Originally posted by TailuKruu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
-
-
Originally posted by LongJohn View PostKannttaako / täytyykö varoitinjohdot uusia takajarrupalojen vaihdon yhteydessä?
Jotain luin että km määrä näkyny osalla hassusti iDrivessa jos vanhoilla johdoilla kytkenyt.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by rotaN View Poste61 iskarinyläpään vaihto eteen ja taakse, onnistuuko ilman että irrottaa iskaria? edessä bc racingit, onko suunnattava vielä vaihdon jälkeen?G31 540d xDrive -18
Comment
-
-
Originally posted by 523i View Postn52 -06 ruennu vuotamaan nestettä syylärin pohjasta, onko vaikutusta jos lisätään raakaa nestettä eikä laimennettua, että sen takia nyt vuotaa jostain kennosta?Last edited by fraatti; 11-05-2019, 18:49.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by trimmeriE61 View PostKirjoitan tänne jos täältä kummiskin saisi apua.
Eli tuli startti vaihdettua kun aikasemmin temppuili starttaamista. Viikon verran oli akku irti ja uuden startin tultua ei muutakun paketti kasaa. Nyt Starttaa nätisti mutta ei käynnisty, ei edes lupaile.
Irroitin imusarjan jotta sain Startin vaihdettua. Myös jäähdytin neste letku moottorista oli irti.
Vikakooditkin saatiin INPAlla luettua. Ja toistuvasti tuli:
4321 - Quantity Regulation valve - Short Circuit to B-
4351 - Rail Pressure Regulation Valve - Short Circuit to B-
4191 - Boost Pressure Actuator - Short Circuit to B-
43E2 - Throttle Valva Actuator - Open CircuitE61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Morot. En muutakaan paikkaa keksinyt tälle kysymykselle, niin tässä treadissa ei varmaan olla väärässä paikassa. Eikä vastauksiakaan ole saanut/löytänyt mistään.
Elikkäs olisi turbon huollon yhteydessä mahdollisesti haluja vaihtaa ainakin kompurasiipi billettiin. Tiedän kyllä, että myös turbiini olisi hyvä vaihtaa jos maximaalista potkua hakee.
Mutta onko pelkästä kompuran vaihdosta mitään "iloa" miedossa virissä.
Auto siis 530d lci
Comment
-
-
Kaverin E61 525da lci, ajettu vajaan 300tkm. Kun moottorijarrutuksen tai tasaisen menon jälkeen kun painaa kaasua niin kierrokset käy nopeasti +500rpm ja laskee yhtä nopeasti alas, ei vaihda pienemmälle, ja kiihdytys on hieman vetelää kunnes lopulta vaihde vaihtuu ja meno maistuu. Onko ominaisuus tälle laatikolla vai alkavaa vikaa? Ei sattunut inpa mukaan että olisi saanut koodit ulos ja adaptaatiot nollille. Ei ole vikavaloja sytytellyt.
Comment
-
-
Mistä työkalu?
2005 535d. Lähdin hihnoja vaihtamaan ja AC stretch fit hihnan asennukseen kun pääsin niin huomasin ettei dampperia voikaan kuningaspultista pyörittää kun dampperi on 4 pienellä kiinni. Eli mistä työkalua jolla pyörittää konetta jotta saa tuon ilmastoinnin kompuran venyvän hihnan paikalleen?
Privaankin voi laittaa.
Kiitos.
Comment
-
-
Originally posted by majavamies View Post2005 535d. Lähdin hihnoja vaihtamaan ja AC stretch fit hihnan asennukseen kun pääsin niin huomasin ettei dampperia voikaan kuningaspultista pyörittää kun dampperi on 4 pienellä kiinni. Eli mistä työkalua jolla pyörittää konetta jotta saa tuon ilmastoinnin kompuran venyvän hihnan paikalleen?
Privaankin voi laittaa.
Kiitos.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Jotenkin kun on pultit niin kovin pieniä niin hirvitti mut kai ne sit kestää
Edit. Sinne sujahtiLast edited by majavamies; 14-05-2019, 10:20.
Comment
-
Comment