Eipä tuota välttämättä tarvitse ilmailla, jos välttämättä haluaa niin voihan sitä ilmausruuvia näön vuoksi vähän raottaa että kuplat tulee pois.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 530d hidas lämpeään ja muutenkin kylmää kyytiä..termariko
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by Rahu View PostEipä tuota välttämättä tarvitse ilmailla, jos välttämättä haluaa niin voihan sitä ilmausruuvia näön vuoksi vähän raottaa että kuplat tulee pois.530e G30 M-Sport -21
***********************
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by viktor View PostPaljonko nestettä tulee ulos, eli joutuiko paisariin lisäämään nestettä operaation jälkeen?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostMites saitte sen takimmaisen ruuvin pois? Alipaineletku on aika hankalasti sen tiellä?
Comment
-
-
No niin, nyt sitten EGR vaihdettu. Eli ilmaletku pois ja sitten sen alla olevan ruuvin saa pois. Tarkemmin sanottuna ruuvi auki siitä vasemmalla olevasta pömpelistä ja sitten letku oikealle vetäen sivuun. Sen jälkeen pieni hylsy mahtuu sinne alle.
Mitään ilmausta en tehnyt joten kotimatkalla selviää vuotaako, tarviiko ilmausta ja miten käy lämpöjen. Aikaa meni se n.30min.
Samalla autoon vaihtui myös etukaiuttimet joiden vaihdossa sitten vierähtikin pari tuntia....2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
E60 530dA -04 / 60C astetta ja enempää ei irtoa
Originally posted by coupe e46 View PostLaittaakas te viisaammat kuva missä se egr termari on E60 530dA niin haen nuijaa sillä aikaa niin pääsee lyömään..................
Itse katsoin myös tuolta valikosta ja eipä se itselläkään tuossa hurjan kylmässä -2 asteessa kertaakaan yli 60C päässyt. Pitäsköhän se itse termarikin vaihtaa kun noin kylmänä puhisee.
Niin ja kyseessähän oli myös E60 530dA 06/04.
Mitäköhän oon missannu ku kaikki höpöttää jostain kiekkamittarin 4500 tms.? Mitäs se nyt meinaa? :think
Menee jo vähän offtopic, mut kun sinne kerran eksyttiin:
Ja oiskohan tuolla huoltovalikosta löytyvä yksi selkeä päivämäärä joku valmistuspäivä, eli se menisi sitten sinne 12/2003, eli vanhaa kuraa.
Ikinä ei oo valmistenumero mukana kun on koneella._________________
BMW E61 LCI 530xdA -08
Toyota Avensis -04
ex:
BMW E60 530dA -04
Ford Mondeo 2.0 TDi
MB R171 SLK350 -04
MB W203 C220CDI -01
Toyota Avensis -01
Toyota Corolla -93
Opel Ascona -86
Comment
-
-
Egr
Originally posted by Animali View PostSamaa haluisin minäkin ihmetellä, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
Kyseessä siis osa nro. 8E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Taitaa olla mullakin termarissa pientä häikkää, kun nykyisellään koneen lämmöt eivät 110 km/h motarilla nouse yli 72 asteen vaikka ajaisi yli 20 km. Kaupungissa ajettaessa lämpö on jotain 65 C. Kannattaako samantien laittaa EGR vaihtoon? Paljonko vaihtotyö+termari mahtaa maksaa liikkeessä, onko kukaan käynyt esim. Laakkosella vaihdattamassa? Auto on 530d 10/04.- BMW 530d M-Sport 9/04
Comment
-
Comment