Jos CASsin ostamiseksi menee, olisiko tämä hyvä aihio, tuolla hinnalla sen voisi ostaa varastoonkin jos natsaa:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Joni_p View PostOnko 1ds polttimot yleensä bi-xenoneissa vai voiko olla myös pelkissä lyhyissä? Auto e60 2005Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostJakin kanssa sitä tosiaan ihmeteltiin toissapvänä, WSE1 tosiaan tehnyt kytkennät, ja ne on Herran kanssa tarkistettuna vielä uudelleenkin, oikein olivat (autodatan kytkentäkaavioista) kuulemma edelleenkin .
Tosiaan, kun weban laittaa lämmittämämään, (auto siis tuutimassa) menee noin viitisen minuuttia kun starttinappiin syttyy valot ja puhallusteho häipyy minimiin tai senkin alle, läpät selkeästi sulkeutuvat. Tämän jälkeen starttinapin valot sammuvat taas jossain vaiheessa ja syttyvät jälleen uudelleen..
Eli 30min aikana auton sisälämpötila nousee asteen pari, kone on kyllä lämmin ja puhallin puhaltaa lämmintä, joten tämänkin perusteella termarit ok. Myös salavalikon mukaan lämmöt +88-90c
Mutta jos auto nukkuu eikä webaa laita puhaltamaan, ei ainakaan reippaan puolen tunnin aikana starttinappiin syty valoja, jänniä wehkeitä nämä
Tosiaan, kukahan mahtaisi vetää sen ässän hiastaan ja heittää sen ratkaisevan vihjeen, miksi noin edelleen tapahtuu:think
Eilen testattiin kaikki kytkennät, ja todettiin että ne ovat aivan oikein, välillä auto lopetti heräämisen kun weba oli eilen päällä (kytkentöjä käytiin oltiin käyty läpi, mutta kaikki oli tässä vaiheessa jo palautettu ennalleen), ja kun se ei ole päällä niin auto ei "unestaan" heräile.
Eilen illalla testattiin vielä useita kertoja, useiden tuntien aikana että kun auto menee nukkumaan, ja weba ei ole päällä niin auto ei herää, ja kun weban laittaa päälle, se herää.
Myöskään virtaa ei näyttäisi hukkuvan mihinkään, auto ei (kopkop) herjaa virran vähyydestä, ennen kuin akku alkaa olemaan kuitti muuten leikkimisen jälkeen.
Puhallusta on testatu manuaalilla, lämmöt täysillä ja kaikki esim tuulilasille, sekä automaatilla, sama tulos kaikkialla. Puhallusteho kiertää etuvastuksen kautta joka on konehuoneeseen asenettuna juuri tätä varten, komponentit ovat ehjiä, releet ja vastukset, ja kaiken pitäisi toimia, mutta kun ei vaan toimi
Yleensä starttinappiin syttyy valo noin 5-7min päästä webaston starttaamisesta, tämä aika on kellotettu moneen kertaan, muutaman kerran on mennyt jopa melkein vartti ennen kuin valo syttyy, kertoisiko tämä jollekin jotain, aika kun pysyy melkein vakiona. Valo siis palaa jonkin aikaa, ja sammuu, kunnes syttyy taas uudelleen.
KIITOSTA taas etukäteenLast edited by *PexU*; 30-11-2014, 16:48.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by Hattis View Post"Drivers airbags faulty" lävähti i-driven ruudulle.
Onkohan tuossa oikeasti jotain vikaa ja mikä sen vian voisi aiheuttaa vai voiko akun alhainen varaus aiheuttaa moisen ?
Autona 12/04 E61 530dA 200tkm ajettuOriginally posted by Kissvesala View PostNo slipring tuli mieleen mutta vikakoodit esille ekana.Originally posted by Hattis View PostKiitos. Slipring alkoi kahisemaan viimeviikon vaihteessa, eli aika todennäköinen vian aiheuttaja.
Ratin napit ainakin toimii, tööttiä en muistanut kokeilla, mutta voi olla siltikin slipring ?
Onko korjattavissa vai pitääkö metsästää korvaavaa osaa ?
Windows asennettu linuxin tilalle, inpa samaten, kaapeli hommattu ja vikakoodit luettu.
94C9 Kurzschluss ZK1 nach plus
94D4 Kurzschluss ZK2 nach plus
Tullut kerran molemmat koodit, rattipylvään modulista, vika ei aktiivinen.
Onko tuo nyt sitten se slipring vai mikä ?
Comment
-
-
Originally posted by Joni_p View PostOnko kellään kokemuksia tuosta ground zeron kaijutin paketistä bemariin? Onko huomattavaa eroa karvalakki hifeihin?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostAux-liitin otti katkesi. Vittu. Vajaan sentin pätkä sisässä. Koetin itse ronklata pinseteillä, muttei tule ulos. Mistä kohtaa tuon koko liittimen saisi irti?Old golfers never die, they only lose their balls.
BMW 740d xDrive (06/2014).
Comment
-
-
Originally posted by Aceishigh View PostOnko kellään katkennut ja vaihtanut itse tuon Aux-liittimen? On sellaisessa paikassa keskellä takana, että menee helposti poikki, jos piuha on paikallaan ja takapenkki täynnä matkustajia.E60 520d -06
Comment
-
-
Originally posted by Takajalka View PostSaisikohan sen Aux-liittimen helposti haarautettua / siirrettyä keskikonsolin lokeroon? Keskellä takana on kyllä tosi huono paikka sille...
Liikkeistä löytyy kulmaplugeja, jolla ongelmaa voi hieman lieventää = silloin ei törrötä ihan niin pitkää tappia.
Vanhemmissahan liitin on hansikaslokeron vasemmassa reunassa. ihan hyvä paikka, varsinkin nyt, kun saa niitä BT streamereita, jonka saa tuonne hanskalokeroon samalla piiloon.
Melkoinen älynväläys on myös USB liitin, joka on siinä keskilokerossa etureunasssa, keskellä. Juuri niin, että, jos siihen on tökännyt USB tikun ja laittaa jonkun tavaran samalla, tikku tietysti irtoaa tai liitin rikkoontuu. Miksei sitä liitintä voinut laittaa, kuten E90:ssä, pystyyn?BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostTosiaan, kukahan mahtaisi vetää sen ässän hiastaan ja heittää sen ratkaisevan vihjeen, miksi noin edelleen tapahtuu:think
Yleensä starttinappiin syttyy valo noin 5-7min päästä webaston starttaamisesta, tämä aika on kellotettu moneen kertaan, muutaman kerran on mennyt jopa melkein vartti ennen kuin valo syttyy, kertoisiko tämä jollekin jotain, aika kun pysyy melkein vakiona. Valo siis palaa jonkin aikaa, ja sammuu, kunnes syttyy taas uudelleen.
KIITOSTA taas etukäteen
Avasin kaukosäätimellä ovet, avasin kuskin oven ja istahdin autoon. Sammutin sisävalot katon katkaisijasta ja jäi istumaan kuskin ovi levällään.
Jossain vaiheessa oli start-napista valo sammunut, alle 5 min. 5-10 minuuttia siitä kun tulin autoon, auto "heräsi", start-nappi, dvd tai cd alkoi pyörimään ja takaikkunoiden käytönesto-nappiin syttyi valo. Ilmaräppänöiden luukku surisi auki/kiinni joko tässä vaiheessa, tai silloin kun start-napin valo sammu ekan kerran.
Tästä taas pari minuuttia, niin start-napin valo sammui. Odotin piruttain n. 8 min. mut mitään ei enää, tapahtunut.
Johtuko tää auton herääminen nyt sitten oven auki olemisesta, minun istumisesta kuskin penkillä, avaimen olemisesta i-drive näytön kolosta vai netti-datan käytöstä ratin välittömässä läheisyydessä?
Foliohattu juttui, mutta kunhan laitoin merkille, kun muistin että täällä kyseltiin auton heräämisestä...Älä oo tommonen
e61 525iA
e36 320iA
e39 540iA
e34 518i
Comment
-
-
Originally posted by Konu View PostÄsken todistin seuraavaa. (jos jotenkin voi olla avuksi)
Avasin kaukosäätimellä ovet, avasin kuskin oven ja istahdin autoon. Sammutin sisävalot katon katkaisijasta ja jäi istumaan kuskin ovi levällään.
Jossain vaiheessa oli start-napista valo sammunut, alle 5 min. 5-10 minuuttia siitä kun tulin autoon, auto "heräsi", start-nappi, dvd tai cd alkoi pyörimään ja takaikkunoiden käytönesto-nappiin syttyi valo. Ilmaräppänöiden luukku surisi auki/kiinni joko tässä vaiheessa, tai silloin kun start-napin valo sammu ekan kerran.
Tästä taas pari minuuttia, niin start-napin valo sammui. Odotin piruttain n. 8 min. mut mitään ei enää, tapahtunut.
Johtuko tää auton herääminen nyt sitten oven auki olemisesta, minun istumisesta kuskin penkillä, avaimen olemisesta i-drive näytön kolosta vai netti-datan käytöstä ratin välittömässä läheisyydessä?
Foliohattu juttui, mutta kunhan laitoin merkille, kun muistin että täällä kyseltiin auton heräämisestä...
Johtuisikohan tämä nyt siitä kun kuskin ovi oli auki/avain virtalukossa...?
Noista cdboxien/navin cd:den surinasta on ollu paljonkin juttua kun virrankulutuksesta on puhuttu, osa on jopa muistaakseni repinyt mm cd-boxin irti ennen kuin (ylimääräinen) virranmeno on loppunut..AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostOriginally posted by Laku View PostKiitos! Yritetään tuolla ohjella viikonlopun aikana ! Ilmeisesti Terminal R tarkoittaa virrat päälle ja pois?
Mikä nyt avuksi?Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment