E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jarsse
    replied
    Fanssi näyttää 530xd:hen samaa lootaa ja mekatroniikkaa pre-lci ja lci, GA6hp26Z, onko noin oikeasti että sähkösellä kepilläkin oleva on kuitenkin lootaltaan sama, ja keppi puoli toteutettu muuten, oisi tämmönen vehe tiedossa varaosiksi edullisesti ja tarvisin itselle lootan ja mahdollisesti turbiininkin.

Leave a comment:

• aaape
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Kajareitten kautta taitaa tulla.
    Jaahas vaikuttaa siis siltä että ccc:sä on alkavaa vikaa :think radio vielä kuitenkin kuuluu
    Vai pystyykö nuita ilmoitusäänien voimakkuutta säätämään?

Leave a comment:

• markok
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post
    Auto täytyy saada nosturille tai pukeille, jotta se on vaakatasossa ja renkaat pääsevät pyörimään vapaasti.
    Onko pyörien päästävä pyörimään kun öljyntäyttö tehdään? Olen itse tehnyt molemmilla tavoilla enkä ole huomannut lopputuloksessa eroa. Molemmissa tapauksissa olen vaihteet käynyt kuitenkin läpi kuten ohjeessa sanotaan.

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Originally posted by aaape View Post
    E60 ja "kongi". Olikos näissä erillistä kaijutinta nuille ilmoitus äänille vai tuleeko ääni kaijuttimien kautta? Muuten ei niin väliä olisi mutta parkkitutkan piippaus saisi kuulua
    Kajareitten kautta taitaa tulla.

Leave a comment:

• tonnizi
    replied
    Mistähän johtuis että e61 530d -04 vasemanpuolen takarengas on yläpuolelta kalellaan vähän oikealle puolelle?

Kaikki muuten tuntu olevan ok kuskin puolella. Paitsi ku vertasin niin takimainen tukivarsi olisi ilmeisesti kilillää. Vertasin siis apukuskin puoleisee.

Apukuskin puolella iskarin ja takimaisen tukivarren välii mahtuu sormi.
    Mutta kuskin puolella ei. Voiko tämä siis aiheutaa sen että camperi on vituillaa?

Leave a comment:

Working...
X