Vastataan kuitenkin kaikkiin.
Originally posted by JaniLap
View Post
Originally posted by Clavurion
View Post
Mekatroniikan zip-kitin asennuksesta, solenoidien vaihdosta ja tiivisteiden vaihdosta uskoisin kyllä selviäväni itse. Samoin turbiinin vaihdosta. Kunnostettu turbiini näyttää maksavan yli 800€, zip kit noin 300€, solenoidit noin 500€ ja siihen päälle vielä öljyt jne. -->Kokonaisuudessa yli 2x kalliimpi käytetyn vaihteiston vaihtamiseen verrattuna?
Originally posted by Arnolds
View Post
Kaikki edellä mainittuja vaihtoehtoja olen punninnut. Tällä hetkellä järkevimmältä tuntuu käytetyn vaihteiston vaihto vaikka toki siinä on riski että yhtä huono, tai jopa huonompi tilalle sattuu osumaan.
Riskiä voi ehkä pienentää yrittämällä valikoida "luotettavan oloisen myyjän" (voi olla taruolento kuten joulupukki). Vaihteistoja näyttää olevan purkuautoista myynnissä niin paljon että kyseessä on oikein "ostajan markkinat".
Leave a comment: