Eikä näitä kannata myydä huollettuna edes 20-25ke kun tilalle ei saa samalla rahalla mitään vastaavaa
Tämä on kyllä totta. Itse olen monta kertaa arvuutellut, että joskohan sitä johonkin suurinpiirtein samanarvoiseen vaihtaisi, tai sitten hiukan kalliimpaan, mutta se kaatuu aina siihen, että auto saattaa olla yhtä tehokas tai tehokkaampikin kun m5, mutta yleensä sisustaltaan ja ajomukavuudeltaan ja ylellisyydeltään kuitenkin surkeampi.
e39 m5:n tarjoama teho/ylellisyyden/ajotuntuman yhdistelmä on kyllä vertaansa vailla, en tietenkään ole kaikkia mahdollisia vertailukohteita testannut. Jossain vaiheessa kävi mielessä audin rs4 tai rs6, mutta en ole niitä päässyt koeajamaan joten ei voi verrata ajotuntumaa.
Tämä juttu mielestäni hyvin kertoo miksi kannattaa ostaa ja ajaa E39 M5:lla
-Sami-
ex E71 X5 SD, ex E39 M5 + ex E61LCI 520d Msport, Ex Nissan Skyline R33 370 RwHp, Ex E61 525d Touring, Ex Golf IV 240 FwHp, Ex E36 328i Touring, Ex E30 325i (+ muutama muukin hairahdus muihin merkkeihin ; )
Tai sit on vanoksen öljypumppu hirttänyt kiinni jos se on kuivana pyörinyt. Pistinkin replyy tolle postille kun oli itsellä aika close call viisi vuotta sitten samojen osien kanssa.
Onko täällä ketään kuka olisi poistanut tuon secondary air pumpun omastaan? Ainakin remmiahdetuista se on ilmeisesti poistettu, ja Arvi varmaan muistaa että pitääkö se ohjelmoida erikseen pois käytöstä vai haittaako se vikakoodi mitä se antaa jos sen poistaa ainoastaan fyysisesti?
Onko täällä ketään kuka olisi poistanut tuon secondary air pumpun omastaan? Ainakin remmiahdetuista se on ilmeisesti poistettu, ja Arvi varmaan muistaa että pitääkö se ohjelmoida erikseen pois käytöstä vai haittaako se vikakoodi mitä se antaa jos sen poistaa ainoastaan fyysisesti?
Se oli eka asia joka poistettiin mun autosta! Aivan turha kapistus, joo softal saa vikakoodin pois mut ei haittaa vaikka sen ottaa pois jos ei oo softaa.
Sen tarkoitus on työntää ilmaa kylmänä muutaman minuutin ajan tms et katit lämpenis nopeammin tms (ympäristöystävällisempi) olevinaan.
Tosiasia on se että ne kanavat jotka menee kannessa johon se työntää ilmaa on näissä ikäluokan autoissa niin täynnä karstaa että ne on tukossa. Eli sen kapistuksen hyöty on tasan 0%.
Onko täällä ketään kuka olisi poistanut tuon secondary air pumpun omastaan? Ainakin remmiahdetuista se on ilmeisesti poistettu, ja Arvi varmaan muistaa että pitääkö se ohjelmoida erikseen pois käytöstä vai haittaako se vikakoodi mitä se antaa jos sen poistaa ainoastaan fyysisesti?
Mulla on kans poistettu, ess softalla antaa ainakin vikakoodia mutta ei sytytä vikavaloa. Niinkun arvi jos sanookin niin ihan yhtä tyhjän kans koko laitos.
BMW korjausta lähes 15v kokemuksella p.010 411 2381 / VKV Service
Comment