Mikäs tässä lie kun ei ole vielä mennyt kaupan...?? Facelift, maltilliset kilsat jne... Onko se faceliftin tuoma iso ajoneuvovero sitten mikä karkottaa... :think
Vaihdoin äsken kuskin puolelle vanoksen solenoidien tiivisteet. Nyt kun kasasin kaikki takas niin auto käy huonosti. Inpa näytti että camsaft pos 2 tms. korjaus menee yli asteikon. Vikakoodeista löytyy edelleen vanos bank 2 herjoja useampi. Näyttää että bank 2 ei anna mitään infoa eteenpäin..
Mistähän nyt lähtisin jatkamaan
Samalla kun vaihdoin tiivisteet kokeilin solenoidien toimintaa. 3 solenoidia piti pienen äänen ja yksi solenoideista piti selkeästi kovemman äänen..
Kyllä itselläni on tuossa käytössä kestännyt kytkin ilman savu:think
Ostaessa autossa luisti inasen kytkin 2-3 vaihtaessa mutta nyt ei mitään ongelmia:think Olisko 2 vuoden seisominen lasittannu kytkimen ja nyt käytössä parantunu
Karvan alle 150tkm ja nyt se luistaa rajussa kiihdytyksessä 1->2 sama on 2->3. Ehkä 275 kumholainen oli liian pitävä tohon touhuun
Taitaa olla ennemmin tuo käyttötarkoitus kuin kilometrit
Kyllä itselläni on tuossa käytössä kestännyt kytkin ilman savu:think
Ostaessa autossa luisti inasen kytkin 2-3 vaihtaessa mutta nyt ei mitään ongelmia:think Olisko 2 vuoden seisominen lasittannu kytkimen ja nyt käytössä parantunu
Eikö se mene kuin muillakin, eli 2001 alkaen CO-päästön mukaan. Itsellä massan mukaan n. 300/vuosi ja CO-päästöjen mukaan olisi yli 600/vuosi Trafin laskurilla.
Määräytyykö eri ikäisissä M5:ssa ajoneuvovero eri kaavalla? Painon mukaan/CO2 mukaan. Onko noissa iso ero?
Eikö se mene kuin muillakin, eli 2001 alkaen CO-päästön mukaan. Itsellä massan mukaan n. 300/vuosi ja CO-päästöjen mukaan olisi yli 600/vuosi Trafin laskurilla.
Leave a comment: