Originally posted by Jokke79
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Zeta View PostOisko tuo 530d tuotu Italiasta Baltiaan ja sieltä työnnetty Suomeen?
Älyttömintähän tuollaisessa on se, että verot pitää maksaa pienten kilsojen mukaan, mutta oikeat voi olla ihan mitä vaan. Tavallaan maksaa turhan veroja:thinkBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by Jokke79 View PostTerve! E60 olisin ostamassa ja päähän tässä sekoaa kun näitä selailee 530d ja 535d olen katsellut, vaikka kilometrejä ei tule kuin 5000-10000 vuodessa.
Tuosta olen vähän käynyt kauppaa. Mitäs btcf:n raati mieltä?
Tuossa olisi sitten vähän ajettu 530d lci. Veroja tohon taitaa tulla joku 3600€. Lohkolämppäri tarvitsisi laittaa ja lämmitettävät penkit. Lisäksi Logic 7 pitäisi asentaa, koska se on kyllä mulle must.
Vai pitäiskö näillä kilometreillä hommata vain bensa V8?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen
Linkin 535d ei ole dpf:ä toiminnassa joten tuskin vakiokaan :thinkF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Noilla kilometreillä bensaa vaan kehiin.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by jaki View PostJuuri niin. No, mitenkään yksilöimättä, olen useammasta Italian ihmeestä tarkistanut huoltohistoriaa, ja ei tainnyt yksikäänn saada puhtaita papereita.
Älyttömintähän tuollaisessa on se, että verot pitää maksaa pienten kilsojen mukaan, mutta oikeat voi olla ihan mitä vaan. Tavallaan maksaa turhan veroja:think
Mutta Virolaiselta tms. vaikuttaa myyjä kirjoitusvirheiden perusteella. Mikäs tuosta 535d:stä olisi käypä hinta?
Tuota olen kanssa miettinyt. Häiritsee hieman noin kilometrit, mutta toisaalta autoon laitettu uutta osaa paljon ja varusteet hyvät.
Tuossa vielä muutama 535d, mitä olen kyttäillyt:
tämä auto on foorumiltakin tuttu. Popit karvalakit.
Tuossakin ihan nätti. Active steering puuttuu ja hifit on perus hifit, ei Logic7.
Tässä ehkä olisi se mieluisin vaihtoehto, mutta hintakin pompsahtaa aika korkealle. Olisi lci ja logic7
Onko mitään keinoa varmistaa tuon taxfreen kilometrejä? Tosin kyllähän sen nyt penkeistä ja ratista huomaa, että onko 100k vai 300k mittarissa?
Ja mites nuo varusteet, onko esim active steering ja dynamic drive tärkeitä, vai vain potenttiaalisia lisäkuluja?
Edit: Laskeskelin, että tuo 545i ja 535d tulisi about saman hintaisiksi 5000km ajolla ja 10000km ajolla diesel tulisikin jo paljon halvemmaksi. Diesel 20-30c halvempaa ja kulutus 7 vs 12. Mulla aika raskas kaasujalka ja paljon nurkka-ajoa. Kyllähän sitä veroa vituttaa maksaa, mutta kyllä myös jatkuva tankkaaminen on vittumaista.Last edited by Jokke79; 15-02-2016, 11:06.
Comment
-
-
Originally posted by Jokke79 View Post
Ja mites nuo varusteet. Onko esim active steering ja dynamic drive tärkeitä vai vain potenttiaalisia lisäkuluja?
.
JarppaBMW i4M50 individual -23
exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12
e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Comment
-
-
Originally posted by Jokke79 View Post...Onko esim active steering ja dynamic drive tärkeitä vai vain potenttiaalisia lisäkuluja?
Itellä oli M54 koneellisessa E60:ssä em. varusteet ja kilahti tehostin (tai siis korvakot petti) ja listahinta uudelle ohjaustehotimelle reipas 1700€ + asennus.
Mutta aivan älyttömän hyvät varusteet, näitä on ikävä...E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by Jokke79 View Post
Tuota olen kanssa miettinyt. Häiritsee hieman noin kilometrit, mutta toisaalta autoon laitettu uutta osaa paljon ja varusteet hyvät.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Oisko tässä mitään järkeä? http://www.nettiauto.com/bmw/525/7823662
vanteet joutaa heti vaihtoon mutta lähinnä nuo varusteet tuossa kiinnostais, ois itselle kaikki muu tarpeellinen paitsi vetokoukku. Mites tuo laatikon kestävyys? kulkeeko tuo tuolla koneella mihinkään? onko tuo nyt sillä mopolla m54 motilla? Laatikkoöljyä ei kuulemma ole vaihdettu ja muitakaan tyyppivikoja ei ilmeisesti ole tsekattu.
Comment
-
-
Originally posted by arzka- View PostOisko tässä mitään järkeä? http://www.nettiauto.com/bmw/525/7823662
vanteet joutaa heti vaihtoon mutta lähinnä nuo varusteet tuossa kiinnostais, ois itselle kaikki muu tarpeellinen paitsi vetokoukku. Mites tuo laatikon kestävyys? kulkeeko tuo tuolla koneella mihinkään? onko tuo nyt sillä mopolla m54 motilla? Laatikkoöljyä ei kuulemma ole vaihdettu ja muitakaan tyyppivikoja ei ilmeisesti ole tsekattu.
SkippaisinF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Huomenna oon lähdössä autokaupoille ja nämä kolme olisi tarkoitus käydä katsomassa:
Tämä se ykkösvaihtoehto. Plussaa väri ja ei lastutettu. Varusteista kaipöaan lähinnä mukitelinettä. Sisustan väri ehkä hieman arka? Onko nuo Oxigen vanteet jotku halppispaskat? Kannattaako ostaa ilman niitä? Mikä olisi käypä hinta autolle? Cd-vaihtaja ei toimi ja kääntyvä valo ei toimi kuskin puolella. Lisäksi näemmä jo 23000 ajettu samoilla öljyillä ja kuskin penkissä ruma kuluma. 13500€ ilman kesävanteita ja 14500€ kesävanteilla?
Tässä kakkosavaihtoehto. Paljon tehty remppaa ja suht hyvät varusteet. Huolettaa vain lämppärin puuttuminen ja 360tkm mittarilukema. Käpä hinta 10500€?
Tuossa olisi vähemmän ajettu ja hyvillä varusteilla. Ei lastutettu. Ehkä tämä voi olla musta hevonen. 11000€?
Heittäkääs nyt vielä ne kriittisimmät jutut mitkä tarkistaa?
Ja onko tuo 535D niin paljon parempi kuin 530D? Kyllä tuo 535d kovasti himottaisi ja lastuttaa sen sinnr 350hp
Comment
-
Comment