E39 M5 ostamassa II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• GTI16V
    replied
    http://www.nettiauto.com/bmw/m5/8079006

Onko Oulun vaihtoplussassa myytävä m5 kellekään tuttu?

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by lj123 View Post
    Tuskin tuollaisen mittariston valmistuskustannus kovin paljon on. Jos esim. jonkun Octavian kokonaisvalmistuskustannus on muutama tonni.
    Osan lisäksi pitää laskea toimituskulut ja sitten tietenkin asennus+koodaus. Eli ei ole ihan halpaa huvia. Varsinkin kun nämä on kaikki suoraan pois voitoista.

Leave a comment:

• lj123
    replied
    Originally posted by peter View Post
    Mittaristoja on vaihdettu takuuseen ja uudet olivat aina harmaapohjaisia
    Tuskin tuollaisen mittariston valmistuskustannus kovin paljon on. Jos esim. jonkun Octavian kokonaisvalmistuskustannus on muutama tonni.

Leave a comment:

• peter
    replied
    Mittaristoja on vaihdettu takuuseen ja uudet olivat aina harmaapohjaisia

Leave a comment:

• EPDM
    replied
    Originally posted by tmth View Post
    Mulla on 11/99 ja siinä on mustapohjainen. Niitä on varmaan joskus vaihdeltu, ja uutena osana ei ole saanut kuin uudempaa harmailla taustoilla olevia:think

EDIT:
    M registryn mukaan ne on faceliftiin tulleet, eli 9/00.

Onkohan BMW joitunut vaihtaa ihan normi e39 näitä mittareita samalla tahdissa aikoinaan? Jos on niin ne pikselit ovat tuleet aika kalliiksi...

Leave a comment:

• Tume
    replied
    Originally posted by ea_M5 View Post
    Onkos täällä jollain kokemusta perän...

Onko homma tehtävissä muutamassa tunnissa noilla työkaluilla?
    On kokemusta, ja on tehtävissä muutamassa tunnissa. Kirjoittelin M5boardille DIY-jutunkin perän puslien osalta. Mulla oli kyllä muistaakseni putkisto lattialla, mutta sehän irtoo nopeesti.

Leave a comment:

• ea_M5
    replied
    Onkos täällä jollain kokemusta perän (3kpl) ja perän apurungon (4kpl) puslien vaihdosta kun se tehdään siihen tarkoitetuilla työkaluilla pakoputkistoa irroittamatta?

Onko homma tehtävissä muutamassa tunnissa noilla työkaluilla?

Leave a comment:

• tmth
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Mulla 4\99 ja siinä samanlainen mittaristo ja ei siis alun perin facelift vaikka nykysellään sellainen onkin..
    Mulla on 11/99 ja siinä on mustapohjainen. Niitä on varmaan joskus vaihdeltu, ja uutena osana ei ole saanut kuin uudempaa harmailla taustoilla olevia:think

EDIT:
    M registryn mukaan ne on faceliftiin tulleet, eli 9/00.
    Last edited by tmth; 01-07-2016, 19:17.

Leave a comment:

• veku
    replied
    Originally posted by tmth View Post
    Ainakin kuvasta voisi niin päätellä, kun on harmailla taustoilla jo. Kun eikö harmaat taustat ole faceliftissä vasta alkuperäisenä?
    Mulla 4\99 ja siinä samanlainen mittaristo ja ei siis alun perin facelift vaikka nykysellään sellainen onkin..

Leave a comment:

• tmth
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Olikos siinä mittaristo vaihdettu?
    Ainakin kuvasta voisi niin päätellä, kun on harmailla taustoilla jo. Kun eikö harmaat taustat ole faceliftissä vasta alkuperäisenä?

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    Originally posted by Robi View Post
    Eilen haettiin frendille..uskomattoman hienossa kunnossa.
    Olikos siinä mittaristo vaihdettu?

Leave a comment:

• EPDM
    replied
    Originally posted by EPDM View Post
    Juhannus on takana...heikkohermoisien omistajat alkaa kämmenet hikoilla jospa ei pääseekään romuista eroon ennen talvea..:think

http://www.nettiauto.com/bmw/m5/7983564

http://www.nettiauto.com/bmw/m5/8108217
    Allennus myynti vaan jatkuu

http://www.nettiauto.com/bmw/m5/8131694

Leave a comment:

• Jonem
    replied
    Vaikutti olevankin hienossa kunnossa. En uskaltanut lähteä katsomaan, koska olisin varmasti marssinut pankkiin hakemaan lisälainaa.
    Näitä tulee aina silloin myyntiin kun rahat on muissa romuissa kiinni. Hienoa kuitenkin että meni hyvään kotiin.

Leave a comment:

• Antti O
    replied
    Kyseessä on sama auto. Pitkään sitä harkitsin, lopulta kuitenkin tulin siihen tulokseen että E39 M5 ei automallina ole minulle sopiva.
    Olen aina ollut enempi 3-sarjan harrastaja ja ne tuntuu sopivan kokosilta itselle.

Autohan oli todella hyvä yksilö siitä se ei jäänyt kiinni. Alkanut kiehtomaan enempi joku uudempi auto millä voi ajaa kesät talvet.
    Tuo M5 on sen kuntoinen yksilö ettei sitä kannata suolassa uittaa.

Leave a comment:

• Esko
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    Se auto on kyllä todella hienossa kunnossa, useana kesänä itsekin ollut kyydissä.
    Oliko tämä se auto mitä ämpyilit viimeiset 2 vuotta? Olisit hakenut pois, kun ei noita enää puussa kasva

Leave a comment:

Working...
X