Olisi suunnitelmissa vaihtaa -05 320d E91, e60 530i -04.
Yksilöllä on ajettu 298tkm, onko se paljon vai vähän? Hintaa näyttäisi olevan 8500€.
turha niitä km on liikaa tuijottaa, toki nuilla metreillä alustassa ja apulaitteissa on varmaan jo jotain vaihdettavaa ellei ole vaihdettu jo. sama homma toki voi olla jo 200tkm ajetuissakin, riippuu paljo ajotavasta ja huolloista yms. ite en pitäis vielä pahana, ajettavakshan nämä on tehty.
turha niitä km on liikaa tuijottaa, toki nuilla metreillä alustassa ja apulaitteissa on varmaan jo jotain vaihdettavaa ellei ole vaihdettu jo. sama homma toki voi olla jo 200tkm ajetuissakin, riippuu paljo ajotavasta ja huolloista yms. ite en pitäis vielä pahana, ajettavakshan nämä on tehty.
Syksyllä työkuviot muuttuu, niin ajattelin luopua dieselistä. Ajoa saattaa tulla 10tkm-15tkm vuoteen.
Muistaakseni flektin pitäisi lähteä heti päälle kun ilmaistointi on päällä. Testerillä voi testata flektin toiminnan.
Joo ei ainakaa tää mun autelin testeri saanu koodeja ulos.. ?!?!
Flekti lähti päälle joo kku laitto ilmastoinnin päälle..
Ja se oli sillonki päällä ku se ilmotus tuli....
Mites 525i M54 koneella olevat autot? Löysin sopivanlaisen läheltä kotoa. Hyviä / huonoja kokemuksia? 530, josta puhuin olikin alustaltaan melko kulunut. Olisi täytynyt uusia lähemmäksi tonnilla osia.
Mites 525i M54 koneella olevat autot? Löysin sopivanlaisen läheltä kotoa. Hyviä / huonoja kokemuksia? 530, josta puhuin olikin alustaltaan melko kulunut. Olisi täytynyt uusia lähemmäksi tonnilla osia.
Mulla 525i m54 piru hyvä ollu mut nyt lämpenee liikaa. 7 v ollu raidetangot alatukivarsi ja ventttiilikopan tiiviste uusittu. Tollasia ylimääräsiä jarrupalat tietty mut hyvä peli olu
Joo ei ainakaa tää mun autelin testeri saanu koodeja ulos.. ?!?!
Flekti lähti päälle joo kku laitto ilmastoinnin päälle..
Ja se oli sillonki päällä ku se ilmotus tuli....
Ei tuollaisilla testereillä tee oikein mitään BMW kanssa. ISTA/INPA, niin ei tarvitse arpoa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Mites 525i M54 koneella olevat autot? Löysin sopivanlaisen läheltä kotoa. Hyviä / huonoja kokemuksia? 530, josta puhuin olikin alustaltaan melko kulunut. Olisi täytynyt uusia lähemmäksi tonnilla osia.
Ei kai tuo kolmelitraisesta eroa kuin tehonsa puolesta. Mulla tuo sigun 530iA ollut nyt neljä vuotta ja 107tkm-> 202tkm. Hintansa väärti vehje, todellakin.
Tekniikkapuoleen matkan varrella perus öljyhuoltojen lisäksi vesipumppu ja termari, venakopan tiiviste, imusarjan kumitulpat ja DISAn läppä kestävämpään versioon. Toki automaattilaatikon öljyt on myöskin vaihdettu.
Ehkä osansa huolettomuuteen tulee pitkähköistä työmatkoista.
Uudempaa tekisi vähän kyllä mieli mutta rouva fortuna tuskin toista kertaa jakaa bemarin suhteen näin hyvää onnea...
muutama kysymys liittyen e60 hifeihin kyseessä vm 05 ja varustettu
-S676A HiFi speaker system
-S672A CD changer for 6 CDs
-S606A Navigation system Business
ja on jälkeenpäin koodattu auxi, ni sen auxin volume on selkeästi pienempi kun esim fm ? jostain netistä luin että ois koodattu -15db auxiin että saako sen jollain konstilla koodattua samaks kun fm? ja on kokeiltu eri äänilähteillä ja valikossa ei oo aux volumea erikseen, joka vissiin joissaki malleissa on? fm lähetintä oon kokeillu ja siinä on volume ok mutta äänenlaatu on kyllä aivan kuraa
ja sit toinen, peräkontissa on alkup vahvistin ilmeisesti penkin alla oleville subbareille, onko soittimelta tuleva signaali vahvistimelle sitäluokkaa että siitä pystyy suoraan ryöstää kun laittaa peräkonttii subbarin vai pitääkö tähän värkätä perus linjamuunnin väliin?
Ei kai tuo kolmelitraisesta eroa kuin tehonsa puolesta. Mulla tuo sigun 530iA ollut nyt neljä vuotta ja 107tkm-> 202tkm. Hintansa väärti vehje, todellakin.
Tekniikkapuoleen matkan varrella perus öljyhuoltojen lisäksi vesipumppu ja termari, venakopan tiiviste, imusarjan kumitulpat ja DISAn läppä kestävämpään versioon. Toki automaattilaatikon öljyt on myöskin vaihdettu.
Ehkä osansa huolettomuuteen tulee pitkähköistä työmatkoista.
Uudempaa tekisi vähän kyllä mieli mutta rouva fortuna tuskin toista kertaa jakaa bemarin suhteen näin hyvää onnea...
Kävin tänään koeajolla. Pysähdyin toviksi ja syynäsin auton pintapuolisesti, niin hyvin kuin pysrtyin. Huomasin lopuksi, että auto valuttaa peräpäästä öljyä. Ilmeisesti vaihdelaatikosta?
Auto oli muuten todella hyväntuntuinen / automaatti toimi hyvin.
Pitää huomenna tiedustella, että mitä ovat tehneet asialle.
Kävin tänään koeajolla. Pysähdyin toviksi ja syynäsin auton pintapuolisesti, niin hyvin kuin pysrtyin. Huomasin lopuksi, että auto valuttaa peräpäästä öljyä. Ilmeisesti vaihdelaatikosta?
Auto oli muuten todella hyväntuntuinen / automaatti toimi hyvin.
Pitää huomenna tiedustella, että mitä ovat tehneet asialle.
Vaihdelaatikko on kylläkin heti moottorin jälkeen, ei auton perässä. Jos takaa vuotaa joku niin se saattaa olla perämurikka.
Mistä voi johtua että idrive nollaantuu joka kerta kun auto seisoo ~30min tai pidempään, eli radiokanavat katoaa ja kieli muuttuu saksaksi yms.. kello ei kuitenkaan nollaannu, eikä myöskään päivämäärä. Akku uudehko ja jännitteet hyvät se katsottu.
Comment