Startti vaihdettu ja hyvin lähtee ainakin toistaiseksi käyntiin
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 530D starttaus
Collapse
X
-
Saako näihin startteja kohtuuhintaan jostain?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostSaako näihin startteja kohtuuhintaan jostain?sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Kolmea hintaluokkaa oli paikallisessa varaosaliikkeessä. 210-350 €, kaikki kunnostettuja. Itse ostin tuon hintaluokan puolen väliin sijoittuvan valeon kunnostetun startin.
No mullahan ne viat ei siihen ratkennutkaan, mutta pitää tutkia ja hutkia ja kertoa sitte missä oli vika. Mutta oireet on, että varsinkin kylmänä meinaa jättää startin päälle...F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
tuolta saa parilla sadalla ihan uuden 1.8kw Boechin. Toimitus ja palautus toimii ihan kotiovelle/ovelta.
2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Juu, olen muutaman vuoden lueskellut tätä palstaa ja saanut hyviä vinkkejä joten päätin osallistua talkoisiin...
Elikkäs auto 535d (330TKm/05)ja startannut koko minulla olo aja laiskasti. Tänä vuonna kun pakkaset saapu niin ei enää käyntiin ilman apuvirtaa. Hehkut ja Rele vaihtoon, oli 2 kpl hehkuja kunnosssa kun mittasin. Edelleenkään ei tahtonu käynnistyä, joten akku vaihtoon, turha vaihto. Seuraavana startin vaihto. Päätin purkaa ennen kuin homaan uuden. Startti palasiksi, Putsasin startin. Roottorin pusla moottorin päässä eli planeettapyörästön keskellä oli niin väljä että roottorikin oli vastannut staarrin kylkeen ja jättänyt jälkiä. No siitäpä sitten planeetta irti ja naapurin kyläsepän pakeille. Porattiin siellä vanha pusla pois ja seppä sorvas uuden. Muistaakseni päältä 11.2 (reikä 11 joten hiukan sovitetta) ja siihen 8mm reikä. Pituus oli jotain 14mm luokkaa. Puslan materiaali pronssia. Nyt on ollut käytössä 1kk ja joka kerta lähtenyt käyntiin kuin saunan lauteilta.
Comment
-
-
Originally posted by zatobek View PostJuu, olen muutaman vuoden lueskellut tätä palstaa ja saanut hyviä vinkkejä joten päätin osallistua talkoisiin...
Elikkäs auto 535d (330TKm/05)ja startannut koko minulla olo aja laiskasti. Tänä vuonna kun pakkaset saapu niin ei enää käyntiin ilman apuvirtaa. Hehkut ja Rele vaihtoon, oli 2 kpl hehkuja kunnosssa kun mittasin. Edelleenkään ei tahtonu käynnistyä, joten akku vaihtoon, turha vaihto. Seuraavana startin vaihto. Päätin purkaa ennen kuin homaan uuden. Startti palasiksi, Putsasin startin. Roottorin pusla moottorin päässä eli planeettapyörästön keskellä oli niin väljä että roottorikin oli vastannut staarrin kylkeen ja jättänyt jälkiä. No siitäpä sitten planeetta irti ja naapurin kyläsepän pakeille. Porattiin siellä vanha pusla pois ja seppä sorvas uuden. Muistaakseni päältä 11.2 (reikä 11 joten hiukan sovitetta) ja siihen 8mm reikä. Pituus oli jotain 14mm luokkaa. Puslan materiaali pronssia. Nyt on ollut käytössä 1kk ja joka kerta lähtenyt käyntiin kuin saunan lauteilta.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Mikiis View PostKolmea hintaluokkaa oli paikallisessa varaosaliikkeessä. 210-350 €, kaikki kunnostettuja. Itse ostin tuon hintaluokan puolen väliin sijoittuvan valeon kunnostetun startin.
No mullahan ne viat ei siihen ratkennutkaan, mutta pitää tutkia ja hutkia ja kertoa sitte missä oli vika. Mutta oireet on, että varsinkin kylmänä meinaa jättää startin päälle...
Syksyllä vaihdoin tarvike(mahle)suodattimen, ja kun nuo starttaus ongelmat alkoi, niin startin vaihdon jälkeen jatkui lievempänä, eli varsinkin pitemmän seisonnan jälkeen jätti vähän starttia päälle. Noh, kävin originelli suotimen marmorilta, joka oli myös Mahle, mutta maksoinpahan ekstraa BMW-logosta
Kun sain vanhan suotimen irti, niin huomasin, että tiiviste oli ottanut ihteensä. Oli mennyt kurttuun, ja vähän leikkautunu reunasta irti. Ei ollut uutta tiivistettä mukana tietenkään, mutta sain vanhasta muokattua väliaikaisesti ehjän, oli vain yhdestä kohtaa kapeampi. Nyt ei enää BMWhat anna vikakoodia pa-suotimesta, ja starttikaan ei pyöri enää yli, mutta pitää nyt testailla muutama päivä lisää...
Voiskohan nuilla olla syy yhteys, ku näistä mitään tiedä? Niin, ja tyhjäkäyntikin tasottui. Pitää siltikin käydä luetuttamassa livedataa, ja tarkemmat vikakoodit.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
Comment