Tulipahan vaihdettua ilmapussi e61:een toiselle puolelle kun meinasi vanha vuotaa... Vaihto oli helppo rasti, mutta nyt herjaa control level failurea vaikka nostaa perän. Toki aivan hitusen näyttäisi jäävän alemmas sillä puolen johon pussi vaihdettiin. Vaatisiko tuo nyt jotain säätöä inpalla? Vai pitäisikö nuo pussit vaihtaa pareittain, jotta menee samalle korkeudelle? Ei varmaan, sillä ihan sellasia dummy pussejahan nuo on ja antureilla katsotaan korkeus kohdalleen?
edit: niin joo, ennen kuin vaihdoin pussin oikealla puolen, nosti vasenta puolta melkeinpä tappiin saakka.
Tulipahan vaihdettua ilmapussi e61:een toiselle puolelle kun meinasi vanha vuotaa... Vaihto oli helppo rasti, mutta nyt herjaa control level failurea vaikka nostaa perän. Toki aivan hitusen näyttäisi jäävän alemmas sillä puolen johon pussi vaihdettiin. Vaatisiko tuo nyt jotain säätöä inpalla? Vai pitäisikö nuo pussit vaihtaa pareittain, jotta menee samalle korkeudelle? Ei varmaan, sillä ihan sellasia dummy pussejahan nuo on ja antureilla katsotaan korkeus kohdalleen?
edit: niin joo, ennen kuin vaihdoin pussin oikealla puolen, nosti vasenta puolta melkeinpä tappiin saakka.
Siis nosti toisen puolen tappiin asti jo ennen pussin vaihtoa? Jos näin niin todennäköisesti anturi rikki tai johdot poikki/eriste hankautunut puhki. Koodien lukemisella pääsisi vähän paremmin perille mistä alkaa vikaa etsimään.
Siis nosti toisen puolen tappiin asti jo ennen pussin vaihtoa? Jos näin niin todennäköisesti anturi rikki tai johdot poikki/eriste hankautunut puhki. Koodien lukemisella pääsisi vähän paremmin perille mistä alkaa vikaa etsimään.
Joo, näin teki juuri päivää ennen kuin oli tarkoitus alkaa pussia vaihtamaan. Syy pussin vaihdolle oli se, että oikea puoli suhisi satunnaisesti, etenkin kun puhalsi melkein tyhjää perää ylös. Täynnä ei vuotoja kuulunut.
Potilas 525xi 2006, kilsoja rapiat 300k. Ei enää käynnistynyt työpaikan pihasta ja hinurilla pois. Viaksi epäilin lukemani perusteella starttimoottoria niin kuin sitten olikin. Nyt starttaa hyvin ja lähtee käyntiin. Ilmeni vaan startin vaihdon jälkeen uusi ongelma :think Konetta saa startata aikas kauan mutta lähtee kuitenkin. Käynti epätasaista. Moottorin vikavalo palaa ja idrive ilmoittaa vaihdelaatikon ongelmasta. Ei suostu vaihtamaan isommalle vaihteelle. Vikakoodiksi antaa PO335 joka on kampiakselin asentotunnistin. Kysymys kuuluu, että voiko tuo asentotunnistin sekoittaa myös vaihdelaatikon toiminnan? Vaihdelaatikossa ei pitäisi mitään vikaa olla kun on vasta 10tkm vanha Vai voiko tuossa olla joku "vikamoodi" päällä joka pitäisi nollata tai jotain :think
Potilas 525xi 2006, kilsoja rapiat 300k. Ei enää käynnistynyt työpaikan pihasta ja hinurilla pois. Viaksi epäilin lukemani perusteella starttimoottoria niin kuin sitten olikin. Nyt starttaa hyvin ja lähtee käyntiin. Ilmeni vaan startin vaihdon jälkeen uusi ongelma :think Konetta saa startata aikas kauan mutta lähtee kuitenkin. Käynti epätasaista. Moottorin vikavalo palaa ja idrive ilmoittaa vaihdelaatikon ongelmasta. Ei suostu vaihtamaan isommalle vaihteelle. Vikakoodiksi antaa PO335 joka on kampiakselin asentotunnistin. Kysymys kuuluu, että voiko tuo asentotunnistin sekoittaa myös vaihdelaatikon toiminnan? Vaihdelaatikossa ei pitäisi mitään vikaa olla kun on vasta 10tkm vanha Vai voiko tuossa olla joku "vikamoodi" päällä joka pitäisi nollata tai jotain :think
Kampuran anturi on ihan startin alla joten oliskohan ottanut osumaa nyt startin vaihdosta.
Siitä kannattaa lähteä liikkeelle.
Olen miettinyt että mistä tuon comfort istuimen pää tyynyn saa säädettyy? Yrittäny käydä kaikki penkin napit läpi mut en löytäny kun pitäs sätää tyynyn sivut suoraksi.
Olen miettinyt että mistä tuon comfort istuimen pää tyynyn saa säädettyy? Yrittäny käydä kaikki penkin napit läpi mut en löytäny kun pitäs sätää tyynyn sivut suoraksi.
Käsin taivuttamalla. Erillistä nappikytkintä istuimessa ei ole.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Tulipahan aamulla ryömitettyä autoa loskan seassa, kiitos työpaikan kiinteistöhuollon (oikeastaan sen puutteen), ja samalla rikottua eturenkaiden edessä, sisälokasuojan alaosassa olevat muoviosat, joissa on tuollainen kuminen lirpake kiinni.
Tuo ko. osa näyttää ainakin äkikseltään olevan erillinen osa joka kiinnittyy sisälokasuojaan, mutta en löydä sitä Realoem:aa selaamalla.
Onnistuisiko joku paremmin, kyseessä siis tämä osa:
Tulipahan aamulla ryömitettyä autoa loskan seassa, kiitos työpaikan kiinteistöhuollon (oikeastaan sen puutteen), ja samalla rikottua eturenkaiden edessä, sisälokasuojan alaosassa olevat muoviosat, joissa on tuollainen kuminen lirpake kiinni.
Tuo ko. osa näyttää ainakin äkikseltään olevan erillinen osa joka kiinnittyy sisälokasuojaan, mutta en löydä sitä Realoem:aa selaamalla.
Onnistuisiko joku paremmin, kyseessä siis tämä osa:
Auto on E61 LCI ja m-sport.
For vehicles with
M Aerodynamics package
S715A=Yes
07 Cover, bottom left
1
Kellään kokemusta noista tarvike Vanos solenoideista? Hintahaitari melkoinen. Halvimmat 40-50€ ja bmw oma jossain lähellä 200€?
Vaico esim jossain 70€ kohdilla Eli uskaltaako tarvikkeita ostaa?
Kellään kokemusta noista tarvike Vanos solenoideista? Hintahaitari melkoinen. Halvimmat 40-50€ ja bmw oma jossain lähellä 200€?
Vaico esim jossain 70€ kohdilla Eli uskaltaako tarvikkeita ostaa?
Tutkin joskus samaa asiaa. Kinukeista löytyi sellaisia kokemuksia että solenodeihin oli jo porattu reijät vääriin kohtiin. Jättäisin suosiolla ostamatta. N53 koneen selenoidi taitaa olla noin 100€ alkuperäisenä. (tässä ei tosin ollut mainintaa mistä koneesta oli kyse)
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment