E60 android head unia? Kellään kokemuksia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peki111
    Bimmer Rookie
    • Apr 2014
    • 30
    • KPO

Onko teillä ollut minkälainen äänenlaatu näissä jos vertaa auton omaan systeemiin?

Comment

• tontze
      Bimmer Rookie
      • Mar 2014
      • 101
      • Tampere

Originally posted by peki111 View Post
      Onko teillä ollut minkälainen äänenlaatu näissä jos vertaa auton omaan systeemiin?

En ole mikään hifikorva, mutta mielestäni äänenlaatu ei muuttunut androidin myötä. Riippuu toki varmaan valmistajasta jne.
      BMW E60 520ia 2009
      BMW R1200GS 2009

Comment

• Havis
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1844
        • Kotona/Poissa

Originally posted by peki111 View Post
        Äänenlaatua suurempi ongelma minusta on äänenvoimakkuus erot eri äänilähteiden (Radio / Aux) välillä.

Usein Aux ääni on vaimea, ja kun sille vääntää volumia, ja vaihtaa radiolle, meinaa korvat haljeta enneku kerkee uudestaan voluminupille
        "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

E60 523iA -08

Comment

• tontze
          Bimmer Rookie
          • Mar 2014
          • 101
          • Tampere

Originally posted by Havis View Post
          Äänenlaatua suurempi ongelma minusta on äänenvoimakkuus erot eri äänilähteiden (Radio / Aux) välillä.

Usein Aux ääni on vaimea, ja kun sille vääntää volumia, ja vaihtaa radiolle, meinaa korvat haljeta enneku kerkee uudestaan voluminupille

Auxia saa kovemmalle koodaamalla : https://www.youtube.com/watch?v=ECIR...zW1m4H&index=1

Itselläni on edelleen toi ongelma että auto defaulttaa radiolle joka startissa :/ Sais pysyä aux:issa kokoajan ..
          Last edited by tontze; 08-08-2022, 06:15.
          BMW E60 520ia 2009
          BMW R1200GS 2009

Comment

• Anjaiah25
            Newbiemmer
            • Apr 2025
            • 0
            • Mumbai

Originally posted by Wezbmw View Post
            Avinusa kokemuksia

Hyvin android pyörii tuolla 1g rammillakin. Ainakin tässä avinusa:ssa. Mulla ei vielä kovin paljoa ole kokemusta mutta olen tyytyväinen laitteeseen. Vanha idrive toimii siis aivan kuin ennenkin. Menu napin painalluksella pääsee androidiin. Olen käyttänyt nettiradiota missä on parempi ääni kuin auton omassa. No mulla alkup.radio pätki välillä kun se diversity antenni on kai vaihtokunnossa. Erilaisia naveja oon myös käyttänyt ja parempia nekin on kuin ccc oma navi. Saa koko näytölle jos haluaa. Mirror link on kanssa hyvä. Bluetooth yhteyden ottaa nopeasti ja sillä musiikkia tulee soiteltua. Myöskin puhelimen tukiasema yhteyden ottaa nopeasti. (Hotspot). Usb liittimiä on 2 kpl. Toinen tuhkakupin vieressä ja toinen hanskalokerossa. Mukana tuli gps antenni jota en kytkenyt, koska auton omalla gps antennilla toimii loistavasti navit. Joku kysyi rca liittimistä: - jotkut rcat siinä oli mutta ei ne sit olleet äänelle tai siis vahvarille? Peruutuskamera/tv ehkä... ? No kuitenkin jos vahvarin haluaa nii saa tähän oikeat rca liittimet mutta sellainen lisäpalikka(MOST) maksaa Avinusa.com : lla 99$. Kattoo jos kesällä tilaa... Näillä Match kajareillakin pärjää kyllä. Ja eikös ccc:ssä ole 15w kun tässä on 45w . Sen huomasi heti kun musiikkia soitti ekan kerran. Idrive säätöpylpyrää voi käyttää ccc puolella kuten ennenkin. Android puolella sillä ei paljoa tee. Tulee kosketusnäyttöä käytettyä siellä. Monipuolinen laite kaikinpuolin ja näyttää hyvältä hd näytön takia.
            Kiitos kattavasta kokemuksen jaosta! Kuulostaa siltä, että tuo Avinusa toimii todella hyvin jopa 1GB RAM-muistilla. Kiva kuulla, että vanha iDrive on yhä käytössä ja että äänentoisto ja navigointi ovat parantuneet selvästi. Hyvä myös tietää RCA-liittimistä ja MOST-adapterista. Tästä kommentista oli paljon hyötyä, kiitos vielä kerran.

Comment

• Anjaiah25
              Newbiemmer
              • Apr 2025
              • 0
              • Mumbai

Originally posted by Wezbmw View Post
              Avinusa kokemuksia

Hyvin android pyörii tuolla 1g rammillakin. Ainakin tässä avinusa:ssa. Mulla ei vielä kovin paljoa ole kokemusta mutta olen tyytyväinen laitteeseen. Vanha idrive toimii siis aivan kuin ennenkin. Menu napin painalluksella pääsee androidiin. Olen käyttänyt nettiradiota missä on parempi ääni kuin auton omassa. No mulla alkup.radio pätki välillä kun se diversity antenni on kai vaihtokunnossa. Erilaisia naveja oon myös käyttänyt ja parempia nekin on kuin ccc oma navi. Saa koko näytölle jos haluaa. Mirror link on kanssa hyvä. Bluetooth yhteyden ottaa nopeasti ja sillä musiikkia tulee soiteltua. Myöskin puhelimen tukiasema yhteyden ottaa nopeasti. (Hotspot). Usb liittimiä on 2 kpl. Toinen tuhkakupin vieressä ja toinen hanskalokerossa. Mukana tuli gps antenni jota en kytkenyt, koska auton omalla gps antennilla toimii loistavasti navit. Joku kysyi rca liittimistä: - jotkut rcat siinä oli mutta ei ne sit olleet äänelle tai siis vahvarille? Peruutuskamera/tv ehkä... ? No kuitenkin jos vahvarin haluaa nii saa tähän oikeat rca liittimet mutta sellainen lisäpalikka(MOST) maksaa Avinusa.com : lla 99$. Kattoo jos kesällä tilaa... Näillä Match kajareillakin pärjää kyllä. Ja eikös ccc:ssä ole 15w kun tässä on 45w . Sen huomasi heti kun musiikkia soitti ekan kerran. Idrive säätöpylpyrää voi käyttää ccc puolella kuten ennenkin. Android puolella sillä ei paljoa tee. Tulee kosketusnäyttöä käytettyä siellä. Monipuolinen laite kaikinpuolin ja näyttää hyvältä hd näytön takia.
              Kiitos kattavasta kokemuksen jaosta! Kuulostaa siltä, että tuo Avinusa toimii todella hyvin jopa 1GB RAM-muistilla. Kiva kuulla, että vanha iDrive on yhä käytössä ja että äänentoisto ja navigointi ovat parantuneet selvästi. Hyvä myös tietää RCA-liittimistä ja MOST-adapterista. Tästä kommentista oli paljon hyötyä, kiitos vielä kerran.​

Comment

• Anjaiah25
                Newbiemmer
                • Apr 2025
                • 0
                • Mumbai

Kiitos kattavasta kokemuksen jaosta! Kuulostaa siltä, että tuo Avinusa toimii todella hyvin jopa 1GB RAM-muistilla. Kiva kuulla, että vanha iDrive on yhä käytössä ja että äänentoisto ja navigointi ovat parantuneet selvästi. Hyvä myös tietää RCA-liittimistä ja MOST-adapterista. Tästä kommentista oli paljon hyötyä, kiitos vielä kerran.​

Comment

• Anjaiah25
                  Newbiemmer
                  • Apr 2025
                  • 0
                  • Mumbai

Hello Guys,

Comment

Working...
                  X