiden kanssa kikkailla.
Tästä M54 imuvuototopic:
Tästä M52 imuvuototopic:
Tästä kaikkien bemaristien kallisarvoisimmat sivut: Osaluettelot ja räjäytyskuvat:
http://www.realoem.com/bmw/- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Originally posted by jmp2002 View PostMistä kieroksista 530d (135kw) pitäisi lähteä vetämään? jotenki tuntuu et 3500 on vähän liikaa..
edit: mitähän paskaa, meikäläin latelee jotain entisen Volvon Kilowatteja tänne vissiin (En tiiä miks ne on niin pirusti kummitellukkin viimeaikoina päässä!), siis 135 ja 142kw:han noi tehot on 530d:ssä.
Ja mulla siis tietenkin sama 135kwLast edited by Bmw Dreamer; 30-07-2013, 15:24.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
Comment