Mistä saa H&R Monotubet tohon hintaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 madallus?
Collapse
X
-
Moro, minun 530 xd e61 meni ainakin tosi surkeaksi etupäästään ku laitoin sinne H&R -35mm jouset ja uudet vakio iskarit. madallus oli maltillinen niikun pitikin mutta jotenkin on pintakova ja sit on kuitenkin pohjaa helposti.
en sit tiedä mut tyytyväinen en ole, joten pois lähtee ja jotain parempaa etsin tilalle. onko muilla ollu samantyyppistä ongelmaa tai jopa ratkaisuja ongelmaan ???
Toimiiko alustassa ne KW palikat jota on saatavana tohon, onko kukaan laittanu, siis tämä http://www.kwsuspensions.de/produktf...terGroupID=1-1BMW E61 530 xd LCI 2007
Comment
-
-
Originally posted by Mikko1979 View PostMoro, minun 530 xd e61 meni ainakin tosi surkeaksi etupäästään ku laitoin sinne H&R -35mm jouset ja uudet vakio iskarit. madallus oli maltillinen niikun pitikin mutta jotenkin on pintakova ja sit on kuitenkin pohjaa helposti.
en sit tiedä mut tyytyväinen en ole, joten pois lähtee ja jotain parempaa etsin tilalle. onko muilla ollu samantyyppistä ongelmaa tai jopa ratkaisuja ongelmaan ???
Toimiiko alustassa ne KW palikat jota on saatavana tohon, onko kukaan laittanu, siis tämä http://www.kwsuspensions.de/produktf...terGroupID=1-1
Olen kerran asentanut kw1 säädettävänalustasarjan autoon, se meni sitten kerralla ihan helvetin huonoksi ajettavaksi. Se on tosi kova alusta.:thinkBmw M535 E28 Hartge H35-24
Bmw i4 M50
Comment
-
-
Originally posted by petnen View PostMinun mielestä alusta tuli tosi hyvä, pinta kovuus aivan M-sportin tasoa.
Olen kerran asentanut kw1 säädettävänalustasarjan autoon, se meni sitten kerralla ihan helvetin huonoksi ajettavaksi. Se on tosi kova alusta.:thinkBMW E61 530 xd LCI 2007
Comment
-
-
Originally posted by Mikko1979 View PostMoro, minun 530 xd e61 meni ainakin tosi surkeaksi etupäästään ku laitoin sinne H&R -35mm jouset ja uudet vakio iskarit. madallus oli maltillinen niikun pitikin mutta jotenkin on pintakova ja sit on kuitenkin pohjaa helposti.
en sit tiedä mut tyytyväinen en ole, joten pois lähtee ja jotain parempaa etsin tilalle. onko muilla ollu samantyyppistä ongelmaa tai jopa ratkaisuja ongelmaan ???
Toimiiko alustassa ne KW palikat jota on saatavana tohon, onko kukaan laittanu, siis tämä http://www.kwsuspensions.de/produktf...terGroupID=1-1
Comment
-
-
Kokeilin joskus tätä...
Kokeilin joskus sellaista iskarien ylään kiristysjärjestystä, että kun esim. aloin kiristää kuskinpuolen perssonin yläpään muttereita käänsin silloin ohjauksen oikealle tappiin ja kiristin mutterit ja oikealle puolelle tein vastaavasti käänsin ohjauksen vasemalle tappiin ja kiristin perssonin yläpään mutterit. Idea on että tulee ns. jännitys auton keskelle päin eli ei tule ns. jännitys haritusta ja ohjauksen palauttaminen on tulla tapaa parempaa jos vertaa yläpään kiristyksiin renkaat suorassa.
Nyt on alusta päivitys menossa Sasch Sport ja tärkein on vakaajat tässä kuvaa E61 M5 Touring takavakaajista ja autoni on speksit eli, Vakio takavakaaja 13.5mm (E60 530D LCI 2008) ja em. takavakaajan tilalle M5 Touring takavaakaja 20mm ja jossa sedan olisi vaan 18mm ja sen M5 vastaava 28mm tulee eteen.
Kuvat vakio E60 530D LCI takavakaajasta vakio 13.5mm ja sininen on M5 E61 Touring takavakaaja 20mm.
[QUOTE=thoai;2679836]itse en vaihtaessani tehnyt mitään, mutta suuntauksessa etupäässä löysättiin ne yläpäässä olevat 3 mutteria, jonka jälkeen säädettiin arvot kohdilleen ja kiristettiin.Last edited by 325E; 03-11-2017, 23:43.
Comment
-
-
Tämä meni nyt tuningiksi tämä minun koirankuskaus auto..
Nyt pitäs suunnitella alustaa, tätä topiccia on 35sivua joten oikasen.
Mikä on tällä hetkellä hinta-laadultaan paras alusta e61 tourinkiin, mulla on pussit takana tuossa.
Saako tuonne taakse esimerkiksi KYB AGX iskaria mistään?MB W164
ex: //DTM535
Comment
-
Comment