onnistuu minultakin. Rännäri ostaa minulta xenonsarjoja...joten...
Xenon valojen jälkiasennus E60
Collapse
X
-
Originally posted by EPDM View Postonnistuu minultakin. Rännäri ostaa minulta xenonsarjoja...joten...
:think Toimisiko jos johdottaisi pitkien alkuperäiset h7 hehkut sumareihin (vaikka katkaisijalla, jos haluaa käyttää vain sumareita) ja niiltä ottaisi herätteellä (kuten lisäpitkät) pitkien paikalle xenonit? Alkup. sumarit olisi sitten off.
Aika viritys, mutta pitäisi toimia, koska E60:saa saa kyllä lisäpitkät toimimaan. Vai onko jännitepiikki este tässäkin?
Comment
-
-
laitoinpahan justii e39iin xenonit, oli helppo asentaa ja, jos sanotaan että ne ovat laittomat ni se huomataan yleensä vasta konntorilla ja mulla asennus on ainaki mahdollista ottaa irti ja laittaa vakkari Hseiskat takas. ite aattelin ainaki vaihttaa katsasuksen ajaks normaalit ja sit xenonit takas, mut jokanenhan tekee tyylillään, tämä oli minun tapa.Mjaa...
E70 3.0sd
EX:e36M3individual cäbi
EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
EX: 523iSUOMIAUTO
Comment
-
-
Originally posted by b mutteri kasa View PostTiedusteli laakkoselta mitä satsi ja asennus maksaa,niin 3700-4000 euroa
Siis ihan naurettava hinta!
Mistä saa tilattua saksasta alkuperäis kitin?
Comment
-
-
Originally posted by teddy View PostKerro mutterikasa miten olet edenny tässä asiassa, itseä kiinnostaisi myös xenon-upgrade omaan e60:seen.
Tule käymään, niin testataanVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by teddy View PostPitäisi ensin tietää paljonko laittaisi rahaa ja saisiko sitä oikeasti toimivat xenonit. Huomasin, että buksinilla on vielä (ainakin ollut) myynnissä noita kaarrexenoneita ja ne olis kyllä aika pop.
Kokeilu ei maksa mitäänVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Xenonit E60:een
Onko kokemuksia LAILLISTEN xenonien asentamisesta E60:een (vm. 2004)?
Mistä kannattaa hankkia? Itse olen katsellut e-Bay:stä (www.e-bay.de) Mitä näistä kannattaa maksaa? Mitä pitää hankkiessa huomioida, koska näyttävät kauppaavan pelkkiä heittimiä ilman ballasteja ja lamppuja. Kannattaako ballastit ja lamput ostaa myös suoraan Saksasta vai löytyykö Suomesta järkevään hintaan ja jos löytyy, niin mistä?
Jos Sinulla sattuu olemaan tarjolla tällaiset valot, lähetä privaattiin ilmoitus, niin keskustellaan hinnasta.
BMW 530 DA vm. 2004Last edited by Sinerpe; 22-09-2008, 13:18.
Comment
-
-
Originally posted by IvvN View PostJospa joku tietää:
Minulla on Xenonit 2004:sessa, mutta ne on kääntyvillä valoilla. Käykö ne semmoiseen autoon, jossa ei ole tota ominaisuutta? Voisin myydä ne, koska haluan tilalle faceliftin valot.
Lähetä privaattiin hintapyyntö, niin päästään eteenpäin.
Comment
-
-
Eikös noi tarvii kaikki tasonsäätöpalikat tms. hommat keulaan? Jos olen oikein ymmärtänyt ettei ole ihan BOLT-ON juttu? Tiedä sitten....Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
Comment