E39 M5 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Robi
    replied
    Joelin M5 tosiaan mittarissa pienet kilsat.. Itse Raikun kanssa kyseistä autoa korjatessa todettiin että noin 150tkm uupuu. Omistaja vaan jäärä niin ihan sama mitä sille sanoo niin hän on oikeassa. Autohan on teknisesti ehjä mutta koriltaan ja sisustaltaan heikommassa kunnossa kuin mun 320tkm ajettu.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Onhan tuo joo vähän ajettu mutta minkäänlaista tietoa ei ole huolloista vaan hehkutetaan miten kovaa se kulkee... ei oikein herätä ostohaluja... :rolleyes
    Harva M-Bemari pääsee sokealle papille kirkkoautoksi joten tukkoon karstoitetun ämmän löytäminen vaikeaa:think

    Leave a comment:


  • apche
    replied
    Originally posted by nappe74 View Post
    Eihän tuossa ilmoituksessa edes sanalla mainita auton kunnosta mitään... ei ne pienet kilometrit tarkoita automaattisesti aina huippukuntoa !!
    Kyllä, samaa mieltä. Panostaisin kyllä myyjänä hieman enemmän ilmoitukseen ja kuviin, etenkin kun hintapyynti on huikea.

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Originally posted by peter View Post
    Tämä kyseinenkin yksilö tarvitsee tasan yhden ostajan, joka arvostaa vähiä kilsoja ja potentiaalista hyvää kuntoa.
    Eihän tuossa ilmoituksessa edes sanalla mainita auton kunnosta mitään... ei ne pienet kilometrit tarkoita automaattisesti aina huippukuntoa !!

    Leave a comment:


  • Geijjo
    replied
    Noh autoa sen paremmin tuntematta,mutta luulis että 24ke e39 ois kuori siinä kunnossa että ei tarttee maalata molempia puskureita +taikoa palanen etupuskuriin.listat on kynsitty pitkin seiniä jne.
    Hulluhan se on joka ei puolta tarjoa pyydetystä

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Noh, se olikin vain minun mielipide... ja edelleen olen sitä mieltä että 24k€ on tuosta yksilöstä vähän liikaa !! 20k€ voisi olla lähempänä asiallista hintaa...

    Onhan tuo joo vähän ajettu mutta minkäänlaista tietoa ei ole huolloista vaan hehkutetaan miten kovaa se kulkee... ei oikein herätä ostohaluja...

    Vertailuna voisi käyttää erästä forumilaisen jo myytyä M5:sta joka oli noh, enempi ajettu juu mutta hyvin varusteltu, uskomattoman hienossa kunnossa, remmiahdettu ja tehty kaikki isot remontit... ja halvempi hinta... Kumpikohan kiinnostaisi enemmän...??

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Alle kympin on liikkunut huonokuntoisia "200tkm" ajettuja. Minusta 2-3 kertainen hinta siitä että auto on paremmassa kunnossa ja pienillä kilsoilla, on kallis. Kyllähän nuo 15ke autotki roikkuu kuukaudesta toiseen myytävänä.

    Leave a comment:


  • peter
    replied
    Meinaa vaan naurattaa lukea näitä keskusteluja. Joka ainoa kerta yli 20k maksava auto on "hinta pitkänä".
    Pitäisikö näiden kaikkien olla pitkästi alta 20tonnia. Joo. On yli 10 vuotta vanha jne jne.
    Se on joka asiassa niin, että hyvästä pitää maksaa ja voi myös pyytää. Tämä kyseinenkin yksilö tarvitsee tasan yhden ostajan, joka arvostaa vähiä kilsoja ja potentiaalista hyvää kuntoa. Jos tällaista on hankkimassa, kannattanee myös käydä sitten katsomassa.
    Loppupeleissä aivan sama, mitä täällä jälleen kerran valitetaan hinnasta. Halusinpa vain avautua, koska näissä ketjuissa on joka kerta samat höpötykset sekä argumentit. Ei näitä maailmallakaan ilmaiseksi myydä, jos kilsoja on vähän ja kunto hyvä. Katsokaa vaikka Mobilesta. (Joojoo. Eri maa, eri asia)
    Luonnollisesti eri asia jos hakee sitä kympin pommia. Sellaisiakin olen nähnyt ja ajanut,enkä koskisi pitkällä tikullakaan.

    Jään innolla odottanaan vastakommentteja siitä, kuinka ei välttämättä ole remppoja tehty ja olen väärässä. Popkornit on avattu.

    Leave a comment:


  • EPDM
    replied
    Jos automalli olisi keräily auto, niin joo, mutta eiköhän nämä ole meidän elinikänä "vain" käyttöautoja harrastajilla..

    En siis itse nää perusteita että 100tkm auto olis 10t€ kallimpi kun 200+tkm. Sehän on täysin kiini miten ja missä kilometrit ovat kerääntynyt.

    Jos selväisi että joku pappa betaler teini on ajanut pillurallia keskustan torin ympäri kaiken sen aikana, niin mielummin ottaisin se 300tkm työmatkaa ajetun...

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Jos auto on oikeasti vain reilu 100tkm ajettu, niin eihän tuo posketon hinta ole. Jos tuo auto on myyjällä ollu useamman vuoden, hakenut 2007 saksasta tekstin perusteella. Niin voisi olettaa, että auto ei ole "huvikseen myynnissä", tai "kokeillaan meneekö kaupaksi" fraasien ilmoitus, vaan meinaa oikeasti auton syystä tai toisesta myydä, niin käteiskaupassa voisi päästä 22000€, tai jos ei ala kuukauteen menemään, niin jopa vähemmällä.
    En ole aiemmin nähny tätä yksilöä myynnissä.

    Leave a comment:


  • peter
    replied
    Jos auto on ehjä ja noin vähän ajettu, miksi hinta olisi pitkä?

    Leave a comment:


  • nappe74
    replied
    Onko muiden mielestä vähän pitkä hinta...?? :think

    http://www.nettiauto.com/bmw/m5/8073547

    Kovasti ainakin menohaluja hehkutetaan, pitäähän siitä silloin tietty rahaa reilummin pyytääkin...

    Leave a comment:


  • Purni
    replied
    Originally posted by ea_M5 View Post
    34110444738 (BMW Performance Brake Kit)



    En ole 100% varma että onko roottorin rakennetta muutettu BMW:n toimesta jossain vaiheessa tuon DIY:n päiväyksen jälkeen. Ainakin nick Korholan sivuilla on joitakin kuvia asennuksesta ja niissä selvästi rälläköidään metallia pois levyistä:

    https://www.flickr.com/photos/101363128@N06/

    Joku asiasta tietävä vois kommentoida tämän hetken todellisuuden asenuksesta ja sen vaikeudesta. Tarvitaanko satulalle erillinen adapteriteline ja päälle vielä rälläköintiä?:think
    Eskoisin vahvasti että vieläkin tarvitaan adapteri ja levyistä pitää rälläköidä pois jotta isompi satula mahtuu sinne. Tosin en tiedä onko olemassa nykyään noita suojalevyjä jotka olisi tehty performance jarruille.

    PS: Viikko sit laitoin yhdet performance jarrut myyntiin tonne myyntiosioon. Adapterit löytyy M5:seen.

    Leave a comment:


  • jumbo
    replied
    Originally posted by _nixu_ View Post
    Tuskin myyntihinta tullin vähennysten jälkeen kovin iso on tuon ikäisellä, 10-14ke ja siitä tuon prosentin mukaan verot sitten..
    No ei se miun arvio sitten ihan poskellaan ollu

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    Sain viime keväänä oikaisupäätöksen ja prosentti oli 1999 m5:lle 26%.

    Oikeat prosentit M5:lle:
    -98 28%
    -99 26%
    -00 26%
    -01 26%
    -02 27%
    -03 1292/2007 taulukosta löytyvän prosentin mukaan

    Edit. Näköjään verotusarvo ollu vuonna 2010 n. 16700€. Hintalähde Mahti ja kilometrejä reilu 200tkm. Sillon veroja meni 5914€ ja takaisin tuli 1558€.
    Originally posted by duuk View Post
    Aika isolla haarukalla.. Koitin mahdista katsoa mutta ei se mitään mulle kertonut.

    Ruåttissa ois yks melko siisti kaupan niin siitä tälläinen juolahti mieleen.

    Ajattelin jos tätä lukee joku ketä on viimeaikoina verottanut E39 M5:en

    Tuskin myyntihinta tullin vähennysten jälkeen kovin iso on tuon ikäisellä, 10-14ke ja siitä tuon prosentin mukaan verot sitten..

    Leave a comment:

Working...
X