Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Benighted
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2015
    • 281
    • Klaukkala

    Originally posted by heifetz View Post
    Käykö nuo halogeeneilla varustettuun E6x malliin (LCI, eli enkelin silmät löytyvät)? Entä ovatko tarpeeksi kirkkaat että voi käyttää päiväajovaloina?
    Jaa no nyt pistit pahan. Mulla on xenonit enkeleillä, liekö noissa eroa? Osaisko joku viisaampi vastata :think
    F11 530xdA M-Sport 2014
    Ex. E39 530iA Touring 2001
    Ex. E61 530dA Edition Sport 2009

    Comment

    • heifetz
      Bimmer Fanatic
      • May 2015
      • 429
      • Finland

      Kuulemma jotain eroa on valon rakenteissa, mutta en ymmärrä miksi sitä ei lampunteholla voida kompensoida?
      Ex. E61 525dA LCI Spacegrau Edition Fleet Plus
      Ex. E81 118d LCI Bluewater

      Comment

      • ptikkala
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 1567

        Menikö se kahva ihan rikki vai miten se irtosi? Koita työntää takaisin paikoilleen se kahva ja kiristää sillä ruuvilla mihin pääsee käsiksi sieltä oven päädystä. Muistaakseni 20 torx ja mallia pitkä tarvii olla.

        Comment

        • Jimbpjackson
          Bimmer Rookie
          • Aug 2007
          • 51
          • Helsinki

          Kahvan tappi murtui (osa 51216961443). Korjaamossa vain olivat sitä mieltä että pitää koko uusia koko paska (51216961443 + 51210154344)

          Comment

          • ptikkala
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2007
            • 1567

            jos pelkkä kahva on rikki niin ei tarvi muuta kuin kahvan. Siinä itse kahvassa ei ole mitään Comfort Access hiluja tms, vain muovia mitä lie sitten onkaan.

            Comment

            • Hyttynen123
              Newbiemmer
              • Sep 2015
              • 24
              • Kuopio

              missä värikoodi

              Mistä löytyy 530 e60 -04 värikoodi onko joku tietty paikka mistä löytyy ei tarviaisi turhaan temuta tuolla räntäsateessa etsien.

              Comment

              • buksin-1
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 4592
                • Keski-Pohjanmaa

                Originally posted by Hyttynen123 View Post
                Mistä löytyy 530 e60 -04 värikoodi onko joku tietty paikka mistä löytyy ei tarviaisi turhaan temuta tuolla räntäsateessa etsien.

                www.bmwvin.com ja syötä autosi valmistenron viimeiset 7, niin saat varustelistan sekä värikoodin.
                Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
                Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
                SISUSTAT modaukset

                Comment

                • Jimbpjackson
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2007
                  • 51
                  • Helsinki

                  aika tiukassa oli vanhan tapin jämät carrierissa (51227191588), ei lähtenyt kuin poraamalla. Mitenkähän uusi kahva mahtaa pysyä? Pitää varmaan jotain liimaa laittaa. Mikähän olisi hyvä?



                  Originally posted by ptikkala View Post
                  jos pelkkä kahva on rikki niin ei tarvi muuta kuin kahvan. Siinä itse kahvassa ei ole mitään Comfort Access hiluja tms, vain muovia mitä lie sitten onkaan.

                  Comment

                  • kimi84
                    Newbiemmer
                    • Sep 2015
                    • 21
                    • Porvoo

                    Valomoduli?

                    Mikähän moduli on menny rikki?E61 vm04 lopetti toimimasta kerralla adaptiivisten valojen korkeus ja sivusuunnassa liikkuminen ja vihreä valo vilkkuu...
                    Inpalla katsottu niin herjaa lm e519 ja kbm a42a

                    Comment

                    • Madfexx
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2005
                      • 3646
                      • Lempäälä

                      Originally posted by Benighted View Post
                      http://www.hids-direct.co.uk/mtec-12...07-9011-9012/#

                      nuo h8:t itellä, ei valita mitään ja mukavan valkoiset. Jostain täältä foorumeilta löysin suositukset ja sen perusteella tilasin. Voin suositella.

                      Oho niin ei nämä ledit ole, mutta haittaako se nyt jotain?
                      Hetkonen, olenkos nyt missannut/sekoittanut jotakin. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että angel eyesien polttimo olisi tällainen:

                      Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.
                      Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
                      Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

                      Comment

                      • Benighted
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2015
                        • 281
                        • Klaukkala

                        Originally posted by Madfexx View Post
                        Hetkonen, olenkos nyt missannut/sekoittanut jotakin. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että angel eyesien polttimo olisi tällainen:

                        Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.
                        No en tiedä eroista, kuten sanoin, mutta tän ketjun pari viimeistä sivua mut ohjasti tuonne laittamani linkin sivuille:

                        http://www.btcf.fi/forum/showthread....247745&page=12

                        Ja mulla tosiaan E61 2008/2009 ja (adaptiiviset) Xenonit, nuo linkit polttimot laitoin itse keväällä ja mukavasti pelaa. Termit on mulle ihan hepreaa, pääasia että toimii
                        F11 530xdA M-Sport 2014
                        Ex. E39 530iA Touring 2001
                        Ex. E61 530dA Edition Sport 2009

                        Comment

                        • Woke
                          Bimmer Rookie
                          • Sep 2004
                          • 170
                          • Kemi

                          Originally posted by Madfexx View Post
                          Hetkonen, olenkos nyt missannut/sekoittanut jotakin. Olen ollut siinä ymmärryksessä, että angel eyesien polttimo olisi tällainen:

                          Tuo linkittämäsi on ihan tavallinen H8? Niin, ja tässä tapauksessa on tosiaan kyseessä LCI-auto halogeeneilla.
                          Jos on halogeenit niin enkelinsilmien polttimo on ylläolevan kuvan mukainen. Xenoneilla olevissa on H8 polttimo. Näin siis LCI malleissa.
                          BMW E60 520da -2008

                          Comment

                          • AnttiMH
                            Bimmer Rookie
                            • Oct 2013
                            • 146
                            • Esbo

                            Originally posted by Benighted View Post
                            No en tiedä eroista, kuten sanoin, mutta tän ketjun pari viimeistä sivua mut ohjasti tuonne laittamani linkin sivuille:



                            Ja mulla tosiaan E61 2008/2009 ja (adaptiiviset) Xenonit, nuo linkit polttimot laitoin itse keväällä ja mukavasti pelaa. Termit on mulle ihan hepreaa, pääasia että toimii
                            Minulla pre LCI ja adaptiiviset xenonit, niin niiden rinnalla nuo parkkipolttimot on juurikin tuon kuvankaltaiset mötikät, ja ei niin kovin edulliset.

                            Taisi olla juttua että noihin vanhoihin mötiköihin saa kyllä sen pelkän polttimonkin vaihdettua, kun lampun kantaan tekee pienet reiät joilla saa polttimon kannan täpätkin mahtumaan ulos. Itse meni kalliimman mukaan ja ostin uudet polttimot kantoineen kuorineen jne.

                            LCIssä on sitten varmaan tehty asia edullisemmin, ja saa pelkän polttimon vaihdettua ilman temppuja, olettaisin.

                            Comment

                            • Benighted
                              Bimmer Fanatic
                              • Jan 2015
                              • 281
                              • Klaukkala

                              Originally posted by Woke View Post
                              Jos on halogeenit niin enkelinsilmien polttimo on ylläolevan kuvan mukainen. Xenoneilla olevissa on H8 polttimo. Näin siis LCI malleissa.
                              Tämä selittää siis sekoilut, kiitos
                              F11 530xdA M-Sport 2014
                              Ex. E39 530iA Touring 2001
                              Ex. E61 530dA Edition Sport 2009

                              Comment

                              • Madfexx
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 3646
                                • Lempäälä

                                Originally posted by Woke View Post
                                Jos on halogeenit niin enkelinsilmien polttimo on ylläolevan kuvan mukainen. Xenoneilla olevissa on H8 polttimo. Näin siis LCI malleissa.
                                Kiitos selvennyksestä, tämä selittää asian. Oikeanlaisia polttimoita olen siis katsellut - noista LED:ien laadusta ei vaan oikein ota etänä selkoa :think Ehkä pitää vaan tilata orkkispolttimo.
                                Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
                                Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎