Originally posted by Tommix
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tulipahan vaihdettua ilmapussi e61:een toiselle puolelle kun meinasi vanha vuotaa... Vaihto oli helppo rasti, mutta nyt herjaa control level failurea vaikka nostaa perän. Toki aivan hitusen näyttäisi jäävän alemmas sillä puolen johon pussi vaihdettiin. Vaatisiko tuo nyt jotain säätöä inpalla? Vai pitäisikö nuo pussit vaihtaa pareittain, jotta menee samalle korkeudelle? Ei varmaan, sillä ihan sellasia dummy pussejahan nuo on ja antureilla katsotaan korkeus kohdalleen?
edit: niin joo, ennen kuin vaihdoin pussin oikealla puolen, nosti vasenta puolta melkeinpä tappiin saakka.Last edited by apche; 16-03-2019, 18:23.-
Comment
-
-
Originally posted by apche View PostTulipahan vaihdettua ilmapussi e61:een toiselle puolelle kun meinasi vanha vuotaa... Vaihto oli helppo rasti, mutta nyt herjaa control level failurea vaikka nostaa perän. Toki aivan hitusen näyttäisi jäävän alemmas sillä puolen johon pussi vaihdettiin. Vaatisiko tuo nyt jotain säätöä inpalla? Vai pitäisikö nuo pussit vaihtaa pareittain, jotta menee samalle korkeudelle? Ei varmaan, sillä ihan sellasia dummy pussejahan nuo on ja antureilla katsotaan korkeus kohdalleen?
edit: niin joo, ennen kuin vaihdoin pussin oikealla puolen, nosti vasenta puolta melkeinpä tappiin saakka.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostSiis nosti toisen puolen tappiin asti jo ennen pussin vaihtoa? Jos näin niin todennäköisesti anturi rikki tai johdot poikki/eriste hankautunut puhki. Koodien lukemisella pääsisi vähän paremmin perille mistä alkaa vikaa etsimään.-
Comment
-
-
Terveppä taas!
Potilas 525xi 2006, kilsoja rapiat 300k. Ei enää käynnistynyt työpaikan pihasta ja hinurilla pois. Viaksi epäilin lukemani perusteella starttimoottoria niin kuin sitten olikin. Nyt starttaa hyvin ja lähtee käyntiin. Ilmeni vaan startin vaihdon jälkeen uusi ongelma :think Konetta saa startata aikas kauan mutta lähtee kuitenkin. Käynti epätasaista. Moottorin vikavalo palaa ja idrive ilmoittaa vaihdelaatikon ongelmasta. Ei suostu vaihtamaan isommalle vaihteelle. Vikakoodiksi antaa PO335 joka on kampiakselin asentotunnistin. Kysymys kuuluu, että voiko tuo asentotunnistin sekoittaa myös vaihdelaatikon toiminnan? Vaihdelaatikossa ei pitäisi mitään vikaa olla kun on vasta 10tkm vanha Vai voiko tuossa olla joku "vikamoodi" päällä joka pitäisi nollata tai jotain :think
Comment
-
-
Originally posted by raka75 View PostTerveppä taas!
Potilas 525xi 2006, kilsoja rapiat 300k. Ei enää käynnistynyt työpaikan pihasta ja hinurilla pois. Viaksi epäilin lukemani perusteella starttimoottoria niin kuin sitten olikin. Nyt starttaa hyvin ja lähtee käyntiin. Ilmeni vaan startin vaihdon jälkeen uusi ongelma :think Konetta saa startata aikas kauan mutta lähtee kuitenkin. Käynti epätasaista. Moottorin vikavalo palaa ja idrive ilmoittaa vaihdelaatikon ongelmasta. Ei suostu vaihtamaan isommalle vaihteelle. Vikakoodiksi antaa PO335 joka on kampiakselin asentotunnistin. Kysymys kuuluu, että voiko tuo asentotunnistin sekoittaa myös vaihdelaatikon toiminnan? Vaihdelaatikossa ei pitäisi mitään vikaa olla kun on vasta 10tkm vanha Vai voiko tuossa olla joku "vikamoodi" päällä joka pitäisi nollata tai jotain :think
Siitä kannattaa lähteä liikkeelle.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Samii- View PostOlen miettinyt että mistä tuon comfort istuimen pää tyynyn saa säädettyy? Yrittäny käydä kaikki penkin napit läpi mut en löytäny kun pitäs sätää tyynyn sivut suoraksi.IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Tulipahan aamulla ryömitettyä autoa loskan seassa, kiitos työpaikan kiinteistöhuollon (oikeastaan sen puutteen), ja samalla rikottua eturenkaiden edessä, sisälokasuojan alaosassa olevat muoviosat, joissa on tuollainen kuminen lirpake kiinni.
Tuo ko. osa näyttää ainakin äkikseltään olevan erillinen osa joka kiinnittyy sisälokasuojaan, mutta en löydä sitä Realoem:aa selaamalla.
Onnistuisiko joku paremmin, kyseessä siis tämä osa:
Auto on E61 LCI ja m-sport.
Comment
-
-
Originally posted by daro View PostTulipahan aamulla ryömitettyä autoa loskan seassa, kiitos työpaikan kiinteistöhuollon (oikeastaan sen puutteen), ja samalla rikottua eturenkaiden edessä, sisälokasuojan alaosassa olevat muoviosat, joissa on tuollainen kuminen lirpake kiinni.
Tuo ko. osa näyttää ainakin äkikseltään olevan erillinen osa joka kiinnittyy sisälokasuojaan, mutta en löydä sitä Realoem:aa selaamalla.
Onnistuisiko joku paremmin, kyseessä siis tämä osa:
Auto on E61 LCI ja m-sport.
For vehicles with
M Aerodynamics package
S715A=Yes
07 Cover, bottom left
1
51717896607
07
Cover, bottom right
1
51717896608
Comment
-
-
Originally posted by Raser View PostKellään kokemusta noista tarvike Vanos solenoideista? Hintahaitari melkoinen. Halvimmat 40-50€ ja bmw oma jossain lähellä 200€?
Vaico esim jossain 70€ kohdilla Eli uskaltaako tarvikkeita ostaa?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment