Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rizzo
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2007
    • 5418
    • Oulu

    Tilasin sisävaloiksi ledit LCI E61. Lähteekö siinä katossa olevat muovikuvut ihan vääntämällä irti vai onko jotain kikkaa miten saa nätisti pois ja lamput vaihdeltua?

    Comment

    • heifetz
      Bimmer Fanatic
      • May 2015
      • 429
      • Finland

      Originally posted by GuGi_ View Post
      Ei oo ihan täysin onnistunu asennus kyllä. Siellä ei pitäis olla ilmaa tollalailla.
      Sensorigeeli oli kuulemma irronnut. Pistetään uudet geelit.
      Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
      Ex. E81 118d LCI Bluewater

      Comment

      • Petsku333
        BTCF Member
        • Jun 2014
        • 349
        • Kerava

        Originally posted by rizzo View Post
        Tilasin sisävaloiksi ledit LCI E61. Lähteekö siinä katossa olevat muovikuvut ihan vääntämällä irti vai onko jotain kikkaa miten saa nätisti pois ja lamput vaihdeltua?
        Tässä on kiva tutoriaali. https://www.youtube.com/watch?v=nk84N_gfQZ8
        Seat Cupra 290

        Ex. F20 118i MHD Stage 2
        E60 2006 525i

        Comment

        • jjanii
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2012
          • 629
          • joensuu

          Miks sigun autossa ei pääse salavalikkoon katsomaan lämpöjä yms?

          Comment

          • protoni
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2008
            • 1361
            • Tampere

            Mitäs se tarkalleen ottaen tekee tai ei tee?

            Comment

            • jjanii
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2012
              • 629
              • joensuu

              Kun laittaa viimeset numerot että pitäis näyttää lämmöt niin hyppää kokonaan pois salavalikosta

              Comment

              • BMW525Xda
                BTCF Member
                • Feb 2014
                • 8681
                • Xxxxxx

                Originally posted by jjanii View Post
                Kun laittaa viimeset numerot että pitäis näyttää lämmöt niin hyppää kokonaan pois salavalikosta
                Väärät numerot.
                Oliko niin että viisi viimeistä lasketaan yhteen ja summa syötetään sinne code kohtaan.

                Comment

                • jjanii
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2012
                  • 629
                  • joensuu

                  Originally posted by BMW525Xda View Post
                  Väärät numerot.
                  Oliko niin että viisi viimeistä lasketaan yhteen ja summa syötetään sinne code kohtaan.
                  Kyllä juuri näin teen mutta ei.. On onnistunut edellisessä ja muiden e6x autoissa mutta nykyisessä ei

                  Comment

                  • BimmerFanatikko
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2012
                    • 59
                    • Mynämäki

                    Nyt ois ystävät hyvät neuvot kalliit. Löytyy perc alta tollanen e61 -05 525d höystettynä isommalla jäähyllä ja 2260 ahtimella. Ajtechin softa 280hp/600nm.
                    Auto toiminut tähän päivään asti kuin junan vessa mutta tänäään kuin salaman isku turbo rupesi sakkaamaan ( ennen vain suhissut ja huokaillut ) ja vedot on vähän missä kierroksilla tahtoo. Normaalisti auto lähti kiskomaan siinä vähän yli 2000rpm , nyt joskus yrittää sillä kierroksilla lähteä mutta "jurraa" ja "nykii" ja sitten 3000rpm niin lähtee kyllä hienosti vetämään ja vetää loppuun asti. Ja tuo sakkaus ei ole mitään aivan pientä vaan turbo pitää todella sakkaavaa ääntä.
                    Last edited by BimmerFanatikko; 11-12-2015, 00:18.
                    -

                    Comment

                    • revote
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2013
                      • 1886
                      • Hollola

                      E61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:

                      1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
                      2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
                      3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
                      4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???

                      Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
                      Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)

                      Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?

                      Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.
                      | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                      Comment

                      • kimi84
                        Newbiemmer
                        • Sep 2015
                        • 21
                        • Porvoo

                        Originally posted by revote View Post
                        E61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:

                        1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
                        2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
                        3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
                        4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???

                        Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
                        Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)

                        Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?

                        Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.
                        Itellä korkeussäädettävät tolpat nii sahattiin iskarin yläpäästä kohdistustappi pois niin tulee muutamia millejä säätövaraa camberille niin saatiin vihreällä kaikki vianorilla...ja arvot otettiin sportti alustalle niiden vehkeissä...

                        Comment

                        • revote
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2013
                          • 1886
                          • Hollola

                          Originally posted by kimi84 View Post
                          Itellä korkeussäädettävät tolpat nii sahattiin iskarin yläpäästä kohdistustappi pois niin tulee muutamia millejä säätövaraa camberille niin saatiin vihreällä kaikki vianorilla...ja arvot otettiin sportti alustalle niiden vehkeissä...
                          Ai saakeli! Että siis joutuu tekemään tällaista viilausta... Mites tuo caster-kulma, miksihän se on päin prinkkalaa?
                          | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                          Comment

                          • Ile R
                            Bimmer Rookie
                            • Dec 2005
                            • 32
                            • Kajaani

                            Paljonko sulla on kaaresta napaan? itellä edessä 320mm takana 330mm, tuolla korkeudella säädettiin kulmat ja saman korkuisena katastettu ja otteeseen merkitty. Mulla tosin sedan jos jotain merkitystä. 3h ne kyllä sääti että sai ns toleranssiin

                            Comment

                            • revote
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2013
                              • 1886
                              • Hollola

                              Originally posted by Ile R View Post
                              Paljonko sulla on kaaresta napaan? itellä edessä 320mm takana 330mm, tuolla korkeudella säädettiin kulmat ja saman korkuisena katastettu ja otteeseen merkitty. Mulla tosin sedan jos jotain merkitystä. 3h ne kyllä sääti että sai ns toleranssiin
                              Mittaan illan päälle, mutta arvioisin olevan aika liki samaa luokkaa. Eiköhän nämä ole keulasta samanlaisia autoja? Ajattelin että josko vaikka nostaisin keulaa vaikka sentillä ylöspäin, olisi vähän paremman näköinenkin kun perä on nyt suhteessa vähän liian korkealla. Samalla kulmatkin ehkä paranisisivat.
                              | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                              Comment

                              • revote
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2013
                                • 1886
                                • Hollola

                                Originally posted by revote View Post
                                E61 Pre LCI, eteen vaihdettu BC Racingin coilit:

                                1) Suikkalakki vaati että pitää olla todistus pyöränkulmien säädöistä ja että ne on kohdallaan
                                2) Käytin autoa säädössä ja sain tulosteen
                                3) Suikkalakki huomasi että arvot ovat päin prinkkalaa edelleen
                                4) Rengasliike (Euromaster) sanoi että noita ei voi tässä autossa edes säätää!!!!???

                                Eli edessä oikealla caster-kulma on pielessä. Arvo nyt 5´38 (pitää olla välissä 7´36 ja 8´36)
                                Pyörän kallistuskulmat edessä, vasen ja oikea. Arvot nyt -1´11 ja -1´52 (pitää olla välissä -0´55 -0´05)

                                Kysymys kuuluu: Tietääkö Euromaster mistä puhuu, noita kulmia ei voi säätää? Ja onko autoni kolaroitu jos siinä on sellaiset pyöränkulmat että ne eivät ole arvojen sisässä, jos niitä kerran voi säätää?

                                Saatana että tuli tästäkin ruljanssi. Auto ei edes ole matala, joten tuskin ainakaan täysin tämä johtuu madalluksesta.
                                Voiko kuluneet puslat/tukivarret vaikuttaa tuohon että caster on pielessä?
                                | Instagram @revotee | Youtube @revotee | Showroom @revote |

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎