Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JAK85
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2015
    • 210
    • Pello

    #31
    Originally posted by ///THe View Post
    Juurikin näin. Termostaatti on ja koko paska vaihdettava pakettina.
    Ylläri-pylläri että on integroitu osa, se on sitä nykyaikaa
    Pitääpä koettaa saada tutkittua päästääkö siellä nyt kumpi termari läpi.
    E61 535D 360/750

    Comment

    • MajorDrake
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 7527
      • Jyväshyvä

      #32
      Originally posted by ///THe View Post
      Juurikin näin. Termostaatti on ja koko paska vaihdettava pakettina.
      Harmi kun sitä muoviosaa, missä termarit on, ei saa erikseen...
      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

      Comment

      • Perlenbacher
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2010
        • 1103
        • Suomi

        #33
        Voisko siihen vaihtimelle menevään letkuun laittaa jonkun 88c termarin..

        Comment

        • ///THe
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2009
          • 840
          • Espoo

          #34
          Originally posted by MajorDrake View Post
          Harmi kun sitä muoviosaa, missä termarit on, ei saa erikseen...
          Sanoppa muuta. Mullakin on tuossa yksi rikkinäinen varastossa ja meinasin tutkailla josko sille ois jotain tehtävissä. Sinäkö se olit joskus kokeillu viilailla termarinakselia vai muistanko väärin?
          X5 F15 ///Msport
          CRX 2gen +25psi

          Comment

          • JAK85
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2015
            • 210
            • Pello

            #35
            Kyllähän ne autot nykyään pyritään tekemään sillä tapaa, että saadaan varaosilla hyvät jälkituotot
            E61 535D 360/750

            Comment

            • JAK85
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2015
              • 210
              • Pello

              #36
              Tutkin tuossa sen verran, että vaikuttaa olevan päätermostaatti jumissa. Ylävesiletku oli lämmin kokoajan ja kun pihditin laihduttaminen kierron (ei vaikutusta lämpöihin)
              Sitten kun pihditti ylävesiletkun nousi parkissa lämmöt 80c mutta ei yli.
              Tohtiikohan kokeilla ajamalla pihtien kanssa kun pysäyttää ja ottaa pihdit pois kun lämmöt on yli 90? Jos vahingossa irtoaa termari samalla
              Oli nätti laittaa muuten siihen syylärin pään lähdölle pihdit tuohon lauhduttimen kiertoon. äkkiseltään näytti kyllä että ei sinne sovi kädet.
              E61 535D 360/750

              Comment

              • jjanii
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2012
                • 629
                • joensuu

                #37
                Käykö m5 replica etu sekä takapuskuri bolt on e61 nonmsporttiin 2004vm?

                Comment

                • Wangel436
                  Bimmer Enthusiast
                  • Nov 2002
                  • 1029
                  • Ylöjärvi

                  #38
                  Originally posted by jjanii View Post
                  Käykö m5 replica etu sekä takapuskuri bolt on e61 nonmsporttiin 2004vm?

                  Eikös ne käy?,edellyttäen että etupuskuri on tarkoitettu normilokasuojille,kun orkkis m5 etulokasuojat on leveämmät. Ja noita replica sarjoja on myynnissä normilokasuojille ja m5 lokasuojille. Takapuskurit pitäis mennä bolt-on tyylillä,kunhan vaan on samaa korimallia e60 tai e61 peräisin.
                  Autossahan pitää olla kaksi toimivaa kattoluukkua....

                  E61 530D ///M-sport




                  Comment

                  • Perlenbacher
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2010
                    • 1103
                    • Suomi

                    #39
                    Originally posted by JAK85 View Post
                    Tutkin tuossa sen verran, että vaikuttaa olevan päätermostaatti jumissa. Ylävesiletku oli lämmin kokoajan ja kun pihditin laihduttaminen kierron (ei vaikutusta lämpöihin)
                    Sitten kun pihditti ylävesiletkun nousi parkissa lämmöt 80c mutta ei yli.
                    Tohtiikohan kokeilla ajamalla pihtien kanssa kun pysäyttää ja ottaa pihdit pois kun lämmöt on yli 90? Jos vahingossa irtoaa termari samalla
                    Oli nätti laittaa muuten siihen syylärin pään lähdölle pihdit tuohon lauhduttimen kiertoon. äkkiseltään näytti kyllä että ei sinne sovi kädet.
                    Ylävesiletkun kuuluu olla lämmin kokoajan, termari on alavesiletkussa. Koititko pihdittää myös egr-letkut?

                    Comment

                    • jjanii
                      Bimmer Fanatic
                      • Apr 2012
                      • 629
                      • joensuu

                      #40
                      Originally posted by Wangel436 View Post
                      Eikös ne käy?,edellyttäen että etupuskuri on tarkoitettu normilokasuojille,kun orkkis m5 etulokasuojat on leveämmät. Ja noita replica sarjoja on myynnissä normilokasuojille ja m5 lokasuojille. Takapuskurit pitäis mennä bolt-on tyylillä,kunhan vaan on samaa korimallia e60 tai e61 peräisin.
                      Jees mitenhän noiden parkkitutkien sopivuus, käykö nää vanhat?

                      Comment

                      • JP-76
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2009
                        • 1060
                        • Kanta-Häme

                        #41
                        Originally posted by jjanii View Post
                        Jees mitenhän noiden parkkitutkien sopivuus, käykö nää vanhat?
                        Totta kai käy.
                        Kalusto:
                        BMW 550i xDrive -14
                        BMW S1000R -17
                        Toyota Proace -15

                        Comment

                        • JAK85
                          Bimmer Fanatic
                          • Dec 2015
                          • 210
                          • Pello

                          #42
                          Originally posted by Perlenbacher View Post
                          Ylävesiletkun kuuluu olla lämmin kokoajan, termari on alavesiletkussa. Koititko pihdittää myös egr-letkut?
                          Joo kokeilin pihdittää ja se on kyllä pari kk sitten vaihdettukkin. Ylävesiletku oli reilusti lämmin ja puristin siitä kun on sian otsassa letku verrattuna alaletkuun
                          E61 535D 360/750

                          Comment

                          • HC-Tuning
                            Bimmer Fanatic
                            • Nov 2004
                            • 267
                            • Itärajalla

                            #43
                            Originally posted by HC-Tuning View Post
                            Mistähän mahdollisesti tulee korkea ääninen vingunta tyhjäkäynnillä? En usko että hihnoista tai kiristimistä johtuvaa. Ääni kuuluu kuskin etuvalon luota. Auto lci 525xd xenoneilla.
                            Olisko tähän vinguntaan kellään neuvoja. Ääni kuuluu etuvalo,laturi tai korkeapainepumppu akselilta.

                            Ääni ei voimistu kierroksilla ja selvästi kuultava ja ärsyttävä.

                            Ääni ei joka kerta kuulu ja jos ääntää ja käyttää sammuksissa niin loppuu mutta saattaa hetken kuluttua taas vinkua.

                            Veikkauksia?

                            Comment

                            • markok
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2002
                              • 3018
                              • Kuopio

                              #44
                              Originally posted by HC-Tuning View Post
                              Olisko tähän vinguntaan kellään neuvoja. Ääni kuuluu etuvalo,laturi tai korkeapainepumppu akselilta.

                              Ääni ei voimistu kierroksilla ja selvästi kuultava ja ärsyttävä.

                              Ääni ei joka kerta kuulu ja jos ääntää ja käyttää sammuksissa niin loppuu mutta saattaa hetken kuluttua taas vinkua.

                              Veikkauksia?
                              Kuuluuko ääni jos valot on pois päältä? Xenon ballastit vinkuu, mutta ei pitäisi olla niin kova ääni ettei peittyisi käyntiäänen alle. En tiedä voisiko vinkua voimakkaammin juuri ennen rikkoutumista. Tuo on ainakin helppo kokeilla.
                              BMW 530iA Touring -05

                              Comment

                              • Arnolds
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 3310
                                • Kajjjaani

                                #45
                                E60 Moonstone metallic

                                Kysyn täällä kun parempaa tropiikkia en löytänyt.
                                Tuli tuollainen otsikon värinen 535 hommattua ja etsinyt vastaavaa väriä kellään?
                                F26 xDrive20d TwinPower

                                EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

                                Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎