Tilasin sisävaloiksi ledit LCI E61. Lähteekö siinä katossa olevat muovikuvut ihan vääntämällä irti vai onko jotain kikkaa miten saa nätisti pois ja lamput vaihdeltua?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by rizzo View PostTilasin sisävaloiksi ledit LCI E61. Lähteekö siinä katossa olevat muovikuvut ihan vääntämällä irti vai onko jotain kikkaa miten saa nätisti pois ja lamput vaihdeltua?Seat Cupra 290
Ex. F20 118i MHD Stage 2
E60 2006 525i
Comment
-
-
Nyt ois ystävät hyvät neuvot kalliit. Löytyy perc alta tollanen e61 -05 525d höystettynä isommalla jäähyllä ja 2260 ahtimella. Ajtechin softa 280hp/600nm.
Auto toiminut tähän päivään asti kuin junan vessa mutta tänäään kuin salaman isku turbo rupesi sakkaamaan ( ennen vain suhissut ja huokaillut ) ja vedot on vähän missä kierroksilla tahtoo. Normaalisti auto lähti kiskomaan siinä vähän yli 2000rpm , nyt joskus yrittää sillä kierroksilla lähteä mutta "jurraa" ja "nykii" ja sitten 3000rpm niin lähtee kyllä hienosti vetämään ja vetää loppuun asti. Ja tuo sakkaus ei ole mitään aivan pientä vaan turbo pitää todella sakkaavaa ääntä.Last edited by BimmerFanatikko; 11-12-2015, 00:18.-
Comment
-
-
E61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:
1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???
Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)
Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?
Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostE61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:
1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???
Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)
Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?
Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.
Comment
-
-
Originally posted by kimi84 View PostItellä korkeussäädettävät tolpat nii sahattiin iskarin yläpäästä kohdistustappi pois niin tulee muutamia millejä säätövaraa camberille niin saatiin vihreällä kaikki vianorilla...ja arvot otettiin sportti alustalle niiden vehkeissä...
Comment
-
-
Originally posted by Ile R View PostPaljonko sulla on kaaresta napaan? itellä edessä 320mm takana 330mm, tuolla korkeudella säädettiin kulmat ja saman korkuisena katastettu ja otteeseen merkitty. Mulla tosin sedan jos jotain merkitystä. 3h ne kyllä sääti että sai ns toleranssiin
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostE61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:
1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???
Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)
Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?
Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.
Comment
-
Comment