Originally posted by Julmatommi
View Post
En oo nyt seurannu mutta sillon ku ite etein e61:stä, 530d puolsi huomattavasti parempi valikoima ja sitä kautta varustelu, hinnat about sama, vahvempi laatikko, pienempi kulutus (ainaki pre-lci ohjekirjan mukaan), enemmän tehoa ja potenttiaalisempi lastutuksen suhteen jos kiinnostaa.
En tiiä onko läppiä manuaali x25d, varmimmin näkee ottamalla imusarjan käteen, nätti homma vaikkei olis ennen tehny, tämän takia ei kannata jättää kauppoja tekemättä. Samalla tulee vaihdettua tiivisteet kun tuppaavat vuotaan. Ite tarkistaisin vaikka myyjä sanois että läpät on poistettu/niitä ei oo.
Kyllä on comfort penkit tuossa yksilössä , ilmastoidut comfortit on sitte vielä erinäköset.
Tuntuu että kilometreillä ei suurta merkitystä, enempi minkälaisella käytöllä. Esim joihinki vaihdettu turbo 100tkm kohdalla, toisilla rullattu yli 400tkm alkuperäsellä. Kontin käyttömäärästä riippuen voi olla että johtosarja on jo korjattu, jos ei niin tähän kannattaa varautua. Tasonsäädön kompura tuntuu kans porsivan ennemmin tai myöhemmin.
Yksilöitä jokainen, jollaki voi oikeinki ahistaa ja olla monenlaisia mysteerivikoja vähän ajetussa, toisella ei mitään muuta ku päästelee meneen vaikka on jo kovastikki paluumatkalla kuusta.
Comment