Originally posted by rizzo
View Post
E39 M5 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pistin emailia ihan huvikseen:Originally posted by jumbo View PostLaakeriremppaahan tuossa ei mainita, mutta jakopää on toki tehty. Ja hinta ei ilmeisesti sisällä renkaita ensinkään
"tietääkseni kaikki vaihdettu, samassa yhteydessä vanos huollon kanssa. Vähä yli 6000e on kuitit."
:think
Muutama tonni pois niin sittehä tuo on mielenkiintoinen
Comment
-
Ok, eikai tuo kallis ole nytkään jos muuten siisti. Tosin ne renkaat olis huvä saada mukaanOriginally posted by rizzo View PostPistin emailia ihan huvikseen:
"tietääkseni kaikki vaihdettu, samassa yhteydessä vanos huollon kanssa. Vähä yli 6000e on kuitit."
:think
Muutama tonni pois niin sittehä tuo on mielenkiintoinen
Ja toki faceliftissä jonkunverran kalliimpi käyttömaksu.
M550d
Comment
-
Reilu 500€/vuosi on tällä hetkellä faceliftin käyttömaksut. Ihan vain tietona mahd. hankintaa suunnittelevalle.Originally posted by jumbo View PostJa toki faceliftissä jonkunverran kalliimpi käyttömaksu.E61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
+ paljonko ajoneuvovero on näillä suuren CO2-lukeman omaavilla sitten kun autovero poistuu/alenee... vanhempi M5 joka menee painon mukaan halvempi pitää sen puolesta. Tosin tuskin harrasteautossa näillä suurtakaan väliä ja muu ylläpito arvokkaampaa.Originally posted by IIIolut View PostReilu 500€/vuosi on tällä hetkellä faceliftin käyttömaksut. Ihan vain tietona mahd. hankintaa suunnittelevalle.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
Eikö nyt puhuta samasta asiasta? (vuotuinen)Ajoneuvovero --> käyttömaksuOriginally posted by bemmeri View Post+ paljonko ajoneuvovero on näillä suuren CO2-lukeman omaavilla sitten kun autovero poistuu/alenee... vanhempi M5 joka menee painon mukaan halvempi pitää sen puolesta. Tosin tuskin harrasteautossa näillä suurtakaan väliä ja muu ylläpito arvokkaampaa.
M550d
Comment
-
Ellei ole 9/00 jälkeen valmistunut 00 facelift kuten minulla jossa maksut painon mukaan ja jokseenkin pienemmätOriginally posted by IIIolut View PostReilu 500€/vuosi on tällä hetkellä faceliftin käyttömaksut. Ihan vain tietona mahd. hankintaa suunnittelevalle.
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
Nyt jo toinen Raikun kautta läpi kiertänyt ämmä asiallisella sisustalla nettiautossa.
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/6697073
Olikos tämäkin foorumilaisia?E39 M5
Comment
-
http://www.btcf.fi/forum/member.php?u=12853Originally posted by Paabo View PostNyt jo toinen Raikun kautta läpi kiertänyt ämmä asiallisella sisustalla nettiautossa.
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/6697073
Olikos tämäkin foorumilaisia?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/7049847
Mitäs mieltä arvon raati on kyseisestä pelistä? Voiko tuon jakopään laahaimet muka tarkastaa ilman purkamista? Ja ilmeisesti sama auto kun ketjun sivulla 9-10 teemu.k on kysellyt :think Mitähän kannattaa ottaa huomioon jos soittelen myyjälle? Ilmeisesti täälläkin pyörii myyjä nickillä excel.
Comment
-
No aika paha kyllä katsella ilman purkamista.Originally posted by Jari11 View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/m5/7049847
Mitäs mieltä arvon raati on kyseisestä pelistä? Voiko tuon jakopään laahaimet muka tarkastaa ilman purkamista? Ja ilmeisesti sama auto kun ketjun sivulla 9-10 teemu.k on kysellyt :think Mitähän kannattaa ottaa huomioon jos soittelen myyjälle? Ilmeisesti täälläkin pyörii myyjä nickillä excel.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Jeps, näin vähän ajattelinkin
Sitä vaan mietin että mitäköhän ideaa purkaa jakopää ja laittaa samoilla osilla kasaan, jos kerta tarkastettu. Vaikka osiin nyt meneekin rahaa niin itse kyllä samalla vaivalla olisin laittanut uudet kalut sisään :think

Comment
-
Niin no kyllähän ne kannattaisi vaihtaa, jos avaamaan menee. Purkamatta melko mahdoton todeta niiden kunnosta mitään kun eihän siitä öljyntäyttökorkista nää laahaimia.Originally posted by Jari11 View PostJeps, näin vähän ajattelinkin
Sitä vaan mietin että mitäköhän ideaa purkaa jakopää ja laittaa samoilla osilla kasaan, jos kerta tarkastettu. Vaikka osiin nyt meneekin rahaa niin itse kyllä samalla vaivalla olisin laittanut uudet kalut sisään :think
Sitten kun menee avaamaan niin eipä ne vanhat tiivisteet enää luultavasti pidä öljyjä sisällä. Tokihan niiden kunnon on voinut tarkistaa, jos on joutunut öljyvuodon takia jakoketjun koppia irroittamaan. Toki siinä vaiheessa kannattaa harkita jo jakopään laittamista.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Joo ei toi nyt kuulosta kovin pätevältä, luulis samalla vaivalla vaihtavan uudet rojut sisälle. Korkista nyt ei näe kun korkeintaan ketjun kunnon..Originally posted by HTK12 View PostNiin no kyllähän ne kannattaisi vaihtaa, jos avaamaan menee. Purkamatta melko mahdoton todeta niiden kunnosta mitään kun eihän siitä öljyntäyttökorkista nää laahaimia.
Sitten kun menee avaamaan niin eipä ne vanhat tiivisteet enää luultavasti pidä öljyjä sisällä. Tokihan niiden kunnon on voinut tarkistaa, jos on joutunut öljyvuodon takia jakoketjun koppia irroittamaan. Toki siinä vaiheessa kannattaa harkita jo jakopään laittamista.
Bmw f11 530d -14 m-sport
Bmw e39 M5 -00
VW T-1 "Adolf" -71
Ex. Bmw e39 540i
Bmw e60 525i -04
Ex.Bmw e34 525i -92
Ex. BMW 528i m5-looker "Raf" -96

Comment
Comment