Välillä ykkös vaihe ei mene päälle mutta menee sen jälkeen kun käyttää kakkosessa. Ärsyttää kun tekee tämän liikennevaloissa. Onko mittään tietoa miksi tekee näin? Voiko korjata itse?
Irroittaahan kytkin kunnolla?
Onko vivustossa muuten väljää?
Välillä ykkös vaihe ei mene päälle mutta menee sen jälkeen kun käyttää kakkosessa. Ärsyttää kun tekee tämän liikennevaloissa. Onko mittään tietoa miksi tekee näin? Voiko korjata itse?
Kuuluuko facelift projektoreissa olla selkeästi erilainen kuvio vasemmalla ja oikealla? Vasemmalla on selkeä terävä ___/--- tyyppinen kuvio kuten kuuluukin mutta matkustajan projektori tekee epämääräisen pyöreähkön valoläntin..?
Kyllä sen valokuvion kuuluisi olla samanlainen molemmissa umpiossa. Tarkista nyt ensin, että polttimo istuu oikein paikallaan.
Kuuluuko facelift projektoreissa olla selkeästi erilainen kuvio vasemmalla ja oikealla? Vasemmalla on selkeä terävä ___/--- tyyppinen kuvio kuten kuuluukin mutta matkustajan projektori tekee epämääräisen pyöreähkön valoläntin..?
Pääavaimella siis aukaiset kontin, aukeaa kyllä mekaanisesti. Vara-avain ei tuohon toimi (jää hiukan ulos vaikka ei siltä ensin välttämättä näytä).
Oma on tosin facelift mutta jälleen viisaammat korjatkoon mikäli puhun puutaheinää
Itseasiassa käänsin pääavaimen paskaksi. Käytän nykyään vara-avainta pääavaimena, kun alkuperäinen pääavain on tai oli sen verran kulunut, ettei mennyt pehmeästi enää lukkopesiin.
Ei aukea sisäpainikkeesta kuskin jalkatilasta eikä painamalla takakontin painiketta. Sisäpainiketta painamalla jokin rele napsahtaa repsikan kohdilla. Kontin kannen painiketta painamalla ei inahdustakaan. Vian ilmetessä kontin kannen painiketta painamalla inahti, enää ei. Rikoin avausmekanismin väkivalloin 2kk sitten, kun suljin takakontin ja akku oli irti. Koetin mekaanisesti vääntää avaimesta ja samalla nostaa painikkeen kohdalta Paskaksihan se meni. Sain kontin auki lopulta kun selvisi että virtaa pystyy antamaan myös konehuoneen puolelta. Kontin painike toimi vielä muutaman päivän, mutta sitten sanoi sopimuksensa irti. Pitäisi saada kontti auki ja päästä asentamaan jälkiasennus kaukosäädin ennen talven pakkasia. Ei kiinnosta puhallella enää lukkoja aamuisin.
Kontin lukkopesä uitettu öljyissä ja vara-avain väännetty poikki lukkopihtien avulla. Eli siis ei aukea mekaanisesti.
Irtoaako kontin painike ihan vaan vääntämällä meisselillä tai jollain vastaavalla ulkopuolelta vai täytyykö kontin olla auki, jotta painikkeen saa irti ehjänä? En uskaltanut väkisin vääntää painiketta, kun tuntui olevan melko tiukassa. Enää ei viitsi tehdä yhtään ylimääräistä vahinkoa.
Jos ei irtoa, niin pakko ottaa nahkapenkit irti ja puukkosahata miehen mentävä reikä kontin ja penkkien väliseen seinämään.
Pääavaimella siis aukaiset kontin, aukeaa kyllä mekaanisesti. Vara-avain ei tuohon toimi (jää hiukan ulos vaikka ei siltä ensin välttämättä näytä).
Sit ensi työksesi korjaat tuon luukun johtosarjan. Yksi piuha pätkäsee kontissa olevan kytkimen ja toinen johto kuskin jalkotilassa olevan. Voi olla enemmänkin poikki (rek. valot tms. vastaavaa) mutta noilla luulisi pääsevän liikenteeseen. Kunnon juotokset ja kutistetta päälle niin ei tarvi taas heti olla korjaamassa
Oma on tosin facelift mutta jälleen viisaammat korjatkoon mikäli puhun puutaheinää
Pystyyköhän näissä vaihtamaan saksan kielen englanniksi ajotietokoneeseen jotenkin koodaamalla? Jos pystyy niin kukakohan näitä hommia mahtais tehdä pirkanmaan alueella. Auto -96 vuoden 540i.
Mikä on 525 tds 2003 moottorin malli nimetys?
Kaverilla 2003 opel omega jossa on e39 2.5 turbo diesel kone onko kollain tietoa onko sama loota bmwn kanssa vai opelin oma?
eikö tds valmistettu 95-00? Eli 2003 on 525d ja kone m57d25
Mikä on 525 tds 2003 moottorin malli nimetys?
Kaverilla 2003 opel omega jossa on e39 2.5 turbo diesel kone onko kollain tietoa onko sama loota bmwn kanssa vai opelin oma?
ei jaxaisi millään ettiä, mitkä turbot käyvät e39 525tds autoon? se vakio turbo on td04-11-5g tjsp, jotkut tarviketurbot varmasti käy? Tekisi mieli vaihtaa ihan vaan vaihtamisen halusta...
Leave a comment: