Juu, eiköhän Baltian maat ole alunperin olleet Neuvostoliiton peruja region 5 ja EU:n myötä siirtyneet region 2.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
Originally posted by onavez View PostToinen asia mikä jäi askarruttamaan oli paperisen huoltokirjan ja ton Auto Recordsin eroavaisuus.
Sinällään ei ole yllättävää, että paperiseen huoltokirjaan ei kirjata muita käyntejä kuin määräaikaishuoltoihin liittyvät (öljynvaihdot jne.) ja muut yksittäiset huoltokäynnit saattavat kirjautua sähköiseen järjestelmään mikäli huollossa on pääsy BMW:n sähköisiin huoltojärjestelmiin.
Nythän muutama huoltokäynti kuitenkin sijoittuu paperisen huoltovihkon ja Auto-recordsin kirjanpidon kanssa samoihin aikoihin/ajomääriin.
Oliko paperisen huoltokirjan merkinnät kaikki BMW:n merkkihuollon tekemiä, vai joidenkin muiden?Last edited by JaniLap; 07-04-2019, 23:00.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by ekaBMW View PostEdit2. Näköjään rajat ovat muuttuneet
DVDs sold in the Baltic states use both region 2 and 5 codes, having previously been in region 5 (due to historic links with the USSR) but EU single market law concerning the free movement of goods causing a switch to region 2.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostSelasit varmaan koko huoltokirjan läpi? Millaiset oli merkinnät auton luovutustarkastuksesta?
Sinällään ei ole yllättävää, että paperiseen huoltokirjaan ei kirjata muita käyntejä kuin määräaikaishuoltoihin liittyvät (öljynvaihdot jne.) ja muut yksittäiset huoltokäynnit saattavat kirjautua sähköiseen järjestelmään mikäli huollossa on pääsy BMW:n sähköisiin huoltojärjestelmiin.
Nythän muutama huoltokäynti kuitenkin sijoittuu paperisen huoltovihkon ja Auto-recordsin kirjanpidon kanssa samoihin aikoihin/ajomääriin.
Oliko paperisen huoltokirjan merkinnät kaikki BMW:n merkkihuollon tekemiä, vai joidenkin muiden?Last edited by onavez; 08-04-2019, 17:23.E60 LCI 530xi -07
Ex:
E36 325 -91
E36 318 -93
Comment
-
-
Originally posted by onavez View PostSelailin ja luovutustarkistuksen merkinnät olivat 10.08.2007 Latvialaisen Wess select as BMW merkkihuollon toimesta, joka on myös tehnyt seuraavat 6 määräaikaishuoltoa. Seuraavat 3 huoltoa Latviassa on toisen paikallisen merkkihuollon tekemät jonka jälkeen seuraavat leimat jo Suomesta. Pystyyköhän merkkiliikkeessä tarkistamaan pitääkö noi huoltotiedot paikkansa tuolta BMW:n sähköisestä huoltojärjestelmästä? Haluasin vielä jonkun varman tiedon joka todistais tuon auton historian ja kilometrien todellisuuden ennen ostamista :think
Comment
-
-
Originally posted by permanent View PostKyllä pystyy näkemään, marssit vain liikkeeseen VIN numeron kanssa ja pyydät että voisivatko katsoa huoltohistorian, jos asenne kohdallaan niin kyllä kertovat mutta eivät varmaan tulosta tietoa.E60 LCI 530xi -07
Ex:
E36 325 -91
E36 318 -93
Comment
-
-
Originally posted by Pile jr View PostKaveri olisi ostamassa itselleen E61 M5 kesäautoksi, onko jollakin tietoa kyseisestä autosta? Onko foorumilla pyörinyt?
https://m.nettiauto.com/bmw/m5/10145...nt=10&vifNav=Y
Noilla metreillä vois luulla että kk-laakeriremppa on jo tehty?sigpic
Comment
-
-
Originally posted by Masander View PostMunuaisten raidat ja tussatut rengastekstit antaa autosta sellaisen mielikuvan, että ei taida olla se ns. pedantin harrastajan helmiyksilö kyseessä
Noilla metreillä vois luulla että kk-laakeriremppa on jo tehty?
Comment
-
-
Kysympä täällä vähän mp:tä, kun ei tuolla toisessa ketjussa tullut mitään kommenttia ja en tätä ketjua löytänyt aikasemmmin..
Tosiaan rahapulan takia sellasen tonnin vuosisäästön takia olisin vaihtamassa autoa.. -15vm. Tojotan saisin vaihdettua -05vm. e61, pääsisin kaskosta ja rahoituksesta eroon.. bmw kokemusta ei ole, kun n.10v sitten ollut e34 525tds jne.
Tossasen olisin halukas vaihtamaan väliaikais autoksi, mitkää m-sportit yms.ei kiinnosta mutta miten noi kilsat yms.uskaltaisko riskillä ottaa käyttöautoksi.
Comment
-
-
Originally posted by Hagle View PostKysympä täällä vähän mp:tä, kun ei tuolla toisessa ketjussa tullut mitään kommenttia ja en tätä ketjua löytänyt aikasemmmin..
Tosiaan rahapulan takia sellasen tonnin vuosisäästön takia olisin vaihtamassa autoa.. -15vm. Tojotan saisin vaihdettua -05vm. e61, pääsisin kaskosta ja rahoituksesta eroon.. bmw kokemusta ei ole, kun n.10v sitten ollut e34 525tds jne.
Tossasen olisin halukas vaihtamaan väliaikais autoksi, mitkää m-sportit yms.ei kiinnosta mutta miten noi kilsat yms.uskaltaisko riskillä ottaa käyttöautoksi.
https://m.nettiauto.com/bmw/525/1097...unt=5&vifNav=Y
Laatikko luultavasti jo ehtoopuolella, olkoon sitten öljyjä vaihdeltu taikka ei. Itse laitoin 520tkm ajetun joku vuosi sitten, auton ostin ensimmäiseltä omistajalta jonka ajotyyli oli rauhallinen ja maantie painotteinen. Autoon oli vaihdettu laatikkoöljyt suodattimen kera tarkasti 100tkm välein niin silti turbiini ja osa kitkalevyistä oli ihan lopussa.
Turbiinin oireilu on yleensä pientä nypytystä/kierrosten heilumista pintakaasulla ajellessa, helpoiten esiintyy ~80km vauhdissa. Muita oireita on 4->5 vaihto, jolloin laatikko luistaa ja menee vikatilaan sekä pieni viive pakin tai vaihteen kytkeytymisessä joka tulee väljäksi kuluneesta mekatroniikasta.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Originally posted by Shatter View PostLaatikko luultavasti jo ehtoopuolella, olkoon sitten öljyjä vaihdeltu taikka ei. Itse laitoin 520tkm ajetun joku vuosi sitten, auton ostin ensimmäiseltä omistajalta jonka ajotyyli oli rauhallinen ja maantie painotteinen. Autoon oli vaihdettu laatikkoöljyt suodattimen kera tarkasti 100tkm välein niin silti turbiini ja osa kitkalevyistä oli ihan lopussa.
Turbiinin oireilu on yleensä pientä nypytystä/kierrosten heilumista pintakaasulla ajellessa, helpoiten esiintyy ~80km vauhdissa. Muita oireita on 4->5 vaihto, jolloin laatikko luistaa ja menee vikatilaan sekä pieni viive pakin tai vaihteen kytkeytymisessä joka tulee väljäksi kuluneesta mekatroniikasta.
Toi loota tossa autossa eniten mietityttääkin..
Nykyinen -15vm.tojota hybridi vanha taxi ja tekisi mieli päästä hyvissä ajoin eroon, mutta vähän mietityttää tuo bmw, että onko se sit hetkenpäästä lootavikaisena tallin pihassa..:think
Toisaalta kun tota nettä selaili nii aika paljon purkuautonakin noita vanhuksia, niin voihan sitä hyvällä tuurilla halpa lootakin netistä löytyä jos nykyimen hajoaa..Last edited by Hagle; 15-12-2019, 16:40.
Comment
-
-
Originally posted by Hagle View PostToi loota tossa autossa eniten mietityttääkin..
Nykyinen -15vm.tojota hybridi vanha taxi ja tekisi mieli päästä hyvissä ajoin eroon, mutta vähän mietityttää tuo bmw, että onko se sit hetkenpäästä lootavikaisena tallin pihassa..:think
Toisaalta kun tota nettä selaili nii aika paljon purkuautonakin noita vanhuksia, niin voihan sitä hyvällä tuurilla halpa lootakin netistä löytyä jos nykyimen hajoaa..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOmaan korvaa kyllä kuulostaa omituiselta vaihtaa toyotasta BMW:hen kun halutaan säästää rahaa.. :think Lähes puoli miljoonaa rullatussa voi tulla ihan mitä tahansa remppaa vastaan.
On kyllö kimurantti tilanne, oishan tollanen e61 ns.laadukkaamman tuntunen ja hiöjaisempi kun tollanen riisikippo ja pääsis kaskosta ja rahoituksesta eroon, mutta kertamaksu kyllä pomppaa, jos lootan joutuu jostain metsästään jne. Ehkäpä se sitten on fiksuin oottaa jos joskus varaa ostaa vähempi ajettu bmw
Comment
-
Comment