Mikä kytkin on LCI:n kuskin puolen kick panelissa? Minulla on siinä suorakaiteen muotoisessa pienessä levyssä pyöreä painokytkin, mutta realoemissa on vain levy, "blind panel" osanumerolla 51457068754.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by hietase View PostMikä kytkin on LCI:n kuskin puolen kick panelissa? Minulla on siinä suorakaiteen muotoisessa pienessä levyssä pyöreä painokytkin, mutta realoemissa on vain levy, "blind panel" osanumerolla 51457068754.E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
Tosin se takakontin aukaisun namiskuukkeli ei ole pyöreä. Kuulostaa siis jälkiasennusnapilta.EX: Ford mondeo -96"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
Lopputulos: Uusi akku, VARTA AGM 95Ah (2v takuu), ollut nyt 2kk kontissa ja kaikki toimii hienosti. 90 Ah AGM arvoa ei voi koodata NCSExpertillä muuksi, resetoin vain INPAlla vaihdon ja se oli siinä. Kun vanha akku antoi varaustilahälyytyksen (jännite n. 12,2V) laturin latausvirta oli vain 37A, josta auto käytti 33A. Kun olin räplänyt INPAa uuden akun varassa tunnin ja sitten kone tulille, niin latausvirta lähti putoamaan170Asta. Joten IBS ja DMEn energy management ohjelmiston SoC ja SoH algoritmit näyttäisi olevan täydessä iskussa Yli 18v vanha alkuperäinen kannatti vaihtaa :-).
Comment
Comment